Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neboj se smrtky - 6. kapitola


Neboj se smrtky - 6. kapitolaDalší dílek. V tomto se opět téměř nic neděje, ale v příštím to vynahradím. Snad se nezlobíte. A prosím o komentíky. Děkuji Vaše xlovexx

VI – Pocity

„Už od první chvíle tě miluji.“ Zašeptal Edward.

„Už od první chvíle tě nenávidím.“ Zašeptala mu v odpovědi smrtka.

Edward se na smrtku podíval a nevěděl co si má o tom myslet, dokud ho Bella znovu nepolíbila. Jen co se jejich rty dotkly, nevěděli o okolním světě, dokud se neotevřely dveře a v nich se neobjevil Emmett.

„Tak si říkám, že jsem tě možná mělo odnést sám.“ Promluvil k nim a začal se smát.

Smrtka se na něj jen podívala. Začínali se v ní probouzet ty samé pocity jako před polibkem. Začínala být zase ta stará smrtka, které zaleží jenom na tom, jak co nejdříve zabít svojí oběť. Protáhla se okolo Emmetta a odcházela chodbou pryč od nich.

Oba se koukali do zad smrtky a nevěděli, co se děje. Ale najednou se Edward rozeběhl a dohonil Bellu.

„Co se děje?“ Zeptal se, ale ona neodpovídala. Šla jenom na další hodinu. Začínala si vyčítat to, co udělala, nechápala, kde se v ní ty pocity brali. Vždyť ona jenom dokáže nenávidět.

Procházeli zrovna okolo jednoho páru, který se na chodbě líbal, když ji Edward chytil za ruku. Jen se na jejich propleten prsty podívala. Nevěděla co dělat, tohle bylo poprvé, co ji někdo držel za ruku a ona ani nevěděla, jaké pocity cítí a jestli je to dobré. Rozhodla se nakonec, že dotáhne svůj plán do konce.

Vešli společně ruku v ruce do třídy a ona se rozhlédla. Viděla, jak všichni koukají na jejich propletené ruce. Dokonce je pozoroval i Charlie. Zamířila po boku Edwarda k lavici, která byla jako jediná volná hned za Charliem. Posadili se vedle sebe a Edward celou dobu odmítal její ruku pustit. Chtěl stále cítit jej dlaň, jak ji svírá. Bál se, že když ji pustí, už nic nebude jako teď a měl pravdu. Jen co smrtka přestane pociťovat stejný cit, jako k němu chová teď, hodně rychle na něj zapomene a bude trvat hodně dlouho, než znovu pocítí.

Seděli vedle sebe, když se k nim otočil Charlie a promluvil.

„Edwarde. O víkendu by měla přijet Renné. Nechtěli byste s námi zajet do Port Angeles? Jdeme do kina a potom na večeři. Renné bude ráda.“ Zeptal se a Edward se natočil čelem k Belle.

„Já půjdu ráda, ale asi jenom do toho kina.“ Promluvila v odpovědi smrtka a nasadila na svojí tváři úsměv.

„Dobře, takže se o víkendu sejdeme u kina.“ Promluvil nakonec Edward a začal domlouvat podrobnosti. V tu chvíli přestala smrtka vnímat jejich rozhovor. Vzpomínala totiž na to, jak se s Edwardem líbala v tom kumbále. Začala i vnímat to, že ji stále drží za ruku. Cítila, že ji má studenou, ale ona cítila v místě jejich dotyku teplo. Otočila se čelem k Edwardovi a sledovala jak se jeho ústa pohybují, když mluvil. Věděla, že tohle by se asi nemělo dělat, ale nedokázala si pomoc.

Volnou rukou ho pohladila po tváři. Edward zaskočený jejím dotykem přestal mluvit a točil se k ní čelem. V ti chvíli přitiskla svoje rty na ty jeho.

„Pane Cullene, slečno Swanová. Mohli byste si nechat na jindy?“ Zahřměl třídou hlas učitele a smrtka se odtáhla od Edwardových rtů.

„Jistě.“ Promluvila a začala se věnovat něčemu jinému než Edwardovým rtům. Začala vymýšlet plán, který uskuteční už zítra.

 


 

7. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neboj se smrtky - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!