Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neboj se smrtky - 4. kapitola


Neboj se smrtky - 4. kapitolaMáte zde další díleček. Příliš se toho v něm neděje, ale to asi poznáte sami. Dneska jsem měla nějakou divnou náladu a dokonce jsem se bála, že tam někoho zabiju. Takže na mě buďte hodní.

Přeji příjemné čtení Vaše xlovexx

IV – Malej upírek

Objevila se na okraji lesa u domu Cullenů. Její oběť byla znovu na návštěvě i se svou matkou. Smrtka se změnila znovu do své podoby a přes hlavu si přetáhla kápi. Přešla blíže k domu a koukala do oken.  Všichni se velice dobře bavili a nikdo nevěděl, že je sleduje.

Chvíli stála jenom na jednom místě, ale potom se potichým krokem rozešla. Obcházela dům v takové vzdálenosti. Aby o ní upíři věděli, ale ne aby ji poznali.

Obcházela jej pomalu a nahlížela dovnitř oknem. Nikomu z domu se to nelíbilo. Věděli, že se jedná o tu samou osobu, která tam byla i minule. Procházela asi páté kolečko, když zaslechla.

„Omlouvám se, není mi dobře. Musím na vzduch.“ Pronesl to někdo z rodiny Cullenových a ona věděla, že to není pravda.

Když si byla jistá, že ji nikdo nevidí. Proměnila se do podoby energie a odletěla znovu k domu staré paní. Tam jen přečkala do rána a opět se vydala do školy.

Smrtka zrovna procházela přes parkoviště, když přijelo staré auto. Cítila, že v něm sedí její oběť. Počkala, až vyleze a hned se rozešla k němu.

„Ahoj, Charlie.“ Pozdravila jej sladkým hlasem a do jejího obličeje zasvítilo pár paprsků slunce. Hned věděla, proč nepřijeli jeho hlídači, a také věděla, že má svojí šanci.

„Ahoj Bello.“ Pozdravil ji zaskočeně taky a svoje auto zamknul. „Půjdeme na hodinu?“ Zeptal se a čekal, co mu odpoví.

Smrtka jen přikývla a udělala první krok směrem školní budova. Celou dobu byla tichá, v hlavě střádala plán, který by mi mohla použít. Bohužel, i když se byla nakrmit, neměla dostatek sil na to, aby mohla použít nějakou složitější taktiku. Došli spolu do třídy a ona se usadila do lavice. Hodina utekla rychle, ale stále nedokázala nic vymyslet. Hlavou jí běhala spousta nápadu, ale ani na jeden neměla dostatek energie. Vstala ze své židle a postavila se vedle Charlieho boku. Šla s ním na další hodinu, ovšem tam ji čekalo překvapení. V její lavici seděl ten Edward. Koukala na něj a věděla, že před ním bude těžké jej zabít. Nevěděla, proč Charlieho hlídají a tak moc jí to zajímalo. Poprvé pocítila zvědavost. Ještě než se v lavici usadila, napadlo ji, že Charlieho bude muset vylákat mimo školu a tam se ho zbavit. Chtěla už na něj promluvit, když se vedle ní ozval hlas Edwarda.

„Jsi zvláštní.“ Zašeptal a hleděl na ní.

Smrtka nevěděla, jak to myslí a tak se rozhodla jeho konstatování přejít tichem. Ale Edward znovu promluvil.

„Mohl bych tě na něco pozvat? Jsi jediná, kterou bych chtěl poznat.“ Mluvil dál a upřeně na smrtku hleděl. Čekal, až se na něj podívá. Věděl, jak jeho oči působí na lidi. Spoléhal se na jeho sílu očí. Ale ovšem jeho oči výjimečně zklamali.

Smrtka se na něj podívala, v její tváři se chvěl nezájem. Nikdy lásku necítila a ani nepocítí. Bohužel nevěděla jak jinak se ho zbavit a tak ho chtěla donutit, aby se on vyhýbal ji.

„Edwarde, já vím, co ty a tvoje rodina jste zač.“ Odpověděla klidným hlasem a koukala se do jeho očí. „Nejsem tady od toho, abych chodila na rande s někým, jako jsi ty.“

Chvíli ještě na něj hleděla a po té se otočila znovu dopředu a koukala na záda Charlieho.

Edward nechápal, jak to myslela, že ví co je on a jeho rodina zač. To by nikdy nemohla uhodnout. Doufal, že myslí něco jiného. Věděl, že by se ji měl vyhýbat, ale to on nechtěl. Díval se na její profil tváře a chtěl ji po tváři pohladit.

„A co si myslíš, že jsem zač?“ Vylétlo mu z pusy, dříve, než se dokázal zastavit. Ovšem smrtka dělala, že jej neslyšela. Dále upírala zrak do zad Charlieho.

Když odzvonilo konec hodiny, sbalila si svoje věci a zamířila ke dveřím. Ve východu čekala na Charlieho, ten ji dohnal velice rychle a ona chtěla uskutečnit svůj plán.

„Co děláš dneska?“ Zeptala se ho a dívala se mu do očí. „Nešel bys se mnou do kavárny?“ Zeptala se a dívala se na něj.

„Promiň, ale dneska už plán mám a hlavně. Myslím, že mojí holce by se to nelíbilo.“ Odpověděl jí a odešel.

Smrtka tam zůstala stát a cítila neuvěřitelnou zlobu. Jak ji mohl odmítnout? Zrovna jí, kvůli nějaké obyčejné lidské dívce? To bylo poprvé, co se jí něco takového stalo. To bylo poprvé, co ucítila nějaký jiný pocit. Pro ni naprosto neznámý závist, žárlivost.

Stála a dívala se na mizející záda Charlieho. Najednou se vedle ní ozval hlas a ona se poprvé v životě lekla. Celý její život se začal obracet naruby. Otočila se a podívala se do usmívající se tváře Edwarda.

„Charlie je hodně věrný kluk. Ani se na jinou holku nepodívá. Má oči jenom pro svou René. Ale řekni mi, proč by jsi s ním šla a semnou ne?“ Zeptal se jí a doufal, že se tentokrát rozhodne jinak.

Smrtka se zasmála a otočila se na něj. „Ale že by se náš malej upírek cítil méněcenný?“ Zašeptala mu do ucha a začala se znovu smát.

Pokud do teď měl Edward nějaké pochybnosti o tom, zda opravdu zná jejich tajemství, okamžitě ho přešli. Stál na místě a nevěděl co odpovědět.

Za to smrtku to přestavilo bavit a rozešla se znovu najít Charlieho.

Došla do třídy a posadila se vedle něho.

„Pověz mi něco o té tvé holce.“ Rozkázala mu hlasem, kterému nemohl odporovat a ani nechtěl. Mluvil dlouho, řekl každou maličkost. I tu, že ji miluje více než svůj život. A tehdy si smrtka vymyslela svůj náhradní plán. Pokud bude muset. Přijde o život o jednoho člověka víc.

Ale ona nechtěla, aby to bylo tak rychlé. Chtěla si pohrát. Musela si dokázat, že ona je lepší, než nějaká lidská dívka. Dokázat si, že je přitažlivější, ale jak na to?

Charlie s ní nechce nikam jít, protože ví, že se ho snaží „sbalit“ bude si muset sehnat někoho, u koho bude moci tvrdit, že s ním chodí, ale koho?

Zrovna v tu chvíli se otevřeli dveře a tam stál…

 


 

5. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neboj se smrtky - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!