Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naughty girl - 4. kapitola

jakson


Naughty girl - 4. kapitola Najprv by som vám chcela popriať šťastný nový rok a príjemne prežitého Silvestra, na ktorého sa práve chystám. (: A k sľúbenej kapitole, vzťah Belly a Edwarda sa začína pomaly vyvíjať, ale či správnym smerom to v tejto chvíli nikto netuší. Nezabudnite na komentáre a prípadne nápady sú vrelo vítané. :D

 

Všetko ide podľa plánu?


Vďaka počasiu budem môcť rozbehnúť svoj plán. Aj keď slnko na mňa nemá žiaden účinok, toto si jednoducho nemôžem nechať ujsť. Môj sladký macinko sa včera nasťahoval ku mne.
Mám šťastie že Charlie išiel na služobku a bude pomerne dlho preč. Plán je jednoduchý, do nepríčetnosti vytočiť Rose a o zábavu mám postarané. Síce mi je jasné že by ma dokázala v tejto chvíli s čistým svedomím zabiť, ale risk je zisk.  Len toto všetko budem musieť uskutočniť inak ako som plánovala.  Z mackom spať nebudem, ublížilo by to veľa ľuďom. To mi je podstate jedno, no prekazilo by mi to výhru.

„Emme, nemohol by si zavolať Alice nech k nám príde?“

„To ti už ja nestačím?“

„Bohužiaľ nemáš jej schopnosť, tak ťa teraz nepotrebujem.“

„Toto si zapamätám a vrátim ti to aj z úrokmi. Počítam s tým. Dúfam že Alice mi pomôže.

„Príde za štvrť hodiny.“

„Ďakujem braček, ja si idem dať sprchu.“ Neviem či bol taký prekvapený z môjho objatia, alebo z toho oslovenia. Ani neviem prečo som mu tak povedala, začínam pri ňom mäknúť.  Radšej som sa rýchlo vyzliekla a pustila na seba horúcu sprchu. Dokonale uvoľnená, sa zabalila do župana. Keď som si v izbe sušila vlasy počula som šramot z mojej šatne. Pre Emmettove dobro dúfam že nechal moje drobátka na pokoji, inak s ním nebudem mať zľutovania.

„Alice? Čo sakra robíš v mojej šatne? Okamžite polož tie lodička na miesto, lebo zažiješ niečo veľmi ale veľmi škaredé.“

„Prepáč Bells. Kúpala si sa... tak som len chcela vidieť tvoj šatník... je dokonalý.“

„Ja viem.“  Milujem nákupy a hlavne vôňu nových vecí.

„Odkiaľ máš také jedinečné modely?“

„Mám známeho návrhára v Miláne, raz ťa s ním zoznámim. No teraz máme niečo iné na práci.“ Alice sa rozžiarili oči, vyzerala ako z húlená.

„Tuším že viem o čo ti ide.“ To asi ťažko, keď nepozná moju budúcnosť. Všimla si môjho skúmavého pohľadu a rozosmiala sa.

„Netvár sa ako neveriaci Tomáš. Ja dobre viem čo chceš, vytočiť Rose do nepríčetnosti a poblázniť Edwarda.“ Je lepšia než som si myslela.

„Nepopieram máš pravdu. Otázka znie či mi pomôžeš.“ Zrazu na mňa skočila a obidve sme skončili na zemi.

„Samozrejme!!“ Pišťala mi do ucha a spolu sme sa rozosmiali.

Zrazu sa rozrazili dvere. „Čo to má znamenať?! Tu sa kujú pikle a mňa nik nezavolá?“ To už ležal na nás a zvieral vo svojom medveďom objatí. Z Alice sme sa dohodli, že ešte dnes pôjdeme do klubu  Excelsior v Seattli. Teda presnejšie ja tam pôjde z Emmettom a Alice privedie môjho pampúšika a spol. Moje oblečenie sa skladalo z modrých filtrovaných šiat, končiacich presne pod zadočkom  a vysoké čierne lodičky.

„Bells, nemám z toho dobrý pocit. Určite sa niečo stane a to mne.“

„Hádam sa nebojíš vlastnej ženy?“

„Keď ju lepšie spoznáš aj ty sa jej začneš báť, aj rozzúrený býk je oproti nej ochočené zvieratko.“ Musela som Emmetovi sľúbiť že s ním pôjdem na lov “macíkov“ oblečená v playbojsom zajačikovom kostýme. Síce budem vyzerať ako totálny blázon, ale čo nespravím pre môjho malého brata. Emmetovov jazdou sme boli pred klubom za pol hodinu. Objednali sme si zopár drinkov a vyšli na parket. Objal ma tak že medzi nami nebola žiadna medzera, zaklonil ma pobozkal do výstrihu.

„No čo musí to byť autentické a tvoje telo si doslova pýta vybozkávať.“ Po pár pesničkách som bola úplne vyšťavená a oni nikde. Že by Edy prišiel na náš plán? Z môjho premýšľania ma vytrhol až Emmetov jazyk v mojom krku. Nejako to s tým hraním preháňa, ale na druhú stranu bozkáva sakramentsky dobre.

„Emmete!! Ty hovado.“ Už som videla ako leží na zemi a Rose ho bije barovou stoličkou. Má šťastie že nie je človek, bol by mŕtvy.

„Si spokojná? Správaš sa ako obyčajná cundra.“ Cundra? No veď počkaj Edwarde Cullene! Moja pomsta bude sladká.

„Prepáčte ctihodný otče že som zhrešila. Budem sa kajať za svoje hriechy.“

„Ty si blázon Isabella.“

„Ty by si mal konečne opustiť ten svoj celibát, alebo priznať pravú orientáciu, ktorá smeruje k teplejšej strane!“

„Prepáč, že nie som ako ty. Pripravený si to rozdať kdekoľvek a s kýmkoľvek.“

„Puritánstvo už vyšlo dávno z módy a tebe môj zlatý chýbajú gule na to aby si začal užínať.“

„Do mojich gulí ta nič nie je! A pre informáciu, ich mám a sú viac než v poriadku.“ Toto už bolo na mňa priveľa, začala som sa nekontrolovateľne smiať.

„Možno... ich máš poriadku, ale... zaľahnuté prachom.“ Môj smiech skončil v momente keď som sa zahľadela do Edwardovej tváre. Oči čierne a vražedná maska na tvári.  Fajn, mala by som zdrhnúť kým je čas.  Môj plán o útek mi vychádzal do vtedy, do kým sa mi jeho paža neobtočila okolo pása.

„Kampak, ešte sem spolu neskončili.“ Zrazu ma otočil a prehodil si ma cez plece.

„Pusť ma! Ak sa mi niečo stane, tak ťa Charlie zabije.“ Začal a som ho kopať a škriabať, no nič mi to nebolo platné.  Zadným východom ma vyniesol na parkovisko a mal namierené k svoje mu autu.

„Ak nevieš, únos je federálny zločin.“ Len sa zasmial a dosť surovo ma hodil na sedadlo spolujazdca.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naughty girl - 4. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!