Seth se vzpamatovává ze svého „selhání" a po „nehodě" An se rozhodne zajít ke starým známým. Ke komu jdou? A co vyvede Angel tentokrát?
18.06.2011 (18:30) • Sabulina • FanFiction na pokračování • komentováno 5× • zobrazeno 1255×
4. kapitola
Seth
Chvíli jsem si užíval tu blízkost, ale jak jsem si uvědomil co dělám, okamžitě jsem byl na nohou.
„No, já… ehm… půjdu se projít.“ Nic lepšího mě nenapadlo?
To, co jsem udělal, jsem rozhodně dělat neměl. Vždyť ji ani neznám a už ji líbám. I když musím říct, že to stálo za to. Jenže tohle se už nesmí opakovat. Nikdy! Angel může být maximálně kamarádka. Nic víc. Kamarádka. Kamarádka.
Celou cestu zpátky jsem si opakoval tohle slovo. Snad abych tomu i já sám uvěřil. Došel jsem zpátky k řece. Angel tam seděla a usmívala se na mě jako sluníčko. Podle toho bych řekl, že se k tamté věci už nebudeme vracet a vydáme se na cestu.
„Angel, tak mě napadlo… Když ty upíry znáš, tak by si mě k nim mohla dovést?“
„No. Je pravda, že vím, kam mají namířeno, ale po tom včerejšku…“
„Já vím. Promiň. Však to je jedno, já je najdu podle pachu.“
„Řeknu ti, kam jdou, když mě vezmeš s sebou.“
„Dobře, ale už tě nenechám samotnou. A nebudeš se nikde sama toulat. A nebudeš s nimi bojovat. Rozumíš, Angel? Angel?“ Otočil jsem se a začal se neuvěřitelně smát. To snad není možný.
„Haha, ohromně vtipný.“ Angel se zvedla z bláta, kam upadla, a snažila se oprášit.
„Ukaž, pomůžu ti.“ Pohotově jsem ji začal oprašovat.
„Přece v těhlech šatičkách nemůžeš cestovat.“
„Máš snad lepší nápad?“
„Ano, znám někoho, kdo nám pomůže.“ Kdo jiný, než Alice. Taky by mi mohla pomoct s těmi upíry.
Náš směr cesty se tedy zatočil úplně jinam. Ke Cullenům je to den cesty. Mohl bych se přeměnit a vzít Angel, ale proč se připravovat o její roztomilé pády a maléry, že?
„Přebrodíme tu řeku, bude to rychlejší než ji obcházet.“
„Můžeš první,“ nabídla mi s úsměvem to, co mi bylo už dávno jasný. Sundal jsem si tričko a neunikl mi její zkoumavý pohled.
„Hej, An, je řada na tobě,“ zaculil jsem se a čekal, jestli se vysvlékne. Angel ovšem nehodlala riskovat další úraz nebo trapas, a proto se na jejích zádech objevila dvě obrovská křídla a řeku jednoduše přeletěla.
„Pche. To jsem nečekal.“ Vyplázla na mě jazyk a vydala se po lesní cestičce.
„Kam jdeš?“ Stál jsem a koukal, jak krásně při chůzi kroutí zadečkem.
„Tudy se tam nejde?“ Rozpačitě ukázala na cestu. Rázně jsem zavrtěl hlavou a ukázal na cestu, která byla zarostlá maliním. Ta se jí ani zdaleka nelíbila. Cupitala za mnou a já docela litoval, že jsem ji vzal sebou. Pořád nadávala a ptala se, kdy už tam budeme. Taky nezapomněla spadnout a několikrát se zamotat do trní. Asi v půli cestičky jsem se slitoval a vzal ji na záda.
V podvečer jsme kráčeli k vile Cullenů. Museli cítit můj pach, ale určitě i ten Angely. An byla trochu v rozpacích, když ucítila upíry.
„Já tam nejdu!“ Sedla si na cestu a trucovala.
„No tak, An. Oni nejsou jako tamti.“ Propíchla mě pohledem a pokračovala. Před domem už čekala značná většina rodiny. Jako první mě přivítal Jacob s Nessie, Edward s Bellou a Carlisle s Esme.
„Tohle je Angel.“
„An, tohle je Jacob, Nessie, Edward, Bella, Carlisle a Esme.“ Všichni jí podali ruku a An, i když s vážnými obavami, je přijala.
