Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat - 1.kapitola

Life\'s harder


Návrat - 1.kapitolaAko dopadne stretnutie Belly a Cullenovcov? Ako sa zachová? To sa dozviete v tejto kapitole.

1. kapitola

Rok

Bella

„Bella, vstávaj,“ počula som ženský hlas.

Rýchlo som sa rozbehla za ním, ako to u človeka bolo možné, a skočila jej do náručia a povedala: „Tak rada ťa vidím. Mám ťa rada mami.“

„A ja ťa milujem, ale už sa choď prezliecť,“ povedala trošku prekvapene.

„Prečo?“ opýtala som sa.

„Ideme nakupovať,“ zavýskala.

Pri týchto slovách som si spomenula na Alice. Tak veľmi mi chýba moja rodina, a hlavne Edward a Nessie.

„Čo sa deje, že si tak zosmutnela?“ opýtala sa ma mama.

„Ale nič, len som si na niečo spomenula.“

„Aha,“ povedala len.

„Takže sa choď rýchlo prezliecť,“ poplašene hovorila.

„Však už idem,“ odpovedala som.

Vyšla som na poschodie a išla sa umyť. Keď som vykonala rannú hygienu a učesala sa, tak som išla do svojej izby a otvorila som skriňu. Zobrala som si na seba fialové šaty. K nim som si vzala čierne baleríny a ešte čiernu kabelku. Prišla som k mamine, ona sa na mňa pozerala s vypúlenými očami a otvorenými ústami.

„Bella, si to ty?“ opýtala sa prekvapene.

„Áno,“ povedala som.

„To nie je možné. Ty si sa sama a dobrovoľne takto obliekla?“ pozerala na mňa udivene.

„Áno,“ prehovorila som.

Už viem, čo tým myslí. V tomto období som sa vôbec nevedela obliekať, ale Alice na človeku, alebo upírovi, zanechá následky. Premýšľala som o našich nákupoch.

Najradšej by som sa za nimi rozbehla, ale nie je to možné. Musím ísť podľa toho, ako sa to stalo pred tým, keď ma Aro poslal do minulosti. Nechcem, aby sa veľmi zmenila budúcnosť. Neviem, ale ani si nechcem predstaviť, keby sa nenarodila Nessie, lebo by som do nej významne zasiahla.

S mamou sme prišli do nákupného centra a začali sme nakupovať. Ona sa na mňa pozerala, ako keby som bola nejaký blázon.

„Bella, odkedy rada nakupuješ?“ spýtala sa.

Nemohla som jej povedať, že odkedy som rezignovala a začala mať nakúpy radšej, čo je asi 10 rokov. Však si viete predstaviť, čo so mnou robila Alice. Radšej som rezignovala, lebo by som sa asi zbláznila.

„Od dnes?“ odpovedala som otázkou.

Prišli sme domov a ja som si myslela, že mi odpadnú nohy. Naposledy som sa takto cítila pred dvadsiatimi rokmi.

Tak mi chýba moja rýchlosť, ostrejšie zmysly, proste všetko, čo sa týka upírstva. Povzdychla som si.

O mesiac neskôr

Už mesiac som nevidela moju lásku. Každý večer som si predstavovala, že ma objíma a bozkáva. Každý deň bez neho mi pripadá ako večnosť. Neviem, ako mám vydržať ešte jedenásť mesiacov. Niekedy si myslím, že sa toho ani nedožijem, ale stačí, keď si predstavím, že by som ho nemala nikdy vidieť. Vtedy pocítim takú bolesť, že si myslím, že sa neudržím ani na nohách.

O polroka

Je to už na nevydržanie. Neviem, že ako je to možné, ale moja bolesť sa zväčšuje. Ako keby mi každý deň niekto zabodával do srdca nôž, a to stále hlbšie a hlbšie. Stále si hovorím, že to musím vydržať, že to robím pre nich, ale aj pre seba. Moja rodina mi tak chýba. Edwardová láska, Nessie, moja dcérka, Alicine bláznovstva, Emmettové nápady, Jasperové príbehy, Rosaliin zmysel pre rodinu a Jacobovo priateľstvo. Ja to musím zvládnuť!

O jedenásť  mesiacov

Ten posledný mesiac už nevydržím. Preto som sa rozhodla, že do Forks pôjdem o mesiac skôr. Už sa neviem dočkať, kedy ich uvidím, kedy ich budem objímať. Najhoršie bude im nič nepovedať. S maminou sme sa dohodli, že za Charliem odídem o tri dni. Som taká šťastná.

Snažila som sa s ňou a Philom byť čo najčastejšie. Chcela som využiť každý okamih s nimi, ktorý mi ešte ostáva.

O tri dni

„Budeš mi chýbať. Nechceš si to ešte rozmyslieť?“

„Nie, mami. Ja chcem ísť za Charliem. Ty budeš môcť aspoň cestovať s Philom.“

„Tak dobre, ale musíš mi sľúbiť, že mi budeš každý deň písať,“ povedala mi.

