Další kapitolka. Trošku delší, ale ne o moc. Doufám, že se vám všem bude líbit. :) Bella se v tomto díle potká s někým, koho by tady nikdy nečekala.
05.04.2011 (14:30) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1725×
Ráno už na sebe poutalo pozornost ostrým denním světlem. Pomalu, aby mě moc pohled nebolel, jsem otevřela oči a protáhla se. Byla sobota a poměrně brzo. Ručičky hodin ukazovaly třičtvrtě na osm. Vstala jsem a vydala se přímou čarou do kuchyně. Můj žaludek poznal, kam mířím, a tak okamžitě začal dávat najevo, po čem touží. Jídlo. Kuchyně byla obrovská, moderní a vybavená mnoha přístroji, o kterých jsem skoro ani o jednom nevěděla, k čemu slouží. Když tu byl Carlisle, byl v kuchyni déle a vícekrát než já, přestože jako upírovi se mu lidské jídlo hnusí.
Při vzpomínce na něj mi škublo v hrudi a palčivá bolest se rozjela do celého těla. Jako blesk mnou projely všechny pocity, které mnou zmítaly včera večer. Bolest, stesk, křivda, zklamání a nehynoucí láska, která nebyla o nic menší, i přesto, že mě opustil. Pomalu jsem vstřebávala všechny ty kruté pocity, které jsem v sobě držela více než rok a pokračovala jsem v připavování své snídaně. Kafe a nějaké croasanty. Jídlo jsem odnesla do obýváku na konferenční stolek, protože nikde jinde jsem svůj čas poslední půlrok netrávila a pomalu jsem se pustila do jídla.
Croasanty byly bez chuti, nedokázala jsem vnímat chuť, když jsem myslela na něj, a to jsem myslela každou volnou minutu, dokonce i sekundu. Mlčky jsem se najedla a odnesla špinavé nádobí do kuchyně. Opět jsem skočila na gauč, přikryla se přikrývkou a pokračovala jsem tam, kde jsem skončila. U spánku. I přesto, že bylo ráno, usnula jsem rychle a v hlavě se vzpomínkami na něj.
O několik hodin později
Probudil mě ostrý zvuk budíku, stojící na malém stolečku vedle gauče. Bylo asi šest hodin odpoledne, čas pomalu se začít oblékat a trochu ze sebe udělat člověka, abych mohla jít do práce. Ano, i přesto, že jsme měli s Carlislem, to jméno při každém vyslovení tak bolí, mnoho peněz, chodit do práce jsme chtěli a museli, aby si lidé nepomysleli něco špatného. Jelikož Carlisle, opět bolest, pracoval v místní nemocnici jako doktor, udělala jsem si na to školu a stala jsem se zdravotní sestřičkou. Pravda, nesnáším krev, ale kvůli němu jsem byla a jsem schopna udělat cokoliv. Bylo to krásné, pořád jsme byli spolu.
S hlasitým zamručením jsem vylezla z postele a shodila deku na zem, bylo mi to jedno. Doploužila jsem skoro poslepu do koupelny, otočila kohoutkem a studená voda začala téci proudem. Nabrala jsem vodu do hrsti a rychle si s ní opláchla obličej. Jedna z věcí, které jsem neměla zrovna v lásce, ale ty ospalky a tu ospalost jsem ze sebe nějak smýt musela. Vydala jsem ke skříni, kde jsem měla všechny své věci. Nebylo jich mnoho, ale mně to stačilo. Pokoj nahoře, ještě když jsme v něm spávali spolu a říkávali tomu ložnice, jsem měla plný všeho možného oblečení, ale poté, co...
Okamžitě jsem tu myšlenku utla v půli, protože by přišla celodenní ukrutná bolest. Stejnak ta bolest byla stále ve mně, akorát jsem ji dokázala již dokonale potlačit, avšak jeho dech, tvář, rty, nos a oči se nedaly zapomenout a ani jsem nechtěla. Za několik málo minut jsem byla převlečená a špinavé prádlo jsem nechala hozené na zemi v koupelně. Mé kroky opět směřovaly do kuchyně a já se poddávala své touze po jídle. Otevřela jsem ledničku, vyndala z ní první, co jsem uviděla, a všechno jsem snědla. Když jsem se koukla na hodiny, pomyslela jsem si, že už bych asi měla vyrazit, a tak jsem sebrala klíče ze stolku, na který jsem je včera, když jsem přišla domů, hodila a odešla z toho smutného, prázdného domu.
Cesta mi přišla delší než obvykle. Vlekla se jako líný kocour, ale i ten dojde do cíle, a tak i já jsem nakonec zaparkovala na parkovišti pro zaměstnance. Vystoupila jsem a rychlými kroky jsem šla dovnitř, jelikož jako obvykle pršelo jako z konve. Jakmile jsem otevřela dveře od nemocnice, udeřil mě do nosu známý nemocniční pach, ze kterého se mi dělalo špatně, ale postupem času jsem si zvykla.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nejtajnější sen 22. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!