Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejsem tvoje! 4.kapitola

Emmett


Nejsem tvoje! 4.kapitolaBella se pomalu zabydluje a zvyká si...

Bella:

Slunce mě polechtalo paprsky na tváři a já se probudila, byl čas vstávat. Ale ne! Úplně jsem zapomněla, že jsem u Cullenových, úplně sama a opuštěná. A tak to bude celý, dlouhý rok.

Rozmrzele jsem se posadila a rozhlédla se po místnosti, která se má stát po tento rok mým domovem. Pokoj nebyl nějak velký, za to však byl útulný. Stěny byly vymalovány do modra a všechen nábytek byl secesní. Byla to nádhera, přesně podle mého vkusu. Pohled mi padl na mé kufry, které ležely v nohách postele. Jeden měl rozbitý zámek a byl napůl otevřený, no a druhý, ten měl proražené dno. Proboha! Vždyť byly úplně nové. Aro mi je dal jako dárek na rozloučenou. Který idiot s nimi mohl tohle provést?

Odpověď byla jasná, Edward. Já toho pitomce zabiju! Ale nejdřív, potřebuju sprchu. Pomalu jsem vylezla z postele a otevřela velké dveře přímo uprostřed na protější stěně. Přede mnou se objevila další místnost, která byla dvakrát větší než můj pokoj. Na stěně byl přilepený papírek.

„Tohle je tvá šatna, zatím si sem dej své věci a odpoledne pojedeme na nákup. Alice“

Bezva, jet na nákupy s tím malým skřítkem. To bude asi něco. Ale aspoň se podívám po okolí, nějaký mladý studentík k svačině, to by nemuselo být špatné. Už mám docela hlad, nikoho jsem nezakousla od toho fiaska s Jane. A to se stalo už téměř před třemi měsíci.

„Isabello! Pospěš si, musíme do školy!“ ozvalo se z přízemí.

Jistě, škola. Že by konečně mohla být zábava? Opatrně jsem otevřela jeden z mých ubohých kufrů a vytáhla své oblíbené šaty, byly celkem dlouhé, téměř do půli stehen. Celé byly z hnědé kůže. Aro mi je věnoval před dvěma lety k Vánocům a říkal, že v nich vypadám jako bohyně. Rychle jsem k nim našla vhodné boty a pelášila do koupelny. Po důkladné sprše jsem se oblékla a podívala se do zrcadla, musela jsem uznat, že mi to opravdu slušelo. Aro říkával, že krásou předčím každou upírku, že se mi nikdo nevyrovná. Prý jsem taková byla už když mě našel jako dítě.

„Isabello, přijdeme pozdě!“ ozvalo se opět z přízemí.

Ti toho nadělají. Tak přijdeme pozdě, no a co? Naposledy jsem se podívala do zrcadla a vyrazila. Když jsem sešla ze schodů, celá rodina už na mě netrpělivě čekala.

„Skvělé, naše královna se konečně laskavě uráčila nás poctít svou přítomností.“ Promluvil ten kretén a podíval se na mě. Když na mě pohlédl, přísahala bych, že zalapal po dechu.

„Co to máš proboha na sobě?“ zděsil se. V tu chvíli, se na mě podíval i zbytek rodiny. Emmettovi div nevylezly oči z důlků a měla jsem podezření, že to, co teče Jasperovi po bradě, jsou sliny. Proboha co jim je? To v životě neviděli holku v šatech?

V tu chvíli mě ale Alice popadla za ruku a nemilosrdně mě táhla zpět do mého pokoje. Hrubě mě strčila dovnitř a přibouchla za námi dveře.

„Takhle nemůžeš do školy! Musíme ti najít něco jiného.“ Začala zběsile prohledávat mé oblečení. Když zjistila, že nic delšího sebou nemám, zmizela beze slova z pokoje.

Po chvíli se vrátila a hodila mi nějaké oblečení.

„Na, tohle si obleč. Je to Rosalie, máte stejnou velikost.“

Podívala jsem se na hromádku oblečení, která sestávala z dlouhého, bílého topu a tmavě modrých jeansů. No to si na sebe v životě nevezmu!

„To ani omylem! Co to tady proboha máte za divnou módu? V tomhle se přeci nemůžete nikomu líbit!“ Vážně jsem tomu nerozuměla. Vždyť to oblečení zakrývalo téměř celé tělo, tohle by se miláčkovi určitě nelíbilo. Aro miloval, když mě všichni obdivovali, proto žádný z mých oblečků nepřesahoval délku do půli stehen.

„My jdeme do školy, ne někam do nočního klubu. Takže buď si oblečeš tohle, nebo zůstaneš doma!“ vyštěkla na mě Alice.


Edward:

Mé přesvědčení se potvrdilo. Aro z Volterry udělal jeden velký bordel.

Oblečení naší "Lady" to jen dokazovalo. Kde si myslí že je? V night klubu? To už je vážně síla!

Podle jejích myšlenek se mnou však moji bratři ani omylem nesouhlasili, když už jim byl odepřen celodenní pohled na její téměř nahé tělo, chtěli jí alespoň pomoct s vysvlékáním. Jen tak tak se drželi, aby nevtrhli k Belle do pokoje.

A popravdě řečeno, Carlisle na tom nebyl o nic lépe. Nechápu to, že Emmett myslí rozkrokem a ne hlavou jsem věděl dávno, ale co Carlisle a Jasper? Ti byli vždy naprosto oddaní svým manželkám. A teď si přijde tahle nafrněná holka a všechno převrátí na ruby. Měl jsem ji vykopnout z letadla, když jsem měl tu možnost. Kdybych to byl udělal, plavala by si teď někde v Atlantiku a my bychom neřešili tyhle problémy.

Proč jsou z ní jenom všichni muži tak hotoví? Jistě je docela pěkná a tak, vlastně, když se nad tím zamyslím, je nádherná...

Ne! Sakra Edwarde, mysli! Přece se nenechám zblbnout, stejně jako ostatní, mě ta kačena jen tak nedostane. I když, jak vypadala v těch šatech a navíc neměla spodní prádlo… Prober se! To už stačí. Celé století mě žádná dívka nezajímala, tak není důvod proč s tím teď začínat. Ale je to vážně kus, to se musí nechat, jen kdyby nebyla taková fiflena.

Kéž bych přišel na to, jak jí srazit hřebínek. Zatím měla nade mnou i nad celou mojí rodinou bolestnou převahu.

Z mých úvah mě vytrhl až anděl scházející ze schodů… Aha, to je jen Bella, to bych to měl opravit na ďábel scházející ze schodů. Vypadala úplně jinak, v tom topu a jeansech vypadala jako nevinné ptáčátko. Těžko byste v ní hledali tu vypočítavou potvoru, jíž byla ve skutečnosti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejsem tvoje! 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!