další díleček...pls pište komentáře a dík za ně
13.05.2009 (13:00) • ivka777 • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 1937×
Edwardův pohled:
Šli jsem si s rodinou sednou ke stolu.Ti další upíři se zvedli a šli k výchoudu.Nikdo nevěděl o co tu jde.Jediná Amy(myslím,že se tak jmenovala)dobře věděla kdo jsme,zaslechl jsem její myšlenky.,,Jsou to Cullenovi.Proto Bella šla pryč.Ani se jí nedivím.Hodně jí ublížili.Zvlášť jeden."Trhl jsem sebou,když si pomylsela,že jsem Belle nejvíc ublížil já.A měla pravdu.Chtěl jsem si poslechnout co si myslí ti ostazní,ale tu už odešli.Otočil jsem se na 'sourozence' a dolehli ke mě jejich mašlenky.
Rosalie:
,,To neí možný.Bella je živá.Ale proč tak rychle odešla?"
Alice:
,,Ááááááá.Jupí.Bella je živá a je z ní překrásná upírka!"
Jasper:
,,No páni.Zdálo se mi to,nebo to byla Bella?"
Emmett:
,,Ty vado.Bella je kočka.A je calá a zdravá.Hurá!"
Všichni byli nadšení,ře je Bella živá.Dokonce i Rosalie.Já taky,ale jak jí mám vysvětlit,že jsem jí opustil?Nikdy mi to neodpustí.Kdo jí ale přeměnil?Vypadala pořád na 18 nebo 19 let.Kdo byli ti upíři co byli s ní?Nejspíš její nová rodina.Určitě si už našla nějakého jiného přítele.,,Edwarde,musíme do tříd.Hned po škole pojedeme za Carlislem a všechno mu povíme."zatáhla mě za ruku Alice.Šli jsme mlčky do tříd,když v tom měla Alice vizi.O Belle.Jak je u Volturiových a hned pak jak zabíjí novorozené.To bylo vše,co Alice viděla.Už jsme byli u mé třídy a rozešli jsme se.
Bellin pohled:
Projela jsem bránou a zaparkovala auto.Zrovna svítilo slunce takže jsem si musela oblíknout černou mikinu a nasadit kapucu.Vylezla jsem z auta a vydala se ke vchodu do věže.Jenom co jsem otevřela dveře ocitla jsem se v krásné hale.Na konci haly seděla racepční Katlin.Když jsem k ní přišla zvedla hlavu od papírů a usmála se,,Aro vás očekává"řekla.Poděkovala jsem a šla nahoru do věže.Ale jakmile jsem otevřela dveře měla jsem kolem krku zavěšenou Jane.,,Ahoj Jane."a také ji objala.,,Stýskalo se mi po tobě.Není tady žádná legrace,když tu nejsi"zamumlala a konečně mě pustila.,,Bello,jsem tak rád,že jsi přijela tak rychle"zazpíval svým hlasem Aro a políbil mě na tváře.,,Celkem se mi to i hodilo"odpověděla jsem.,,Rádi tě opět vidíme Bello."řekl Caius a Marcus se na mě jen usmál.,,Kolik je těch novorozebých?"zeptala jsem se Ara.,,Přibližně 50 novorozených,ale jejijch počty každým dnem ubývají.Jejich stvůrce mi přiveď.Chceme si s ním o tom promluvit a pak ho zabít."odpověděl,,Místo?"zeptala jsem se,,Řím,jsou v lese a v noci chodí do města na lov a někdo je viděl.Řekli mu,že se mu to patrně zdálo.Měli jsme štěstí.Vyrazíš přibližně za 4 hodiny až bude tma.Půjde s tebou celá garda.Neměl by to být problém"dořekl svou řeč a usmál se.,,Půjdu se připravit"řekla jsem a usmála se.,,Dobře"odpověděl jen.Otočila jsem se a odešla do svého pokoje.Když jsem za sebou zavřela dveře,vytáhla jsem mobil a volala Amy.Chvíli to vyzvánělo a pak se ozvalo,,Bello?" ,,Amy,tak co Cullenovi?" ,,Jenom co jsi mi poslala poslední sms jsme šli rovnou domů." ,,To jste udělali dobře.nevíme co udělají." ,,Co budeš dělat až se vrátíš?Promluvíš si s ním?" ,,Já nevím co budu dělat.On ani nevěděl,že jsem upír.Ale když jsem se mu podívala do očí viděla jsem v nich lásku.Myslíš,že mě pořád miluje?" ,,Nevím.Ale co cítíš ty k němu?" ,,........Já nevím.Ale já nejsem schopná ho nenávidět." ,,já myslím,že ho myluješ pořád" ,,Hm....už musím končit.Zatím ahoj." A tím jsem ukončila hovor.Měla pravdu stále ho miluji.Ale co budu dělat?.....
Autor: ivka777 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nečekané shledání-3.kapitola:
Fůůůůůj !!!!!!!!!!!!!!!!! Ty chyby jsou hnusný !!!!!!!!!!!! ale
jinak krása
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!