„Tak to ti sľubujem,“ odpovedala som.

„Mám ťa rada,“ zašepkala som jej.

„Aj ja teba. Budeš mi chýbať," zašepkala mi späť.

„Ahoj, mami."

„Ahoj, Bella."

Vystupovala som z lietadla a išla som za Charliem. Nesklamal ma a čakal v letiskovej hale.

„Ahoj," pozdravila som ho.

„Ahoj," odzdravil.

Vyšli sme z nej, nasadli sme do policajného auta a smerovali do Forks.

Celú cestu sme mlčali. Už sme parkovali pri našom domčeku a ja som sa nevedela dočkať, kedy pôjdem do školy. Konečne ich uvidím. Po roku sa stretnem s Edwardom a celou mojou rodinou. Vlastne, okrem Nessie, ale o pár rokov sa mi narodí a potom ju nepustím z náručia. Zajtra ich uvidím.

Emmett nech si dá pozor. Zákerne som sa usmiala. Tie jeho vtipy, ktorými ma obdarovával po celé tie roky, mu vrátim aj s úrokmi.

„Bella, už ideš, alebo tu chceš prenocovať?" opýtal sa Charlie.

„Už idem," odpovedala som.

Vošla som do domu.  Nevedela som sa dočkať zajtrajška.

Dnes idem do školy. Charlie mi včera dal moje milované autíčko. Učesala som sa a urobila rannú hygienu. Zo skrine som si vybrala čierne rifle, biele tričko, čiernu bundu a biele botasky. Zišla som dole a naraňajkovala som sa. Nasadla som do svojho pomalého autíčka a šla do školy. Zaparkovala som ho a zase sa vybrala na sekretariát. Keď som všetko vybavila, tak som išla na svoju prvú hodinu. Po ceste som stretla Erika, ktorý ma tam odprevadil.

Bol čas obeda a ja som si myslela, že sa neudržím a hneď im poviem pravdu, ale to nemôžem. Sadla som si k stolu k Jessice a k ostatným. Odrazu sa otvorili dvere a vošli do vnútra. Cítila som, ako sa zdvíham zo stoličky, ale včas som sa zastavila. Pocity sa vo mne miešali, od šťastia, lásky, túžby a smútku, že im nič nemôžem povedať. Potom som ho zbadala. Stál tam v celej svojej kráse. Pozrela som mu do očí a nevedela som sa od nich odtrhnúť. Tento deň som si predstavovala každý deň už rok, ale nikdy som si nemyslela, že to bude až také ťažké.

„Bella, vnímaš ma?" opýtala sa Jessica.

Musela som sa na ňu pozrieť. Tým som odvrátila pohľad od mojej lásky.

„Áno, vnímam," povedala som.

„To sú Cullenovi. Sú to nevlastné deti doktora Cullena. Oni spolu chodia. Jediný, ktorý je voľný, je Edward, ale on si žiadnu nevšíma. Nijaká nie je preňho dosť dobrá. Je to namyslený debil."

Tak to povedať nemala. Tak som sa naštvala, že som sa neovládla a začala po nej vrieskať.

„Čo si to vôbec dovoľuješ! Ešte raz povieš niečo o Cullenovcov, tak si budeš hľadať zuby po zemi! Spamätaj sa!"

Zdvihla som sa a išla som k nim. Pozerali sa na mňa, ako keby im každú chvíľu mali vypadnúť oči. Nad tým som sa musela zasmiať. Medzi tým som rozmýšľala, ako je možné, že to povedala, lebo minule to neurobila.

Bola som pri ich stole a spýtala sa, že či si môžem prisadnúť. Emmett sa na mňa vražedne pozrel a ja som sa musela zasmiať. Skúšal to ešte niekoľko krát, ale ja som sa neovládla a rozrehotala na celú jedáleň. Keď som sa pozrela na ostatných, tak ešte chvíľku, a ležali by na zemi.

„Áno, môžeš," povedala Alice a prisunula mi stoličku.

„Ďakujem," a sadla som si.

„Ja som, Bella," predstavila som sa.

„Som, Alice," a potom mi predstavila všetkých.

„Vieš, rozmýšľala som, či by si so mnou nechcela ísť na nákupy?" opýtala sa.

„Mohla by som ísť."

„Tak to je super."

Emmett sa mi začal smiať, že som si podpísala ortieľ smrti.

Ja som sa len naňho usmiala a potom otočila k Alice a spýtala sa: „Rozmýšľala som, že keď sa Emmett tak dobre baví, mohol by ísť s nami. Čo na to povieš?"

Videla som tie iskričky v jej očiach a pozrela som sa naňho. Tváril sa, ako keby ma chcel každú chvíľu zabiť. Ešte viac som sa usmiala.

„To je super nápad," povedala Alice po čase.

