Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nečekané shledání-7.kapitola

Why?


Nečekané shledání-7.kapitoladalší díleček

Edwardův  pohled:

,,Jdeš zítra do školy Edwarde?"zeptala se Alice.,,Jo,musím si s Bellou promluvit a všechno jí vysvětlit.Nevím jestli mi odpustí ale musím to skusit."řekl jsem bez naděje v hlase,,Edwarde....říkala jsem ti,že se ti Bella hodlá odpustit za určitých podmínek.Takže neztrácej naději."řekkla mírně naštvaně Alice.,,No jo,já vím"zamumlal jsem a šel do svého pokoje.Noc byla dlouhá a já pořád přemýšlel,jestli mi Bella odpustí nebo si to rozmyslí.,,Edwarde,za chvíli odjíždíme."řekla mi Rosalie.Od té doby,co jsem Bellu opustil se ke mně chová o mnoho lépe a já k ní také.Upravil jsem se a šel za rodinou.Já jsem jel sám ve svém volvu.Ostatní jeli v Emmettově jeepu.Když jsme dorazili ke škole měl  jsem hrozný strach vylézt.Přišla ke mně Alice a pošeptala mi do ucha,,To bude dobrý"a usmála se na mě.Já jsem jí úsměv nejistě oplatil,takže z toho vznikl divný úšklebek.Vešli jsme do budovy a rozešli jsme se do tříd,protože jsme do školy přijeli docela pozdě takže do začátku hodiny zbývaly asi 2 minuty.Vešel jsem do učebny psichologie a čekal mě šok!Ten,co seděl vedle mého místa byla Bella.Vysvětlovalo by to,že jsem na tom místě cítil její vůni.Ona na mě taky koukala v šoku.Pomalu jsem přišel k její lavici a sedl si tam,protože jiné volné místo tu nebylo.Dal jsem si na lavici učebnice a sešity.Najednou Bella udělala to,co jsem nečekal.,,Ahoj"pozdravila mě šeptem ale nepodívala se na mě.To se jí před očima tak hnusím?,,Ahoj"odpověděl jsem jí.Když vešel do třídy učitel,okřikl třídu,aby dávala pozor.Bylo asi 5 minut před zvoněním a já Belle podstrčil lísteček na kterém bylo napsáno,,Přijď po škole na na školní hriště"a sledoval její reakci.Jenom kývla hlavou na souhlas.Zbytek hodiny jsem se spolu už nebavili,ale já jsem po ní pořád po očku pokukoval.Konečně zazvonilo.Bella jako střela opustila třídu,za to naopak já jsem se loudal jak nejvíc to šlo.Zbytek dne uběhl velice rychle.Dokonce rychleji než jsem chtěl.Zbývalo posledních 15 minut a já si budu muset s Bellou promluvit na školním hřišti.ZVONÍ..!!!Pane bože!!Co budu dělat?Klid Edwarde.Alice říkala,že ti odpustí.Ale co když ne?Radši jsem přestal přemýšlt,nebo bych se zbláznil.Došel jsem na hřiště a čekal ne ní.Vedle mě byl les.No nebyl do les....bylo to spíše lesík.Čekám a čakám a najednou se za mnou ozve,,Co jsi chtěl?"Bella seděla na stromě a koukala se z něho na mě.Seskočila a šla si sednout na lavičku.