Jasper a Emmett brali An jako Nessie. Musím uznat, že se sobě docela podobaly. A to nejen fyzicky. Když jsem je pozoroval, jak se honí na zahradě, všichni, dokonce i Rosalie, jsme se nasmáli. Bylo to vážně zajímavé. Chvíli An honila Nessie, ale protože upadla, Nessie toho využila a utíkala za An. Někdy mi vážně An přijde jako velké dítě. Ale velmi roztomilé. Po téhle myšlence jsem si uvědomil, že to byla chyba. Edward. Tak zvláštně se na mě podíval, že jsem se nevyhnul přiblblým Emmettovým narážkám, Edwardovým a Jasperovým pohledům a výslechu Jacoba, Belly a Alice.
„No tak, Sethe, řekni mi, jak jste se poznali.“ Alice někdy dokáže lézt na nervy.
„Alice, řekl jsem ti snad, že jsme se potkali v lese. A navíc jsem tu z jiného důvodu. An by potřebovala nějaké oblečení.“ Alici se v očích objevily jiskřičky a já si až teď uvědomil, do čeho jsem An zatáhl.
„Alice, ale počká to do zítřka, ano? An musí taky spát.“ A to taky nebyla nejvhodnější věta. Už byla na nohou Esme a chystala pokoje pro hosty a taky jídlo.
Po vynikající večeři jsme se s An rozloučili a rozešli do pokojů, které nám připravila Esme. Doufám, že to bude poklidná noc.
Autor: Sabulina (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek My Black Angel 4. kapitola:
Máš skvělej námět, líbí se mi to. Akorát bych více popisovala dějovou linii, pocity, cestu, nevím... Chybí mi tam šťáva. Není to nudné, ale... Neumím to vysvětlit. Chce to nějak ozářit, rozsvítit... Přijde mi to jako naházená slova vedle sebe bez citu... Dá se to číst a docela se mi to i líbí. Těším se na pokráčko :)
Ahoj, článek jsem ti opravila, ale...!
Ráda bych tě upozornila, že když ti admin článek vrátí a dá si práci s tím, aby ti vypsal chyby, nedělá to jen tak pro nic za nic. Ty jsi měla dokonce komentáře dva a i přesto jsi měla v článku neskutečné množství chyb na to, že je poměrně krátký.
Doporučuji ti, aby ses zaměřila na tyto oblasti:
* psaní řadových číslovek => číslo, tečka, mezera, slovo >> 4. kapitola;
* čárky (!);
* ji/jí (!) => krátce pouze ve 4. pádě (koho, co)...
* psaní přímé řeči;
* je ohromě, ne ohromně;
* slovosled;
* špatně dělená slova...
Velmi bych ti doporučila navštívit Pomoc autorům a mezi korektory si vybrat jednu osobu, která ti bude články kontrolovat dřív, než je pošleš k vydání. Zrychlí se tím vydání kapitoly a přece jen, nevypadá moc dobře, když máš pod článkem několik komentářů od adminů... Ber to jako dobrou radu, které by ses měla držet...
Ahoj,
článek ti musím vrátit, jelikož sis neopravila téměř žádnou z chyb, které ti SiReeN vypsala. Jde především o tyto chyby:
* čárky (!)
- Pokud jsou ve větě dvě slovesa, pak musí být odděleny čárkou, v každé větě může být jen jedno. Navíc vynecháváš čárky před spojkami, u kterých se zpravidla píší. (ale, co, kam, kde, i když...) I toto má samozřejmě své výjimky, ale většinou tu čárka je.
* ji/jí - (krátce pouze ve 4. pádě)
* /by si/ -> /bys/ (!)
* /Jackob/ - > /Jacob/
* /Neissie/ -> /Nessie/
Text si po sobě příště raději několikrát přečti, než zatrhneš, že je článek hotov. Kdyby sis nevěděla rady, můžeš se obrátit na Pomoc autorům a vybrat si tam korektora.
Teprve až si všechny chyby opravíš, zatrhni \'Článek je hotov\'.
Děkuji...
Ahoj, článek ti, bohužel, musím vrátit. Máš v něm příliš mnoho chyb. Při opravování se zaměř na:
- Čárky;
- Ji/jí (krátce pouze ve 4. pádě);
- Mezery (občas zapomínáš);
- Slovosled;
- By si -> bys;
- Zpamatovává -> vzpamatovává;
- 4.Kapitola -> 4. kapitola (po řadové číslovce mezera, následuje malé písmeno, nezapomínej na to! );
- Ohromě -> ohromně;
- Jackob -> Jacob;
- Neissie -> Nessie;
- Interpunkční znaménka (častokrát máš tečku tam, kde se hodí otazník).
Článek si oprav, několikrát si to po sobě přečti a pak zaškrtni "Článek je hotov". Díky.
Pokud si s opravou nebudeš vědět rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si tam korektora.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!