V tejto kapitole sa Bella vracia do minulosti, kde ešte nepoznala Edwarda a začne všetko odznova. Nikto si nič nepamätá okrem nej a Aro, ktorý to zapríčinil si môže spomenúť tiež. Prosím nechajte mi komentíky či to mám, alebo nemám písať. Ďakujem. :)
11.07.2010 (16:00) • tapta • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 1416×
Návrat - Prológ
Sofia
Aro (rok 2027)
Po 20-rokoch sa konečne pomstím Cullenovcom. Budú trpieť za to, že má ponížili a to hlavne Bella. Vo svojej garde mám novú členku, ktorá ovláda čas. Pošle ma do minulosti a potom ich všetkých zabijem, ale má to nevýhodu a to, že stratím dočasne pamäť na toto obdobie a bude sa mi vraciať postupne, alebo na všetko si spomeniem až, keď Sofiu premenia na upírku a to bude v roku 2OO9. Teraz som sa to rozhodol spraviť, aby to nevidela Alice včas a nestihla tomu zabrániť.
„Sofia," zavolal so ju.
Konečne prišiel môj čas na pomstu a keď sa tak stane, zabijem aj všetkých upírov, ktorí sa postavili proti mne. Budú toho ľutovať, že čo i len pomysleli na zradu. Samozrejme, že niektoré talenty si nechám.
„Volali ste ma, pane?"
„Áno, už nastal čas," povedal som a so Sofiou sme sa zákerne usmiali.
Niekedy si myslím, že je väčšia mrcha ako Jane. O pár stotín som pocítil tlak a pred očami sa mi zatmelo.
Aro (rok 2007)
Cítil som akýsi tlak a začal som mať pocit, ako keby som na niečo zabudol. Neviem ako je to možné, ale je to tak. Rozmýšľal som nad Cullenovcami, keď som odrazu pocítil k ním obrovskú nenávisť. Neviem prečo, ale mal som pocit, že ich musím zabiť, že musia za niečo pykať. Mysľou mi prebehlo meno Bella. Zrazu som pocítil takú zúrivosť, že som mal pocit, ako keby som mal každú chvíľu vybuchnúť. Neviem čo sa to so mnou deje, ale nepáči sa mi to. Lámal som si nad tým hlavu niekoľko dní, ale na nič som neprišiel. Nechápal som, ako je to možné, že upír si nevie spomänúť. Radšej som to nechal tak a začal som rozmýšľať nad Rumunmi.
Bella (rok 2027)
Ležala som s Edwardom v posteli a spomínala na najlepšie obdobie mojej existencie.
„Nad čím rozmýšľaš?" spýtal sa ma ten najkrajší hlas.
„Nad nami," odpovedala som len.
Pozrel sa mi do očí a povedal mi dve slová, ktoré mi vždy zahrejú moje mŕtve srdce: „Milujem ťa."
„Aj ja te...," nestihla som ani dopovedať, lebo ma začal vášnivo bozkávať.
Jednou rukou som ho chytila okolo krku a druhou som mu stiahla dole košeľu. Edward ma k sebe ešte viac pritlačil, že medzi nami nebola ani milimetrová medzera a strhol mi tričko. Naše bozky boli plné túžby. Chcela som mu odstrániť aj nohavice, keď ma odrazu prestal zasypávať bozkami a v tom okamihu sa rozrazili dvere. Stála tam Alice s vystrašenými očami a stále opakovala slová, ktoré nedávali zmysel. Vyzerala ešte bledšie, ako obvykle a to je už čo povedať, keď je to upír. Neviem, čoho sa tak zľakla, ale začala som mať nepríjemný pocit, že to neveští nič dobré. Pozrela som sa na Edwarda a uvidela som v jeho očiah strach a bolesť.
„Čo sa deje?" rýchlo som sa opýtala.
Povedali mi, že Aro má vo svojej garde upírku, ktorá vie ovládať čas, že Alice videla, ako nás pošle do minulosti.
„Do ktorého roku?" opýtala som sa otázku, ktorá ma hneď napadla.
„Do roku 2007," odpovedala.
Vtedy mi prebehlo mysľou, že Edwarda som ešte nepoznala, že som ho spoznala až o rok neskôr. Pocítila som strašnú bolesť a beznádej.
„Kedy?" spýtala som sa hneď.
„O 5 minút," povedal mi Edward.
„Milujem ťa," zašeptala som.
„Milujem ťa a stále to tak aj ostane," a potom má pobozkal.
V našich bozkoch bolo všetko, čo sme cítili. Bola tam nekonečná láska, vášeň, oddanosť, smútok a nádej. Odrazu som pocítila tlak a prebrala som sa v mojej izbe vo Phoenixe a bol zo mňa človek.
Autor: tapta (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Návrat - Prológ:
Ke konci se mi chtělo plakat! :D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!