Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nečekané shledání-6.kapitola

Upír? Ne, dortík...


Nečekané shledání-6.kapitoladalší díleček

Edwardův pohled:

Otevřel jsem dveře od domu a šal rovnou do mého pokoje.Asi 2 hodiny jsem poslouchal nějaké skladby od Debussyho.Vypl jsem hifi-věž a najednou se ke mně do pokoje vřítila Alice.Smála se jako sluníčko.,,Edwarde,před chvílí jsem měla vizi o tom jak se Bella rozhodla ti odpustit.A něco ještě lepšíhi pravděpodobně tě pořád miluje."výskala nadšeně Alice.Najednou se mi o hodně zvedla nálada.Ale to se mi nezálo.Bella není taková aby jen tak změnila rozhodnutí.,,Má to ale háček,viď?"zeptal jsem se Alice.,,Musíš jí říct proč si jí opustil a slíbit,že to už nikdy neuděláš."řekl a trochu posmutněla.,,Je tu ještě něco Alice,viď?"zeptal jsem se.,,Jo,je.Bella si myslí,že jí nemiluješ a pochybuje dokonce o tom jestli jsi jí někdy vůbec miloval."řekl teď už velice smutně.Jak si to může myslet?Jak si může vůbec myslet.že jsem jí nikdy nemiloval?Proč si myslí,že jí nemiluju teď.No jo,já vlastně vím.Protože jsem jí to před 100 lety řekl.Řekl jsem jí,že už jí nemiluju.Že už mě nikdy neuvidí,že jí nikdo z naší rodiny už nebude obtěžovat.Budu jí klidně prosit na kolenou.Jenom chci aby mě vzala zpátky k sobě.Aby náš vztah byl opět jako ve Forks.Jenže teď by to pro nás pro oba bylo jednoduší.A to z jednoho prostéjo důvody.Bella je upírka.Překrásná upírka.,,Jo a abych nezapoměla,za chvíli přijede Bellina rodina."řekla už vesele,protože věděla,že mi Bella hodlá odpustit.Tedy vlastně za určitých podmínek.,,Kolik jich vlastně přijede?"zeptal jsem se Alice.4 upíří.Ty co jsme viděli u oběda víc jich není.S Belou jich je 5."dořekla svou řeč Alice.,,Pospěš si,za 10 minut jsou tady."řekla a odešla z mého pokoje.Vzal jsem si čistou košili a najednou jsem uslyšel na začátku cesty k našmu domu kola.Jeli jedním autem.Šel jsem dolů a jen co jsem tam sešel,někdo zaklepal na dveře.Carlisle jim šel otevřít dveře.Když je otevřel řekl zdvořilé,,Vítám vás,pojďte prosím dovnitř."a usmál se na ně.Nejprve vešla černo vlasá upírka se zlatýma očima.Měla štíhlou postavu.Byla to ta upírka co se jmenovala Amy a co jako jediná věděla kdo jsme.Předpokládám,že jí o tom Bella vyprávěla.Za ní vešel upír který měl vlasy v barvě slámy a měl je střižené na krátko.Další vešla rudovlasá upírka a tmavovlasý upír s delšími černými vlasy.První se nám přestavila Amy.,,Ahoj,já se jmenuji Amy Swan.Moje sestra se jmenuje Isabella Swan.Ale všichni jí říkají Bella.My s Bellou nejsme skutečné sestry.Bella je můj stvořitel a my jsem se začali vydávat za sestry.Momentálně je ve Voltteře,takže nemohla přijít."dokončila svůj proslov  pomyslela si,,Vy jste ale Bellu znali dřív než já.Nemusela jsem vám jí představovat.Hm..ale co ,je to slušnost"Dále se začala představovat ta rudovlasá upírka.,,Ahoj já jsem Sindy Cambell."představila se a usmála se na nás.Pak se představili ti dva upíři.Začal ten blonďák.,,Ahoj,já jsem Alan Bruice."řekla a pousmál se.Pak se představil ten tmavovlasý.,,Ahoj,já jsem Daniel Coton."řekl a taky se pousmál.,,Ahoj.Tohle je moje rodina.Rosalie a Emmett,Alice a Jasper,Edward a moje žena Esme.Já se jmenuji Carlisle."dořekl svou řeč Carlisle.,,Zdravim"řekli všichni sborově a usmáli se.Chtěli bychom se vás zeptat zde můžeme zůstat nebo zda-li je tu nějaký problém."promluvil Carlisle.,,Můžete zde zůstat.Žádný problém tady nevidíme.Živýme se stejně jako vy zvířecí krví."řekla Amy.Jak už jsem pochopil ona je ta co rozhoduje.Jeněco jako Carlisle.,,No to je výborné"zaradoval se Carlisle.,,Jenom jsem se chtěl ještě zepat"řekl Carlisle a odmlčel se.Zřejmě svažovaljak to říct,,Kso je u vás hlava rodiny?"zeptal se nakonec Carlisle.,,U nás v rodině je hlavu rodiny Bella.Ona je z nás nejstarší a nejrozumnější.Na druhém místě jsem tu pak já.Dělám rozhodnutí za Bellu když tady není,jako dnes."a usmála se na něj Amy.,,Aha"řekl Carlisel.,,Potřebovali jste ještě něco?"zeptala se mile Amy.,,Ne ,to je vše."řekl Carlisle a usmál se na ně.,,Tak zatím nashle"řekli všichni unisono.Všichni vyšli ven a zavřeli za sebou dveře......

