Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » nečekané shledání 2.kapitola

Jackson


nečekané shledání 2.kapitoladalší díleček

Edwardův pohled:

Seděla tam u stolu obklopena 4 dalšími.Všichni včetně Belly byli upíři.Nemohl jsem od ní odtrhnout oči.Byla tak krásná,že by se mohla rovnat s Rose.Ale krásná byla ikdyž byla člověk.Až te'd jsem si všiml,že se na mě dívá s nevěřícností v očích.Ale když jsem se jí zahleděl do očí tak už nebyl čokoládové,ale byli zlaté jako ty moje.To co udělala jem ale nečekal.Rychlím krokem odešla z budovy na parkoviště.To jsem si alespoň myslel.Náhle jsem uslyšel zvuk rychlích sportovních gum jak kvílí o beton.,,To není možný"zašeptala nvěřícně Alice.Ostatní také nemohly uvěřit vlastním očím.Moje Bella je živá a je upír.Jak jí vysvětlím to,že jsem jí opustil?Odpustí mi?Bude mě stále milovat?Ani na jednu tuhle otázku jsem neznal odpověď,ale jedno jsem věděl jistě.Nebude to lehké!!

Bellin pohled:

Nemohla jsem uvěřit vlastním očím.Přede mnou stál Edward.Je to 100 let co jsem ho naposledy viděla.Vůbec se nezměnil.Jaj by taky mohl.Je upír.Nestárne.Nemohla jsem z něho spustit oči a on ze mě také ne.Musela jsem pryč.A to co nejdřív.Rychlím pohybem jsem si stoupla a šla rovnou na parkoviště.Nasedla jsem do svého červeného Ferrari a rychle odjížděla.V tom co jsem jela mi přišla sms.Byla od Ara.Napsal:'Isabello potřbujeme abys nám pomohla zlikvidovat novorozené.Aro.'Odepsala jsem mu,že přijedu.Jen co jsem mu odepsala přišla další sms.Tentokrát byla od Amy.'Bello,co se děje?Proč si odešla?Ty ty nový upíry znáš?Kdy se vrátíš?'psala.Hned jsem jí odepsala.'Jsou to Cullenovi.Jedu za Arem postarat se o novorozené.Nevím kdy se vrátím asi za 3 dny.Dávejte na sebe pozor.Držte se od nich dál.Bella.'zmáčkla jsem odeslat a jela na letiště.Mám tam soukromé letadlo kterým odletím až do Florencie a odtamtud pojedu rovnou do Volttery.Svoje Ferrari jsem si samozřejmě vzala s sebou.Cesta do Volttery byla nudná a mě to donutilo přemýšlet o Edwardovi.Co tady dělá?Aproč,když se naše oči setkaly jsem v nich viděla lásku?To nemohla být pravdy.Přála jsem si vidět tam lásku.Ale on už mě nemiluje.Rozlámal mi srdce na miliony kousků.Nejsem schopná se mu znovu podívat do očí.Ne potom co mi udělal.100 let mě nechal se kvůli němu trápit.No konečně!Už jsem ve Voltteře.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek nečekané shledání 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!