Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat do Volterry - 8. kapitola


Návrat do Volterry - 8. kapitolaHannah přemýšlí nad šifrou, kterou našla v místnosti s pokladem. Nemá vůbec ponětí, co by ona tajemná slova mohla znamenat. Na scéně se taky znovu objeví Alec...

8. kapitola – Zmatené

Venku mi najednou vše připadalo nudné. V té místnosti si moje oči zvykly samé třpytivé věci, což byl pravý opak šedého sklepení, na které jsme vyšli.

Já jsem myšlenkami byla stále u té šifry, takže jsem si zapomněla zastrčit řetízek za šaty a tím ho schovat.

Ani jeden verš mi nedával smysl. Bylo to, jako by někdo napsal na patnáct papírků pokaždé jedno slovo, pak je obrátil a vždy vylosoval jeden. To slovo, které na něm bylo, napsal na papír, takže mu vyšel totální blábol. Vlastně přesně to, co se teď skrývalo v mé kapse.

Povzdychla jsem si, ne dílem toho, že jsem na to nepřišla, ale dílem že na chodbu, kde jsme byli, zrovna vešel Alec.

Tentokrát to ale bylo trochu jiné. Místo, aby Alec uhnul pohledem, jako to dělal obvykle, zadíval se přímo na mě. To mě trochu vylekalo.

Pak na mě promluvil, což mě úplně rozhodilo.

„Můžu s tebou mluvit?“

Ale kromě strachu se u mě napovrch dral ještě jeden pocit – naděje. Naděje, že mi všechno promine a že se k němu budu moct vrátit.

„Ja–sně.“

„O samotě.“ Pohledem přejel po Jacksonovi a Oliverovi.

„Samozřejmě,“ řekla jsem a podívala se na bratry. Ti beze slova odešli, ale viděla jsem, jak si vyměnili významný pohled. Když byli pryč, znovu vyhrál strach, takže jsem jejich odchodu okamžitě zalitovala.

Podívala jsem se znovu na Aleca a tím ho vyzvala, aby promluvil.

„Nevím, kde mám začít…“

„Přejdi rovnou k věci.“ Ta slova ze mě vyšla dřív, než jsem je stačila zastavit. Ve skutečnosti jsem to nechtěla. Potřebovala jsem nějakou zástěrku pro to, abych se mu mohla co nejdéle dívat do těch nádherných, krvavě rudých očí.

„Víš… Nezdá se ti, že se chováme, jako malí?“ Přikývla jsem, i když jsem nedávala tolik pozor na to, co říká. Spíš jsem se dívala na jeho rty.

„Myslím, takhle se vyhýbat,“ pokračoval a já jsem se téměř neznatelně naklonila směrem k němu. „Můžeme se tedy, alespoň zatím, chovat normálně?“

To jsem nepochopila. „Kam tím míříš?“

„No, mohli bychom být kamarádi?“

Já jsem zkameněla. „Cože?

„Tak co na to říkáš?“

Nevěděla jsem, co mu na to říct. Ale všechno lepší, než to divné bloumaní.

„Jako kamarádi,“ prodrala jsem ta slova krkem, i když vůbec nechtěla ven.

„Fajn.“ A objal mě.

Já jsem se k němu přitiskla a snažila se, co nejvíce vnímat jeho vůni.

Samozřejmě se odtáhl jako první.

„Tak ahoj.“

„Ahoj.“

No skvělý. Takže kamarádi. Chtěla jsem zasyčet, ale věděla jsem, že by to Alec slyšel. I když… můžeme to nazvat startovním bodem!

Tak to máme za sebou a teď se vrhneme na tu šifru.

Vyndala jsem z kapsy ten papírek. Musel být hodně starý. Tipovala jsem středověk. Písmo také. Šokovalo mě, že jde o angličtinu.

Přešla jsem k textu. Kde nechal ideu, hledej. To by bylo poměrně jasné, kdyby tam bylo nějaké jméno nebo něco takového.

Dál.

O významu nepřemýšlej. To jediné mi dávalo smysl. Nepřemýšlej o významu těch slov. Ale to mohla být pouze narážka na to, že je to zakázané, což způsobilo pravý opak. Hm.

Další řádek.

A XVII., tam ronili inkoust. Tohle je taky blbost. Co by se mohlo skrývat v sedmnáctce? Ale to s tím inkoustem jsem docela chápala. Někde, kde někdo psal, což lze propojit s tím prvním řádkem. Takže mám hledat tam, kde někdo něco napsal a pak to tam nechal.

Poslední řádek.

Dá výsledek absolutní. No super. A kde ten výsledek je?

Celá naštvaná jsem ten papírek zmuchlala a hodila do kouta, odkud jsem ho nevytáhla a odešla pryč.

 

7. kapitola - Poklad

9. kapitola - Há-ó-vé-en-á



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat do Volterry - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!