Zdalo sa mi, že Emmett zbledol, a všetci, ktorí sedeli pri stole, sa začali smiať ešte viac. V jeho očiach som videla, že rozmýšľa, čo mi urobí on. Tak, to chlapec nevie, čo mu urobím nabudúce ja.

Otočila som sa na Edwarda a videla som, ako mu černejú oči. Nechcela som ho trápiť, tak som sa radšej postavila od stola, pozdravila sa a išla na ďalšiu hodinu, ktorú mám s ním.

Edward

Zaparkoval som pred školou. Vystúpil so svojou rodinou a išiel na prvú hodinu. Každý rozmýšľal nad tou novou. Nad Isabellou Swan.

Zazvonilo a ja som sa vybral na obed. Počkal som svoju rodinu a vošli sme spolu do jedálne.

Videl som Bellu. Sedela tam a keď nás zbadala, vyzerala, že každú chvíľu sa k nám rozbehne. Pozrel som sa jej do očí, ale to som nemal robiť. Uväznila ma v nich.

Jessica začala o nás rozprávať, tak sa otočila, a začala po nej vrieskať. To, čo povedala, ma úplne ohromilo. Žiaden človek sa nás ešte nezastal. Chcel som vedieť, čo si myslí, ale nemohol som. Nevedel som si to vysvetliť. Odrazu sa postavila a mierila k nám.

Bola už pri našom stole, keď sa opýtala, že či si k nám môže sadnúť. Emmett sa na ňu vražedne pozrel a ona sa začala smiať. Skúšal to ešte niekoľkokrát, ale ona sa začala smiať ešte viac. Nemohol som sa nezasmiať aj ja s mojou rodinou. Najlepšie boli Emmettove myšlienky. Myslel si, že je na odpis. Nevedel si vysvetliť, že sa ho nezľakla, ale naopak.

Vyvrcholilo to tým, že sa jej začal posmievať, že si podpísala ortieľ smrti.

Ona sa nedala, ale opýtala sa Alice, že či nemôže ísť s nimi nakupovať a ona súhlasila. Tak to som sa skoro neudržal na stoličke. Keď sa to stalo.

Zafúkal vetrík a privial mi jej vôňu. Myslel som si, že sa neudržím a vysajem ju. Pozrela sa na mňa a povedala, že už ide na ďalšiu hodinu. V mysli sa mi stále objavovali spôsoby ako ju zabiť. Snažil som sa spamätať. Pozbierať zvyšky zdravého rozumu, ktoré mi ostali. Pozrel som sa na Alice a počul som, ako si v mysli prekladá čínsku hymnu. Vedel som, že niečo predo mnou skrýva, ale nič som nepovedal. Teraz som sa snažil nemyslieť na Bellinu vôňu.

Je krásna. Chcel by som ju držať v náruči. Edward! Okríkol som sa. Pred chvíľou som ju chcel zabiť. Tak, prečo ju chcem teraz držať v náruči? To nie je možné. Čo sa to len so mnou deje? Radšej som to nechal tak a rozhodol sa ísť na ďalšiu hodinu.

Jasper

Vošiel som do jedálne s Alice a s rodinou. Odrazu som pocítil obrovskú lásku, ale čo ma prekvapilo bolo to, že k nám. Nevedel som si to vysvetliť. Poobzeral som sa dookola a uvidel som to nové dievča. Tie pocity pochádzali od nej. Pozrela sa na Edwarda a neveril som sám sebe.

Ona ho milovala. Nechcelo sa mi však uveriť, že ako. Z Edwarda som cítil tiež, že ju ľúbi, ale ešte si to nechcel pripustiť. Pozerali si do očí a cítil som všetko to, čo oni. To nie je normálne, aby sa takto milovali po jedinom pohľade. Čo sa to tu, do pekla, deje?

Bella od neho odvrátila zrak a pozrela sa na Jessicu. Ona nás začala ohovárať, ale Bella sa tak naštvala, že som myslel, že skočím k Jessice a zabijem ju vlastnoručne. Nechápal som, ako je možné, že nás tak miluje, keď nás nepozná.

Po tej hádke sa postavila a vybrala sa k nám. Opýtala sa, že či si môže prisadnúť. Emmett sa na ňu vražedne pozrel a ona sa začala smiať. Tak to som vôbec nechápal a Emmett sa tak snažil. Nad tým som musel zakrútiť hlavou a zasmiať sa. Ona sa ho vôbec nebála, ale naopak. Robila si s neho srandu. Cítil som s neho, že o sebe pochybuje, že jej to chce nejako vrátiť. Nemohol som sa nad tým nezasmiať a vôbec tomu nepomohlo, keď vybabrala s Emmettom. Musí ísť s ňou a Alice nakupovať.

Potom odišla, keď Edward zacítil jej vôňu a chcel ju zabiť. Mal som pocit, ako keby to vedela. Pár minút po nej sme išli aj mi na ďalšiu hodinu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat - 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!