Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejsem tvoje! 8. kapitola

jacoblareth


Nejsem tvoje!  8. kapitolaJak jsem slíbila, je tu další kapitolka. Bella dnes dostane studenou sprchu. Bude Edward ten, kdo ji utěší?

Edward:

Vrátil jsem se až druhý den ráno. Přestože jsem během noci rozsápal čtyři pumy a rozštípal na třísky téměř polovinu lesa, stále jsem cítil vztek. Jak mohl říct, že to není jeho problém? Kdyby Bellino srdce patřilo mně, hýčkal bych ji a nenechal bych nikoho, aby jí ublížil. Jak je asi na tom? Probrala se už?

Jediná myšlenka na Bellu, jako by na mě měla magický vliv. Cítil jsem, jak mě nenávist pomalu opouští a nahrazuje ji láska. Rychle jsem se rozběhl zpět domů.

„No že ti to trvalo! Bella se už před hodinou probrala a ptá se jenom po Arovi. Jsem zvědavá, kdo jí to vysvětlí, Carlisle je v práci a já to rozhodně dělat nehodlám,“ obořila se na mě Alice hned při vstupu.

Ignoroval jsem ji a zamířil za Bellou. Když jsem vstoupil do jejího pokoje, mé srdce poskočilo. Její přítomnost jako by projasnila můj den. Vypadala tak sladce, do tváře se jí už trochu vrátila barva, sice ještě nemohla vstát, ani se posadit, ale už vypadala mnohem lépe. Pozorovala les za oknem a ještě si mě nevšimla. Pomalu jsem se rozešel k ní, když tu najednou jedna z parket zavrzala, Bella se okamžitě otočila a oči se jí rozšířily překvapením.

„Tak jak ti je?“ zeptal jsem se s úsměvem.

„Kde je Aro? Kdy přijede?“ ignorovala mou otázku a znovu se otočila k oknu.

Mé nadšení se rázem vytratilo jako pára nad hrncem. Nechtěl jsem, vážně jsem nechtěl být tím, kdo jí tohle sdělí.

„Víš, Bello, je mi to líto, ale Aro nepřijede.“

„Co to povídáš? Vy jste mu nedali zprávu? Tohle si odskáčete až se to dozví!“ začala na mě řvát.

„Ale my jsme mu volali, byla jsi na tom jednu chvíli dost špatně. Ale on řekl, že to není jeho problém.“ Přestože jsem věděl, jak moc ji tohle raní, musel jsem to říct. A popravdě řečeno, musel jsem uznat, že část mě doufala, že mu tohle Bella už nikdy neopustí a já tak budu mít šanci.

Ona ale zareagovala jinak…

„Ne! Nevěřím ti! To je lež, kdyby to Aro věděl, okamžitě by přijel! Miluje mě!“ Její hlas byl tak plný přesvědčení, až mě to zarazilo. Ona mu věřila, ona tu slizkou zmiji snad vážně milovala.

„Kde je telefon, chci telefon!“ začala se vztekat.

Tohohle jsem ji chtěl ušetřit, ale asi nebyla jiná možnost. Mlčky jsem jí podal telefon a doufal, že se mi vrátí zpátky celý. Bella roztřesenými prsty vyťukala číslo a přiložila telefon k uchu. Věděl jsem, že bych neměl poslouchat a raději odejít, ale nemohl jsem si pomoci, měl jsem tušení, že tohle pro Bellu nebude ani trochu příjemné a nechtěl jsem ji nechávat o samotě.

„Haló, Giano, okamžitě mi sežeňte Ara,“ rozkázala pánovitě Bella, „cože, jaktože ho nemůžete sehnat? Okamžitě ho sežeň k telefonu, nebo tenhle hovor bude tvůj poslední, ty malá čubko!“ začala ječet, když jsem se na ni podíval pozorněji, zjistil jsem, že se celá třese.

„To jsi ty, miláčku? Přijeď si pro mě, jsou tu na mě zlí, lžou a snaží se mi namluvit, že o mě nestojíš. Cože? Aha, ale já tě miluju! Copak to pro tebe nic neznamená? Dobře, chápu, omlouvám, že jsem tě obtěžovala, uvidíme se za rok.“ Jakmile zaklapla, svezla se na podlahu a začala brečet.

„Ššš, to bude dobré,“ snažil jsem se ji uklidnit a nemotorně ji objal.

K mému překvapení se nechala a nevytrhla se mi.

„Ne nebude! Už si za mě jistě našel náhradu, nezajímám ho, jediné, o co stojí, jsou mé schopnosti. Edwarde, to jsem vážně tak nezajímavá? Vážně je tak těžké mě milovat?“

Když ke mně zvedla svou tvář, srdce se mi zastavilo. Po tvářích jí z očí stékaly dva pramínky krve místo slz. Opatrně jsem je otřel rukávem košile a rozhodl se, že tohle budu řešit až později. Teď bylo nejdůležitější uklidnit Bellu. Vzal jsem ji do náručí a položil jsem ji zpět na postel, pak jsem si lehl vedle ní a šeptal jí konejšivá slůvka dokud se nepropadla do říše snů. Když jsem si byl jistý, že už tvrdě spí, pomalu jsem se začal zvedat a chtěl odejít, Bella mě však zarazila rukou a napůl ve spánku zašeptala, „zůstaň se mnou, prosím…“

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejsem tvoje! 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!