Ahoj.Tohe je moje první povídka o Edwardovi a Bella.Jsou tam i ostatní Cullenovi.Děj se odehrává 100 let po tom,co Edward opustil Bellu.Oni se opět shledají.Tak co myslíte.Dají se dohromady?Nechte se překvapit.
11.05.2009 (13:59) • ivka777 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2787×
Bellin pohled:
Další nudný den v Goldville. Přibližně 325 dní v roce je tu zataženo nebo prší.
Asi bych se vám měla představit.Jmenuji se Isabella Swan a živím se zvířecí krví.
Teď vám představím mojí rodinu.Když jesm byla 15ti letý upír,našla jsem na ulici
umírající Amy a tak jsem jí přeměnila.Amy po svojí přeměně zůstala se mnou
a zdílela můj nazor na živení.Později se na lovu seznámila s Danielem a zamilovali
se do sebe.Daniel se k nám přidal a také se zivil zvířecí krví.Později jí Daniel požádal
o ruku.Asi po 20ti letech žití s Amy a Danielem se k nám přidali Alan a Sindy.Ty dva se hledali až se našli.Velice se k sobě hodili.Začali jsem
bydlet pohromadě a všichni jsme se živili zvířecí krví.Nikdy by mě nenapadlo živit se krví zvířat ale znám to od Cull...Ne!Nesmým vyslovovat (ani v myšlenkách)jejich jméno.Hlavně ne JEHO jméno.Toho,který mi tolik ublížil.No,zpátky do přítomnosti.Zkrátka teď bydlíme v Goldville ve velkém doměa je tam 5,,vegetariánských" upítů.Já nemám partnera.Momentálně jsme na vysoké škole a vystupujeme jako přátelé co spolu žijí jako rodina.Jsme od lidí odtažití a oni od nás konec konců také.Z přemýšlení mě vytrhl až Amin hlas,,Bello,dneska mají přít ty nový.Myslíš,že se nás budou bát?" zeptala se z ůšklebkem,,To nevím,ale asi jo"řekla jsem a zasmála se.,,A kdyby ne,tak já se o to postarám"zamumlal se zakrývaným smíchem Alan.,,Co myslíč zlato?"zeptal se Sindy,,To nevím lásko,ale já ti stím ráda pomůžu"řekla a políbila ho.,,Pšt vy dva,už jdou.zašeptala Amy.Ale když pětice nových studentů vešla do jídelny,celá jsem ztuhla.Byli to Cullenovi a....Edward.
Edwardův pohled:
Už je to 100 let co jsem naposledy viděl Bellu.Dal bych všechno za to,aby tu byla se mnou,abych se mohl znovu byť jen na okamžik zahleděr do jejích čokoládových očí ve kterých by se zračila láska ke mně.Le to už se nikdy nestane.Moje Bella už není.Už jí nikdy nepodržím v náručí a neuvidím jak se nádherně červená.Alespoň,že žila lidský život po boku nějakého muže,který jí miloval.'Kolika se asi dožila?'to byal moje každodení otázka.Bella zemřela asi před 30 nebo 40 lety.Teď by jí bylo 118 let.Náhle mě vytrhl z přemýšlení Alicin hlasů,,Edwarde slyšíš mě?"ptala se už lehce znepokojeně Alice.,,Promiň,trochu jsem se zamyslel"řekl jsem a smutně se pousmál a Alice si pomyslela'Už zase myslel na Bellu,tolik mu chybí.'při zmíňce jejího jména jsem sebou trhl.,,Promiň"řekla Alice,když si to uvědomila.,,To je v pořádku Alice"hlesl jsem.,,Co jsi mi to vlastně prve chtěla říct?"zeptal jsem se Alice.,,Jenom jsem ti chtěla říct,že už jsem tady."řekla mi a Emmett se zasmál.,,To zas budem atrakce roku.Budou čumět jako pokaždý,zvlášť na Rose a Edwarda."rýpl si do nás Emmett.Rosalie se jen zašklebila,,Už budeme vystupovat nobo tady budem tvrdout věčně?"zeptala se už znudně Rose.,,Tak jo,vystupujem."řekl Jasper.Jenom co jsme vystoupili uhodila mě do nosu známá ale i neznámá vůně.Bellina vůně.Ale tahle nevoněla stejně ale také sladce.Byla to spíše upíří vůně.Na té vůní se nesbíhaly sliny,teda v našem případě jed v ústech.Jasper myslel na ůplně to samé.Také mu to připomínalo Bellinu vůni.Apodobně na tom byli i ostatní.Museli jsme být v pozoru,protože tu byl další upír.Všichni jsem na sebe kývli a šli dovnitř zapsat se.Potom co jsem se zapsali jsem šli do jídelny.Ale když jsme vešli do jídelny čekal mě šok,ale nejen mě,ale celou mou rodinu.Ten koho jsme viděli u stolu nám byl tak známý.Byla to Bella.
Autor: ivka777 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nečekané shledání:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!