Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neboj se smrtky - 1. kapitola

Emmett by Jitule


Neboj se smrtky - 1. kapitolaSmrtka doputuje do Forks a hledá svou oběť. Narazí i na Culleny.

I – Noční návštěva

Píseň

Jedna temná noc míjela druhou. Oblak energie se už přibližoval k okraji města Forks. Jen dosáhla okraje města, proměnila se do své hmatatelné podoby. Podívala se na pouliční lampu, která stála kousek od ní. Světlo lampy zablikalo a zhaslo. Dívce se po tváři roztáhl usměv. Chtěla trochu legrace a bude ji mít. Podívala se na další lampu a soustředila se. Světlo zablikalo a zhaslo tentokrát i s celým městem. Dívka se usmála více a přehodila si přes hlavu kápi. Zavřela oči a soustředila se. Cítila zvláštní energii a to znamenalo jediné. Právě někdo umřel a to díky ní. Unikl jí pobavený vzdech a začala se soustředit více. Před očima se jí vyrýsovala adresa a ona přesně věděla, kam má jít, kde její oběť bydlí. Nejprve se chtěla jít podívat, kdo její nová oběť je. Zda mladý nebo starý člověk. Šla temnotou ulic na druhou stranu města a přemýšlela, kolik času své oběti ještě dopřeje. Další úkol jí čeká až za velice dlouhou dobu.

Došla k malému baráčku na okraji města hned vedle lesu. Nahlédla dovnitř a zjistila, že nikdo v tomto domě není. Zavřela oči a začala se soustředit. Vycítila místo kde se právě nachází. Soustředila se více a přenesla se kousek od toho místa.

Objevila se v lese na pokraji palouku. Na tom palouku stál nádherný dům a uvnitř několik lidí. Udělala krok vpřed, aby mohla nahlédnout do domu lépe. Několik párů očí se stočilo jejím směrem. Vycítila, kdo jsou oni lidi zač. Upíři. Věděla, že jí vidí, i když normální člověk by jí na tuto vzdálenost nezpozoroval. V tu chvíli děkovala za svou kápi. Nechtěla, aby jí poznali, až bude muset okolo nich projít pro svou oběť. Zvedla ruku a zamávala jim. Viděla, jak se v jejich obličejích objevila nechápavost.

Přestala si jich všímat a soustředila se více. V jejich domě byly dvě osoby. Vyhledala je očima a spatřila ženu a kluka. Ten kluk byl její oběť. Dívce z úst vyšel povzdech. Byl mladý, bude muset použít „schodu náhod“. Zkoumala ho očima a přemýšlela jak se k němu nejlépe dostat. Věděla, že bude chodit do školy. To jí pomohlo se rozhodnout. Jeho život si vezme ve škole. Musela se k němu, ale dostat dostatečně blízko. To znamenalo jediné. Její nejhorší noční můra. Chodit každý den mezi lidi, po dobu, kterou se bude snažit jej zabít. Znovu zavřela oči a soustředila se.

„Jakou máš zítra směnu?“ Zaslechla hlas. Promlouval jeden z těch upírů.

„Zítra mě čeká odpolední.“ Odpověděla mu ta žena. Zřejmě matka toho kluka.

„Ale dneska už bychom měli odjet. Je pozdě a někdo musí zítra vstávat do školy, že Charlie?“ Zasmála se.

„Jistě mami.“ Odpověděl jí otrávený hlas jejího syna.

„Tak zítra v práci, Naomi.“ Promluvil znovu ten upír.

Smrtka otevřela oči a přestala se soustředit. Teď jen hleděla, jak se její oběť sbírá k odchodu. Měla nádhernou příležitost. Ale ona se chtěla pobavit. Sledovala ten dům. Opět se na ní upřelo pár očí oněch upírů.

„Svačinka a oni jí nechají ujet.“ Zašeptala dostatečně nahlas, aby jí oni zaslechli. Všichni se na ní podívali.  V jejich očích byla nechápavost.

„Já to vím. Vím, co jste.“ Promluvila k nim znovu a otočila se. Nechtěla, aby oni věděli o ní. Šla dostatečně daleko, aby se jim ztratila z dohledu. Teď jí nemohli následovat, to byla její výhoda. Zavřela oči a soustředila se. Hledala ve městě nějakou dostatečně slabou energii. Ale ne moc slabou. Jednu vycítila a změnila se v oblak energie. Přeletěla k místu, z kterého vycházela ona energie. Nahlédla dovnitř. Byla to stará babička. Tu bude jednoduché, zmanipulovat ji. Prošla dveřmi a změnila se do své podoby.

„Ahoj babi. To jsem já Bella. Už jsem přiletěla. Jsem tak ráda, že u tebe můžu chvíli zůstat.“ Promluvila na ní a soustředila se. Hleděla do jejích očí a viděla, jak se rozostřují a znovu zaostřují.

„Jistě zlato. Jsem tak ráda, že už jsi tu.“ Promluvila stará paní a došla dívku obejmout.

A je to pomyslela si smrtka a objímala starou paní. Zítra se nastupuje do toho mraveniště…

 


 

2. kapitolka

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neboj se smrtky - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!