Šel jsem za ní a sedl si metr od ní.,,Bell já....dlužím ti omluvu,ne samozřejmě ti dlužím víc než to ale ....chtěl jsem abys mohla žit normálně,měla děti muže..prostě věci které jsem ti já dát nemohl"řekl jsem smutně.,,Ty jsi mi mohl dát jiné věci"zamumlala skoro neslyšně,takže jsem nevěděl,jestli to doopravdy řekla.Nastala nepříjemná minuta ticha.Bella byla ten,kdo jí prolomil,,A co tím chceš říct?"zeptala se.Ach bože,měla tak nádherný hlas.,,Bell.....tím chci říct,že jsem tě nikdy nepřestal milovat"zamumlal jsem  a viděl jsem ják se v jejích očích saleskla láska a pochopení.,,Takže....ty mě pořád miluješ?"zeptala se šeptem opatrně.,,Ano"řekl jsem a pousmál se na ní.,,A Bells,co cítíš ty ke mně?"zeptal jsem se.,,Nikdy jsem tě nepřestala milovat,ani po tom co jsi mi udělal"řekla a při té v vzpomínce jsme sebou trhli.,,Našla jsi si nějakého partnera?zeptal jsem se opět tiše.,,Ne,nenašla.Zkoušela jsem to,ale nikdo nebyl ten pravý.Nikdo nebyl Ty."řekla a usmála se ne mě.Tak dlouho se na mě nesmála.,,A ty?"zeptala se mně.Jenom jsem zakroutil hlavou a řekl,,Nikdo nebyl Ty"použil jsem její slova a zasmali jsme se společně.,,Takže ty miluješ mě a já miluju tebe.Co takhle to zkusit od začátku a zapomenout na minulost i když to bude hodně těžké?"ptala se.Měl jsem ohromnou radost,že mě chce k sobě vzít zpátky.,,Hrozně rád,lásko"a začal jsem se k ní pomalu naklánět.Zbývalo 5 centimetrů aby se naše rty spojili ale já jsem zaváhal.Co když na to jdu moc rychle a ona mě potom odmítne?Bella mně ale překvapila.Byla to ona kdo překonal poslední centimetry mezi našimi rty.Naše rty se na sobě začali pohybovat.Nejprve jsme se jen lehce rty o sebe otírali,ale naše vášeň vzrostla.Pootevřel jsem ústa a váhel jestli mám zapojit i svůj jazyk.Bella také pootevřela ústa, a tím mi dala pozvánku,abych mohl svůj jazyk poroplést s jejím.Zajel jsem svým jazykem do jejích úst a začali jsme se ze začatku nejprve jazyky oťukávat.Objížděl jsem jazykem konturu jejích rtů které byly neuvěřitelně sladké.Najednou se vedle nás ozvalo,,Ehm,ehm"Byl to ředitel.,,Nechte si to na doma.Všichni nemusí vědět to,že se tady muchlujete."řekl přísně ředitel.,,Ale tady nikdo není."obhajovala nás Bella.,,Nebuďte drzá slečno Swanová nebo se mi budete zítra ráno hlásit v ředitelně"zvýšil na mojí Bellu hlas ředitel a to se mi nelíbilo.,,Pane řediteli ale ve školním řádě se nepíše nic co by toto zakazovalo."řekl jsem mu s posměšným tónem.,,Dávejte si na tohle svoje projevování lásky pozor."řekl nám s hrozbou v hlase a odešel.Naposledy jsem Bellu lehce políbil na rty a zeptal se,,Odpuštěno?"potřeboval jsem vědět zda mi odpustila to,že jsem jí opustil.,,Odpuštěno....ale pod podmínkou,že už to nikdy neuděláš."řekla mi a mylsela to vážně.,,Slibuju"a ještě jednou jsem jí zlehka políbil.,,Tak už pojď nebo nás ten chlap už přetrhne vejpůl"řekla Bella a zasmála se......

