Po pár dnech další kapitolka. Tahle je trochu odlehčovací, ale přesto všechno doufám, že se vám bude líbit. Děkuji za tolik komentářů, které jste mi u předešlé kapitolky zanechali. Ani jsem nedoufala, že se dožiju takového úspěchu. Díky moc a pokračujte v psaní dalších kometíků. =) Díky, ZdeLla.
05.09.2010 (09:30) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 2773×
Oba jsme byli nenasytní a Carlisle mě vzal pomalu do náručí a donesl mě na postel. Divila jsem se, že jsem to vůbec vnímala, protože jeho polibky mě doháněly k šílenství. Pomalu a opatrně mě položil na postel a opíral se o lokty, aby na mě moc netlačil. Pomalu mi docházel dech, a tak naše polibky pomalu ustávaly. Zhluboka jsem dýchala. Nemohla jsem skoro popadnout dech a můj srdeční puls běžel jako o závod. Carlisle se krásně usmál, ale také lapal po dechu, ikdyž vzduch vůbec nepotřeboval.
Ráno jsem se probudila a necítila jsem ten chlad vedle mě, který by byl cítit v Carlislově přítomnosti. Okamžitě jsem se posadila a rozhlédla se po pokoji, nikde nebyl. Začala mě popadat panika, a tak jsem okamžitě vyskočila z postele a rychle seběhla schody dolů. Slyšela jsem dva velmi známé hlasy, jak spolu mluvili, ale nemohla jsem tomu uvěřit. Carlisle a Charlie aby spolu mluvili? To je přece hloupost. Pomalu jsem vešla do kuchyně a Carlisle otočil svůj usměvavý pohled ke mně. Nezbývalo mi nic jiného než mu úsměv oplatit a Charlie po chvilce svůj pohled také stočil ke mně. Jeh pohled nebyl ani naštvaný, ale ani zrovna nadšený, avšak tvářil se lépe, než když jsem mu oznamovala, že chodím s Edwardem. Podle Carlisleova pohledu jsem poznala, že to nebude až zas tak zlé, a tak jsem pomalu přešla ke Carlislovi a chytla ho za ruky. Charlie se na nás pohoršeně podíval, avšak jeho pohled se změnil na trochu potěšený.
„Co si dáš?“ řekl a Carlisle se na mě prosebně podíval, abych ho z toho všeho vysvobodila, ale já ho chtěla poškádlit, a tak jsem udělala nevinné koťátko. Otočila jsem se zpátky ke kuchyňské lince a mazala dál chleby, avšak neubránila jsem se pobavenému úsměvu. Carlisle dokonce začal koktat:
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nejtajnější sen 18. kapitola:
:-D :-D :-D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!