další díl
20.05.2009 (16:24) • ivka777 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2608×
Edwardův pohled:
Na parkoviště jsme odcházeli ruku v ruce.,,Jaký máš auto,lásko?"zeptal jsem se Belly.,,Tamhle to červený Ferrari"odpověděla mi.,,Už jsem se lek,že máš pořád svůj náklaďáček."řekl jsem a dělal zděšený výraz.Bella se zasmála a přitiskla mě na kapotu nějakého auta a začala líbat.Jenom slastně vzydchla,když se naše jazyky spojili.Líbali jsem se nezkutečně dlouho.Najednou ale začalo pršet.Bella mě přestala líbat a usmála se na mě,,Už musím jít"řekla a z jejího hlasu zněla neochota.,,Ještě ne"zamumlal jsem a znovu jí začal líbat.,,Zítra je sobota,tak se někde můžeme sejít"šeptala mezi polibky,,Moc rád"zašeptal jsem jí nazpátek.,,Edwarde"zasténala mi do úst,,...Já vím...musíš jít"zamumlal jsem smutně.,,Tak zítra?ptala se mě s úsměvem na rtech.,,Samozřejmě"zamumlal jsem jí nazpátek s opětovaným úsměvem.,,Tak se sejdeme v Red Mountans v mojí zimní chatě."řekla a usmála se na mě úsměvěm který by měl být zakázaný.,,Tak jo,zní to velice lákavě"odvětil jsem jí.To by mě zajímalo co zítra budeme dělat.,,Pojď,doprovodím tě k autu."řekl jsem a usmál se na ní.Když jsme došli k jejímu autu otevřel jsem jí dveře.,,Pořád gentleman."poznamenala Bella s úsměvěm.,,Měj se krásně lásko"řekla a ještě jednou mě políbila.,,Ty taky"řekl jsem jí a ona si nastoupila a odjela.Když byla asi 5 metrů ode mě zablikala na mě světly a já se pousmál a šal jsem si sednout k sobě do auta.Když jsem si nastoupil měl jsem ohromnou radost.Bella mě vzala zpátky.Miluje mě!Vyjel jsem z parkoviště a jel domů.Když jsem přijel domů stála na práhu domu Alice a svítila jak sluníčko.Usmívala se od ucha k uchu.Vystoupil jsem a už jsem jí měl zavěšenou okolo krku.,,Já to věděla.Odpustila ti.Miluje tě."výskala Alice nadšeně.,,Alice"zasténal jsem zmučeně.,,No jo,no jo"řekla Alice pořád usmívající.Vyběhl jsem do domu a Esme se mě hned ptala.,,Edwarde,děje se něco?"Musel jsem vypadat jako ten nejšťastnější upír na světě.A to jsem taky byl.,,Bella mu odpustila a pořád ho miluje"začala nadšeně výskat Alice jako odpověď Esme.,,Vážně?"ptala se nadšeně Esme.,,No jasně"zakřičela nazpátek Alice Esme.,,To je úžasný"zavolala na mě Esme a objala mě.,,Já jsem věděla,že ti odpustí"zašeptala mi do ucha když mě objímala.Když mě pustila tak řekla,,Edwarde,tak jí k nám zítra přiveď"navrhla Esme.,,No,víš.....mi už s Bellou máme něco v plánu.Třeba někdy jindy."odpověděl jsem nejistě.,,Aha.Tak to nevadí.Přivedeš jí k nám jindy."řekla Esme s úsměvem a pomyslela si,,Copak asi budou dělat?"a já se nad její myšlenkou pousmál ale napomenul jsem jí,,Esme.Tohle neplánujeme."řekl jsem předstírajíc sděšení.,,Tohle se většinou neplánuje,prostě se to stane"řekla mi Esme na svojí obhajobu.Radši jsem změnil téma a zeptal se,,Kde je Carlisle?"a místo odpovědi Carlisle přišel dolů a řekl,,Potřebuješ něco Edwarde?" a usmál se na mě.,,Potřeboval bych si s tebou promluvit"odpověděl jsem mu,,Samozřejmě"a šel nahoru do své pracovny a já ho následoval.Cestou do jeho pracovny jsme narazili na Rosalie.Když jsme se míjeli,řekla mi v myšlenkách,,Přeju ti to.Pozdravuj ode mě Bellu."jenom jsem se na ní usmál a kývl na souhlas.Došli jsem do Carlislovi pracovny a Carlisle si sedl do křesla a mě pokynul ať si také sednu.Nadech jsem se a začal jsem,,Víš Carlisle,já.....Bella mi odpustila a my jsme se dali znovu dohromady.Myslíš,že kdyby Bella někdy odešla od svojí současné rodiny,že by mohla zůstat u nás?"zeptal jsem se Carlisla.Ten se na mě jen usmál a řekl,,Nevím Edwarde,proč o tom pochybuješ.Bella je mi dcerou.Velice milovanou dcerou."musel jsem se tomu pousmát.Carlisle měl Bellu velice rád.,,To jsem si myslel,jenom jsem si ti chtěl ověřit.Já jeno kdyby náhodou."usmál jsem se na Carlisla a zvedal se k odchodu ,když mi Carlisle položil otázku,,Co chcete zítra s Bellou dělat?"a šibalsky na mě mrkl,,Další"řekl jsem se zasténáním.Carlisle se jen zasmál a věnoval se papírům z nemocnice.Noc uběhla rychle a já se nemohl dočkat až dopoledne poběží za Bellou do té zimní chaty.Když jsem se ráno loučil s rodinou,tak jsem zachitil jejich myšlenky.Všichni si mysleli,že dojde jenom k tomu jednomu......k sexu.Mě osobně by to nevadilo,ale teprve nedávnou jsme se dali dohromady a já byh nechtěl nic uspěchat.Bella by z toho nemusela být zrovna dvakrát nadšená.Vystřelil jsem ze dveří a běžel jsem do Red Mountans za mojí životní(v mém případě existenčí)láskou.Bellou.Běžel jsem zhruba 1 hodinu a najednou se kolem mě uprostřed lesa začíná objevovat moderní dřevěná chata.No....nebyla to chata,byla to přímo vila.Moderně zařízená vila.Jenom co jsem přiběhl přímo před chatu,vyšla ze dveří Bella s nádherným úsměvem na rtech.,,Ahoj,pojď dál"řekla mi sladce Bella.,,Ahoj"odpověděl jsem jí a šel dovnitř.