Bellin pohled:

Cesta do školy byla nudná.Měla jsem strach kerý jsem jako upír v takové míře ještě nepocítila.Ten strach byl kvůli Edwardovi.Co mi dnes poví?Co u dnes povím já?Nevím.To už jsme tu?Neeeeeee.První hodinu mám psichologii.Sedím na psichologii sama.Když jsem vešla do třídy šla jsem si hned sednout.Asi po 5ti minutách sedění v lavici se ve dveřích do třídy objevil Edward.To snad neeee!Jsem jediná co sedí sama.Vypadal stejně šokovaně jako já.Věděla jsem,že je tady ale ne,že máme společnou hodinu.Pomalu došel až k lavici a další na ní sešit a učebnici.Klid Bello.Pozdrav ho.Dělej ,že jsi alespoň k němu přívětivá.,,Ahoj"pozdravila jsem ho ale nepodívala jsem se na něho,protože kdybych se mu podívala do očí nabyla bych schopná přestat.,,Ahoj"odpověděl mi a také se na mě nepodíval.Asi 5 minut před konečným zvoněním mi Edward podstrčil lísteček na kterém bylo napsáno,,Přijď po škole na na školní hriště"jenom jsem přikývla.Zbytek dne uběhl dobře.Teď jsem měla jít na školní hřiště za Edwardem.Pomoc!!!No.....alespoň ho tam trochu překvapím.Vyšla jsem ze školy a namířila si to rovnou do lesíka odkud doběhnu až ke hřišti a zůstanu na stromě.Edward už tam samozřejmě byl.,,Co jsi chtěl"zeptala jsem se ho pořád sedíc na stromě.Ale nebylo mi pohodlné se na něj dívat ze shora tak jsem seskočila dolů a šla k lavičce.Šel ke mně a sedl si asi jeden metr ode mě.Nelíbilo se mi,že si ode mě sedl tak daleko ale neřešila jsem to. ,,Bell já....dlužím ti omluvu,ne samozřejmě ti dlužím víc než to ale ....chtěl jsem abys mohla žit normálně,měla děti muže..prostě věci které jsem ti já dát nemohl"začal se mi smutně omlouvat. ,,Ty jsi mi mohl dát jiné věci"zamumlala jsem a doufala,že je neuslyší.Nastala minuta trapného ticha.Já byla ten,kd jí prolomil. ,,A co tím chceš říct?"zeptala jsem se. ,,Bell.....tím chci říct,že jsem tě nikdy nepřestal milovat"zamumlal potichu.MILUJE MĚ!!!!I po 100 letech mi vyznal lásku.Ale počkej,nevíš jestli tě miluje i teď. Chápu ho,proč mě opustil. ,,Takže....ty mě pořád miluješ?"zeptala jsem se šeptem opatrně.,,Ano"řekl mi a pousmál se na mě. ,,A Bells,co cítíš ty ke mně?"zeptal se také opatrně.Povím mu pravdu. ,,Nikdy jsem tě nepřestala milovat,ani po tom co jsi mi udělal"řekla jsem a při té vzpomínce jsem sebou trhla.Ale nebyla jsem jediná kdo sebou trhl.I Edwarda bolelo na to zapomenout. ,,Našla jsi si nějakého partnera?zeptal se mě Edward. Opět tiše. ,,Ne,nenašla.Zkoušela jsem to,ale nikdo nebyl ten pravý.Nikdo nebyl Ty."řekla jsem a usmála se na něj.Můj úsměv mu vyrazil dech i když nevím,co je na mém úsměvu tak okouzlujícího. ,,A ty?"zeptala jsem se ho opatrně. ,,Nikdo nebyl Ty"použil moje slova a to se mi líbilo.Tomu jsem se společně zasmáli. ,,Takže ty miluješ mě a já miluju tebe.Co takhle to zkusit od začátku a zapomenout na minulost i když to bude hodně těžké?"ptala jsem se ho. ,,Hrozně rád,lásko"odpověděl a začal se ke mně naklánět.Zbývalo 5 centimetrů naše rta by se spojili ale Edward zaváhal.Tu vzdálenost jsem ale překonala já.Přitiskla jsem svoje rty na ty jeho.Už pro mě nebyli studené jako dříve.Naše rty začali tančit nádherný tanec.Edward pootevřel ústa a opět váhal.Pootevřela jsem ústa také a tím mu dala pozvánku.Neváhal už ani chvilku.Zajel svým jazykem do mích úst a nejprve jsem se jazyky jen oťukávali ale naše touha se stupňovala.Začali jsme se líbat divoce.Edward mi jazykem obížděl konturu rtů.Najednou se vedle nás ozavalo,,Ehm,ehm"Byl  ro říďa.Jak já toho chlapa nesnášela. ,,Nechte si to na doma.Všichni nemusí vědět to,že se tady muchlujete."řekl přísně ředitel.,,Ale tady nikdo není."obhajovala jsem nás. ,,Nebuďte drzá slečno Swanová nebo se mi budete zítra ráno hlásit v ředitelně"zvýšil na mě ředitel hlas.Kdyby jen věděl na koho ten hlas zvýšil pravděpodobně by dostal mrtvici. ,,Pane řediteli ale ve školním řádě se nepíše nic co by toto zakazovalo."řekl mu Edward s posměšným tónem v hlase. ,,Dávejte si na tohle svoje projevování lásky pozor."řekl nám s hrozbou v hlase říďa  a odkráčel.Edward se na mě otočil a lehce mě políbil na rty.,,Opuštěno?"zeptal se mě Edward. ,,Odpuštěno....ale pod podmínkou,že už to nikdy neuděláš."řekla jsem a myslela to vážně.,,Slibuju"a ještě jednou mě políbil na rty. ,,Tak už pojď nebo nás ten chlap už přetrhne vejpůl"řekla jsem a zasmála se....

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekané shledání-7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!