Bellin pohled:

Když jsem dorazili do Volttery přivedli jsme toho stvořitele Arovi.Zase my řekl slova která mi říká pokaždé,,Výborně Bello,samozřejmě jako vždycky."a usmál se na mě.Už jsem mohla jet domů.Rozloučila jsem se z Jane a odjela na letiště.Stihla jsem to jen tak tak.Letadlo odlétá za 2 minuty.Cesta letadlem byla nudná Vedle mě seděl nějaký hyperaktivní děda co si chtěl pořád povídat.Mluvil na mě Italsky a já když mi už lezl na nervy jsem mu Italsky odvětila,že ať si to vykládá několu,koho to zajímá.Tím jsem ho odradila mi ještě cokoliv říct.Najednou se ozvalo z reproduktorů že přistáváme(neletěla jsem mím soukromým letadlem,protože nějaký blb ho vyhodil do vzduchu).Když jsme přistáli,bylo asi 10 večer.Když jsem svým Ferrari dojela domů a vztoupila do dou všichni mě radostně přivítali.Amy mi pak řekla ,jak byli u Cullenů.Nebylo to nic zajímavého tak jsem si šla číst k sobě do pokoje.Najednou někdo zaklepal.Byla to Amy.,,Můžu dál Bell?"zeptala se když otevřela dveře.,,Jasně"řekla jsem a usmála se na ni.,,Už sis rozmyslela co k němu cítíš?"zeptala se napjatě.,,Jo,už jsem si to promyslela.Myluju ho a proto mu všechno odpustím,pod podmínlou,že mi vysvětlí proč prve odjel a za druhé že už to nikdy neudělá.Problém je ale v tom,že nevím co cítí on ke mně."řekla jsem smutně.,,Miluje tě.Viděla jsem mu to dnes na očích.Byl ztrápený za to co ti udělal.Mrzí ho to.Určitě ti to vysvětlí."znažila se mě utěšit Amy.,,Hmm...možná máš pravdu.Děkuju."řekla jsem jí.,,Nemáš zač"odvětila mi a odešla z mého pokoje.Zítra je škola což znamená,že se uvidím s Edwardem.Mám hrozný strach.No ale jestli mě má pořád rád to se dozvím až zítra ve škole.....

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekané shledání-6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!