Bellin pohled:
Na parkoviště jsme docházeli ruku v ruce.,,Jaký máš auto,lásko?"zeptal se mě sladce Edward.,,Tamhle to červený Ferrari"odpověděla jsem mu.,,Už jsem se lek,že máš pořád svůj náklaďáček."řekl s předstíraným zděšením.Zasmála jsem se a přitiskla jsem Edwarda na kapotu nějakého auta a začala ho líbat.Jenom jsem slastně vzdychla,když mi do úst vjel jazykem.Líbali jsme se hrozně dlouho a najednou začalo pršet.I když neada jsem se odtrhla od Edwarda a řekla mu,,Už musím jít" a usmála jsem se na něj.,,Ještě ne"zamumlal a znovu mě začal líbat.,,Zítra je sobota,tak se někde můžeme sejít"šeptala jsem mu mezi polibky.,,Moc rád"zašeptal mi nazpátek.,,Edwarde"zasténala jsem mu do úst.,,Já vím....musíš jít"řekl mi smutně.,,Tak zítra"zeptala jsem se ho s úsměvem,když se ode mě odtrhl.,,Samozřejmě"a opětoval mi úsměv.,,Tak se sejdeme v Red Mountans v mojí zimní chatě."řekla jsem mu a usmála se na něj.,Tak jo,zní to velice lákavě"odvětil mi.,,Pojď,doprovodím tě k autu."řekl mi Edward a usmál se na mě.Když jsme došli k mému autu otevřel mi dveře a já řekla,,Pořád gentleman" a usmála se u toho.,,Měj se krásně,lásko"řekal jsem mu a políbila ho.,,Ty taky"řekl mi a já si nastoupila a odjela.Když jsem od něj byla asi 5 metrů,tak jsem na něj zablikala světli z auta.Cesta domů netrvala dlouhi.Při mé rychlosti jsem doma byla za 15 minut.Jakmile jsem vystoupila z auta,už u mě byla Amy a ptala se,,Tak co?".Přesně jsem věděla,na co naráží.,,Dopadlo to úžasně"zapískala jsem a ona leknutím nadskočila.,,To je dobře.Kdy se s ním zase uvidíš?"zeptala se s jiskřičkami v očích Amy.,,Zítra ho beru na mojí chatu v Red Mountans."řekla jsem nadšeně.,,Tak si to tam užíte."odpověděla mi Amy.,,Půjdem už dovnitř,nebo tu chceš být pořád"zeptala jsem se Amy,protože mi nebylo nejpříjemnější být pořád venku před domem.Amy se zasmála a přikývla.Jen co jsme vešli dovnitř,už mě plácal po zádech Alan.,,Tak ty máš radne,jo"smál se Alan na celé kolo.,,Jo mam a netlem se jak skouřená veverka"řekla jsem mu na svojí obranu.,,No,jo,ale já se nesmál jak skouřená veverka,to si pamatuj."a zvedl na mě výhružně prst.,,Kdy vyrážíš?"zeptala se mě prozměnu Amy.,,Za 6 hodin,až bude svítat"odpověděla jsem s nedočkavostí v hlase.,,Tak jo"odpověděla mi Amy a usmála se na mě.Vešla jsem nehoru do svého pokoje a začala plánovat to,co budeme dělat s Edwardem.Můžeme jít třeba někam na lov?Edward miluje pumy a v Red Mountansje jich docela hodně.Nevím jak dlouho jsem tam ležela,ale najednou jsem zaregistrovala,že začíná svítat.Zvedla jsem se a šla se rozloučit s ostatními a řekla jsem jim,že nevím,kdy se vrátím.Vyběhla jsem ze dveří směr Red Mountans.Běžěla jsem asi 1 hodinu.Když jsem dorazila do mojí chaty,začala jsem připravovaz věci na to,až přijde Edward.Trochu jsem poklidila i ložnici(co kdyby náhodou).Zbytek domu jsem taky nějak uklidila a najednou sliším další rychlý běh.EDWARD.Rychle jsem seběhla ze schodů a otevřela vstupní dveře a tam stál Edward,který si užasle prohlížel chatu.,,Ahoj,pojď dál"řekla jsem mu sladce a usmála se na něho.,,Ahoj"odpověděl mi a šel dovnitř...
Autor: ivka777 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nečekané shledání-8.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!