Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejtajnější sen 13. kapitola

VeStinuSestry


Nejtajnější sen 13. kapitolaDalší kapitolka. V téhle se Carlisle setká s Bellou. Jak to bude probíhat a co se stane, si musíte přečíst sami.

 

Stoupla jsem potichu na první schod a dveře se otevřely...

Zvedla jsem svůj pohled a musela udělat zpátky krok dolů. Jeho úsměv, oči, rty, ruce byly úplně stejné jako ve snu. Jeho rty se roztáhly do úsměvu a já doufala, že to nebyl jenom sen, ale to co řekl, mě utvrdilo v tom, že ano.

„Ahoj Bello, pojď dovnitř, Edward ještě nepřišel, můžeš tu na něj počkat," řekl a pro mě to bylo jako šíp přímo do středu srdce. Do toho nejcitlivějšího místečka. Tato věta mě dokonale utvrdila v tom, že to byl opravdu jenom sen. Ani jsem nevěděla, kde se to ve mně vzalo, ale rychle jsem vyšla schody a prošla beze slova kolem něj. Okamžitě stál přede mnou a starostlivě se na mě díval. Nebyla to ta láska, jakou jsem v jeho krásných jantarových očích chtěla vidět, byla to otcovská láska.

„Děje se něco, Bello?" zeptal jsem ustaraně a mně nezbývalo nic jiného než odpovědět.

„Nic se nestalo, Carlisle," řekla jsem a na jeho rtech se objevil spokojený a úlevný úsměv. Jen tak jsme tam stáli a koukali se přímo do očí. Najednou se jeho pohled změnil a on se zhluboka nadechnul. Na tváři se mu objevil starostlivý výraz a já se podivila, co se stalo.

„Krvácíš," řekl a já se podívala na své celé tělo. U nohavice se skvěl červený flek. Nebyl moc velký, ale ani malý. Vůbec jsem si toho nevšimla, ani bolest jsem necítila.

„Musíme to ošetřit, asi sis zapíchla trn do nohy, když jsi šla tím lesem," řekl a už mě bral za ruku a pomalu vedl do jeho pracovny. V okamžiku, kdy se naše ruce setkaly, mnou projel, jakoby elektrický proud. Asi si toho všimnul, ale snažil se to zamaskovat. Pokračovali jsme v cestě do jeho pracovny. Vůbec nic mě nebolelo. Došli jsme před dveře jeho pracovny a on skoro neslyšně otevřel dveře. Nikdy dříve jsem jeho pracovnu nenavštívila a byla jsem ohromena. Masivní dubová knihovna táhnoucí se po celé délce jedné stěny byla plná na pohled starých knih. Ohromeně jsem koukala i na dlouhé, sametové závěsy u okna, které bylo také přes celou stěnu. Zády k oknu byla postavena, na pohled pohodlná, židle a před ní velký, prostorný stůl. Vedle velkého stolu pravděpodobně z dubového dřeva stál lékařský malý stolek, na kterém bylo připravené doktorské „nářadí".

Vykročil ke stolku s pomůckami. Následovala jsem ho a sledovala jsem každý jeho pohyb. Pořád mi nedocházelo, že to byl jen sen. Nemohl t být jen sen. Sedl si jednou nohou na ten velký stůl a pokynul mi, abych šla k němu. Vyhoupla jsem se na stůl vedle něj. Na stole nic nebylo, takže jsem se sunula pořád po stole dál.  Skončili jsme vedle sebe ve zvláštní poloze. On seděl jednou nohou na stole a druhou stál a já seděla s nataženýma nohama a obličej jsem měla za ním. On mě mohl vidět jen periferním viděním, avšak já pozorovala každý záhyb jeho tváře a každičký pohyb jeho dokonalého tělo. Opatrně se dotkl mé nohy, ale okamžitě ucukl, protože námi projel ten elektrický proud jako před chvilkou. Podíval se na mě a já nemohla odhadnout ani vytušit, jak se cítí a na co myslí.

Vzal mou nohu do svých rukou a dělal, jako že to necítí, avšak mě to dohánělo k šílenství. Pořád dělal něco s mou nohou a já to ani nevnímala. Každičký jeho pohyb byl tak ladný a dokonalý, stejně jako on. Jeho zlatavé oči, které se na mě před několika hodinami dívali s láskou a něhou si ke mně ani na chvilku nenašli cestu. Mrzelo mě, že se vyhýbá mému pohledu, ale pak mi došlo, že to byl jen sen. Uvědomovala jsem si to, ale nechtěla jsem tomu uvěřit.

Najednou však zastavil své počínání a mou nohu položil zpátky na stůl. Poprvé za celou dobu jsem z něj odtrhla pohled a podívala se na svou chromou nohu. Byla pevně obvázaná obvazem. Nejlepší na tom bylo, že jsem žádnou bolest vůbec necítila, avšak bylo tu teplo, ale moje kalhoty byly úplně promáčené, a tak mi začala být zima. Mé tělo se začalo automaticky chvět a Carlisle se na mě starostlivě podíval. Nechápala jsem jeho pohled. Najednou se však všechno změnilo a já byla uprostřed koupelny...


Další kapitolka. V téhle se Carlisle setká s Bellou. Jak to bude probíhat a co se stane, si musíte přečíst sami.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejtajnější sen 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!