Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat - 5. kapitola

víla


Návrat - 5. kapitolaDúfam, že sa vám táto kapitole bude páčiť. Za komentáre dopredu ďakujem.

5. kapitola

Dážď

Edward

Chcel som sa o Belle dozvedieť viac. Jej správanie bolo veľmi zvláštne. Ani Jasper sa v nej nevyznal. Stále ho niečím prekvapila. Radšej som to nechal tak a s Emmettom sa vybral na ďalšiu hodinu. Sadol som si na svoje miesto vedľa Emmetta, ktorý mi stále liezol na nervy. Tie jeho myšlienky sú hrozné, keby som bol človek, tak už ležím niekoľko metrov pod zemou. Povzdychol som si.

„Edward, prečo ju proste nezabiješ? Mal by si to ľahšie," poslal mi v myšlienkach Emmett.

Zavrčal som. Ta predstava už vo mne vyvolávala zmes pocitov, pre ktoré by som vraždil. Vražedne som sa pozrel na Emmetta. Neviem prečo som sa takto správal, ale musel som ísť preč. Postavil som sa, ale asi veľmi rýchlo. Pani Goffová sa na mňa vyľakane pozrela. Zľahka sa môjho rýchleho pohybu. Vybehol som z triedy a šiel na parkovisko. Sadol som si do auta a rozmýšľal o tom, čo som urobil. Dúfam, že Emmett ma nejako ospravedlní. No, ale ako ho poznám, povie, že som streštený upír, ktorý sa zbláznil. Učiteľka mu ani neuverí a vyhodí aj jeho z triedy. Čistý Emmett.

Začalo pršať a ja som počul ako zazvonilo. Vyšiel som z auta, oprel sa oň a čakal na Bellu. Chcel som, aby za mnou prišla, ale na druhej strane som dúfal, že nie je až taká hlúpa. O pár minút neskôr som videl ako beží zo školy a uteká k svojmu autu. Myslel som si, že ma už neuvidí, keď odrazu obrátila hlavu a uprela na mňa svoje hnedé oči. Usmiala sa a rýchlim tempom sa ku mne vybrala. Teraz som nevedel, čo mám robiť, či som bol pripravený sa s ňou stretnúť. Bol som to ja, ale blbec, že som sa tam postavil. Čo keď jej teraz ublížim? To som radšej nemohol sedieť v tom aute? Ale to už nenapravím. Zhlboka som sa nadýchol, aby som sa mohol s ňou porozprávať. Stála už pri mne. Pozerali sme si do očí a ja som sa v nich začal utápať. Chcel som sa jej dotknúť, ale bál som sa toho.

„Ahoj," pozdravila ma.

„Ahoj," usmial som sa.

Všimol som si, že sa trochu začervenala. Vyzerala tak roztomilo.

Zavládlo trápne ticho. Nevedel som, čo mám povedať, tak som trepol prvú vec, ktorá ma napadla.

„Prší." To som fakt povedal?

Ja som ale osol. Ešte aj debil. Vymysli niečo rozumnejšie, nabádal som sa v mysli.

„Hmmm, to áno," povedala, ale kútiky úst jej mykali.

„Bella!" kričala Alice.

Skočila jej okolo krku a začala poskakovať.

„Pôjdeš so mnou nakupovať?" pýtala sa Alice, Belly.

„Veľmi rada pôjdem," radostne povedala Bella.

„No ty vole, ona si dobrovoľne podpísala ortieľ smrti," povedal Emmett, ktorý práve prišiel.

Bella sa naňho zákerne pozrela.

„No dúfam, že si nezabudol, ale ideš s nami," zašveholila a nevinne sa naňho pozrela.

Neviem, či sa to dá, ale asi áno. Emmett zbledol a vyzeral už fakt ako mŕtvola.

„Super, a môžeme zobrať aj Edwarda s Jazzom," radostne výskala Alice.

Vyjavene sme sa na ňu s Jasperom pozreli. Ona ma chce zabiť, alebo lepšie povedané zabiť Bellu.

Bella

Konečne zazvonilo. Postavila som sa zo stoličky a šla na parkovisko. Vyšla som pred školu a videla som, že prší. Rozbehla som sa po daždi k svojmu nákladiaku, keď som otočila hlavu a uvidela som Edwarda. Opieral sa o svoje volvo, kvapky dažďa naňho dopadali a pozeral sa na mňa. Automaticky som zmenila smer cesty a vybrala sa k nemu. Stála som až úplne pri ňom.

„Ahoj," pozdravila so ho.

„Ahoj," usmial sa na mňa.

Tak by som ho chcela teraz pobozkať. Vyzeral tak sexi, keď naňho dopadali kvapky vody.

„Prší," povedal.

To nič lepšie nevymyslel? Preboha, však je upír.

„Hmmm, to áno." Žeby nevedel, čo povedať?

„Bella," kričala Alice.

Skočila mi okolo krku a začala poskakovať.

„Pôjdeš so mnou nekupovať?" opýtala sa ma Alice.

„Veľmi rada pôjdem," radostne som odpovedala.

Už sa nemôžem dočkať nášho nákupného maratónu.

„No ty vole, ona si dobrovoľne podpísala ortieľ smrti," povedal Emmett, ktorý sa práve zastavil vedľa nás.

Nech sa len chlapec dopredu neteší.

„No dúfam, že si nezabudol, ale ideš s nami," vysvetlila som mu situáciu a nahodila nevinný kukuč.

„Super, a môžeme zobrať aj Edwarda s Jazzom," zrazu zvýskla Alice.

Ani nevie, akú radosť mi tými slovami urobila. Pozrela som sa na Jaspera a Edwarda, ktorý sa na ňu vyjavene pozerali. Za chvíľu sa s Alice zabavíme a Emmetta umučíme. To bude sranda.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!