Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nečekané shledání-5.kapitola

Sraz Ostrava!!! 28


Nečekané shledání-5.kapitoladalší díleček

Edwardův pohled:

 

 

....,,Pozveme je k nám do domu abychom se s nimi seznámili.Nevím jestli přijde Bella.Je to divné dozvědět se,že je upír až po 100 letech.Ale jsem rád,že je naživu.Ale zpátky k tématu.Na dnešní večer je pozveme k nám do domu a seznámíme se a oni nás obeznámí se situací."dořekl Carlisle svojí řeč.,,Ehm....Carlisle,nevím jsetli Bella přijde,protože jsem měla vizi o Belle,jak je u Volturiových a hned pak jak zabíjí novorozené."řekla Alice.,,Aha,no tak s ní si promluvíme někdy jindy.Ostatní pozveme určitě.Končím za 2 hodiny.Jeďte zatím domů a pozvěte je."zamumlal Carlisle.,,A....Edwarde,můžeš na moment?"já jsem jen přikývl a šel jsem za ním do ordinace.Ostatní jeli domů.Já pak pojedu zpátky svým novým Volvem(nojo,natuhle značku si hold potrpim).Vešly jsme do ordinace a sedli si k pracovnímu stolu.Carlisle se na mě podíval a spustil,,Edwarde,co řekneš Belle?"zeptal se.,,Já nevím.Nevím jsetli jí mám říct,že jí stále miluju a že jsem jí nikdy milovat nepřestal nebo se jí vyhýbat.Prve,když jsem jí v jídelně vyděl vypadala šokovaně a nevěřícně.Měl jsem sto chutí se k ní rozběhnout,obejmou jí a políbit.Nemohl jsem ani jedno.Řekl jsem jí,že jí nemiluju.Je to už sice 100 let ale těch slov budu vždycky litovat.Carlisle......Myslíš.že mě bude pořád milovat?I potom všem co jsem jí udělal?"zoufalost a bolest v mém hlase byla skoro hmatatelná.,,Myslím,že tě bude zase milovat.....jednou....ale svoji lásku jí můžeš ukázat ty.Vysvětli jí,proč jsi jí opustil a řejni j,že jí pořád miluješ."řekl soucitně Carlisle.,,Děkuju"zašeptal jsem na něj.,,Kdykoliv synu"odpověděl.Došel jsem ke dveřím a šel na parkoviště k autu.Nasedl jsem do něk a jel domů.Cesta byla nudná.Jel jsem přibližně 15 minut.Když jsem zastavil,vystoupil jsem z auta a šel jsem do domu...

 

 

 

 

Bellin pohled:

 

 

 

 Vyšla jsem z Jane ze dveří a namířili jsem si to rovnou ke zbytku gardy.Když jsem tam přišla Jane se připojila k ostatním a mě v ocelovém sevření uvěznil Felix.,,Bello,konečně jsi zase tady"řekl.Felix do mě byl zamilovaný.Nikdy mi to neřekl,ale já to věděla,protože jsem párkrát od Ara omylem převzala jeho schopnosti a když jsem se ho dotkla věděla jsem co si přesně myslí.Já jsem pocity lásky k němu neopětovala.Moje srdce bylo někoho jiného.Patřilo Edwardovi.Stále mu patří.Konečně jsem Felixovi odpověděla.,,Taky jsem ráda."a taky ho objala.Když mě pustil,pozdravil mě Demetri.,,Ahoj Bello."a usmál se na mě.,,Ahoj Dematri"a oplatila jsem mu ůsměv.,,Půjdem?"zeptala se Jane.,,Jasně,ať už to máme z krku."zamumlala jsem a vyšla dveřmi.Když jsme vyšli,byla už tma.Bylo 7:30 večer.Nasedli jsem do aut a jeli do Říma.Cesta trvala asi 1 hodinu a já se během jízdy rozhodla Edwardovi odpustit.Miluju ho až moc,něž abych ho nenáviděla za to,co mi udělal.Když jsme zastavili,vylezli jsem z aut a když zafoukal vítr ucítila jsem vůni těch novorozených.Museli jsme je nalákat někam do lesa,kde nejsou lidé.Návnadu jsem jako vždycky dělala já,protože kdyby na mě nějaký novorozený nečekaně skočil mám největší pravděbodobnost,že je tam povraždim na ráz do jednoho za to,že na mě skočil.Ostatní ode mě odešli a já jsem si to namíříla do lesa.Zamaskovala jsem svojí upíří vůni a místo toho jim tam nechala svojí lidskou vůni(to byla moje další schopnost,maskovat a měnit pach.Umím blokovat psichické schopnosti upírů a použít jejich schopnost proti ostatním)Asi po 200 metrech za mnou slyším kroky.Bylo jich 45.Takže buď jich 5 už zabili nebo jsou někde poblíž.Tipovala bych spíš tu druhou možnost.Najednou se na mě vrhly.Všech 45 najednou.Celkem jsem je překvapila,když jsem jednoho hned roztrhala na kousky.Neměli ani páru o tom,že jsem upír.Velice mocný upír.Pak jsem viděla jak se ze stínu vynořila garda.Všechno šlo podle plánu.Zatím jsem jich složila 21.Garda jich zabila 28.Ještě 5 novorozených.Ale počkat.Kde je jejich stvořitel?Najednou mě do nosu udeřila jiná vůně.Byla také upíří.To šlo rychle.Už mám stopu stvořitele.Vydala jsem se za tou vůní a po 100 metrech narazím na blonďatého upíra.Jenom co mě uviděl začal vrčet a přikrčil se do bojové pozice.,,Ty jsi jejich stvořitel?"zeptala jsem se mírně vrčící.,,A kdyby ano?"oplatil mi vrčení.,,V tom případě tě teď odvedu do Volttery.Aro by si s tebou rád popovídal o tom,co jsi tady udělal."řekla jsem a usmála se na něj.,,To si teda nemyslím!"zavrčel na mě a skočil po mě.Chlapec ale nevěděl s kým se zapletl.Rychle jsem mu uskočila a chytla ho pod krkem.,,Ty asi nevíš s kým si začínáš chlapečku!"a přirazila jsem ho na strom stále jo držíc pod krkem.Začala jsem na něj vrčet a najednou přiběhla celá garda.Jane se usmývala od ucha k uchu.Náramě se bavila tím,že mohla působit bolest aniž by jí kdokoliv omezoval.,,Koukám,že jsi už našla jejich stvůrce."řekl mi se smíchem Demetri.,,Pojďte si pro něj než mu zakroutim krkem."zaprskala jsem na muže z gardy.Z gardy vyšli 2 upíři se kterými už jsem párkrát spolupracovala.Převzali ho a táhli  z lesa.Když jsme procházeli kolem místa kde na mě zaůtocili novorození tak už tam byli pouze 2 hořící hromady upířích částí těla.Došli jmse k autům a jeli do Volttery....

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekané shledání-5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!