Další kapitolka, která se vám bude snad líbit. =)
18.06.2010 (18:15) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2713×
Nemohla jsem uvěřit svým očím, a tak jsem se podívala z okna ještě jednou. Nic jsem tam však neviděla. Párkrát jsem zamrkala, abych se uklidnila a pořádně jsem se nadechla. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale tu barvu nikdy nezapomenu. Ohnivě zrzavý pramen vlasů, který se mihl kolem auta, byl moc reálný na to, aby to byl jen výplod mé fantazie. Mihotala jsem očima z jedno zpětného zrcátka na druhé, ale už jsem nic nezahlédla.
Mé srdce bušilo neuvěřitelnou rychlostí a nešlo zastavit. Myslela jsem na rychlou jízdu a to bylo vše. Blížila jsem se k městu a moje rychlost pomalu ubývala. Přece jenom můj otec je policejní náčelník a neslušelo by se, kdybych mu tímto dělala špatnou pověst. Jela jsem nejvyšší povolenou rychlostí, ale přišlo mi, jako bych se plazila. Nemohla jsem přestat myslet na ten ohnivě zrzavý pramen vlasů. Nemohl patřit nikomu jinému než Victorii, ale co by ta tady dělala?
Nechala jsem to plavat. Chtěla jsem se teď jen pořádně vyspat a přemýšlet o tom, jak všechno bude dál. O několik minut později jsem zaparkovala vedle tátova policejního vozu před barákem. Ve chvíli, kdy jsem otevřela dveře, se zároveň otevřely dveře od domu a Charlie běžel v bačkorách na doma a v županu ke mně. Samozřejmě, že bylo po dešti, takže všude bylo bláto a Charlie vymetl každou, kterou potkal. Stačila jsem ještě zabouchnout dveře a zamknout auto a už mi Charlie visel na krku. Slzy měl na krajíčku a abych pravdu řekla, já taky. Oplácela jsem plně a upřímně jeho objetí. Po několika minutách se Charlie otrhl, povolil své objetí a podíval se mi do očí.
Hned jsem se vydala ke skříni a vzala si tepláky, volné tričko a ručník. Pomalu jsem se doplazila do koupelny a shodila ze sebe všechno to promočené prádlo. Nechala jsem ho ležet na zemi a vlezla jsem si do sprchy. Otočila jsem kohoutkem a velkým proudem se na mě spustilo velké množství horkých kapek, které dokonale uvolňovaly mé tělo. Smáčely mé vlasy, uvolňovali svaly a osvobozovaly mou mysl od všech problémů. Nedokázala jsem teď myslet na nic jiného než na své uvolněné tělo.
Asi po dvaceti minutách jsem zastavila kohoutek a osušila se svou velkou osuškou. Oblékla jsem se do předem připravených věcí a ručníkem jsem si vysušila vlasy. V tu chvíli, kdy už jsem byla hotová, na mě opět všechno dolehlo. To s Carlislem se nemělo stát, ale tak moc bych to chtěla zopakovat, Edwardův chladný a nepřístupný pohled, Alicino nepřístupné chování, ohnivý pramen Victoriiných vlasů a ještě k tomu všemu mé smíšené pocity z toho všeho. Rozhodla jsem se zapomenout na to všechno a věděla jsem, jak už to udělat.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nejtajnější sen 9. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!