Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My Black Angel 3. kapitola


My Black Angel 3. kapitolaVážně je tohle smrt Angel? Vážně takhle zemře? Nebo se stane zázrak?

3. kapitola

Angel

Popadly mě silné paže a vláčely od ohně. Nejspíš se báli, abych je nepodpálila. Všimla jsem si, že u řeky je obrovský kříž. Tohle je můj konec. Po tváři mi začaly proudem téct slzy.
„Přeměň se! “ Aby byl rituál splněn, musel být anděl přeměněn.
„Ty jsi neslyšela? Okamžitě se přeměň! “ Ucítila jsem prudkou ránu do mé tváře. Neměla jsem už sílu odporovat, proto jsem se přeměnila. Moje vlasy se staly černými, taktéž i oči. Na mých zádech se objevila dvě temná křídla. Tohle je můj konec.

Každý mě vzal za jednu ruku a přivázali mě na kříž. Po mé tváři tekly proudem slzy. Zemřu.

Nic jsem nevnímala. Najednou jsem na svém těle ucítila ohromný žár. Ten oheň, který jsem před chvílí obdivovala, jak je volný a krásný, teď spaloval moje tělo. Chtěla jsem křičet, prosit o smilování, ale neměla jsem sílu. Slyšela jsem škodolibý smích.

 

Seth

Na břehu řeky hořel kříž. Ještě tu byl cítit pach upírů. Těch upírů, kteří zabili moji Sarah. Pak mi ale došlo, že tu není Angel, i přesto, že její sladká vůně tu pořád byla. V ten okamžik jsem si vzpomněl na legendu o andělích. Podobní upírům i měničům. Smrt na hořícím kříži zajistí stoletou ochranu druhu, který zabil anděla.
„Angel!“ Rozeběhl jsem se ke kříži a vší silou ho shodil do vody. Skočil jsem za ním a doufal, že jsem nepřišel pozdě.

 

Angel

Spaloval mě žár. Smířila jsem se s tím, že zemřu.
„Angel!“ Najednou jsem ucítila příjemný chlad. Někdo mě vytáhl na břeh.
„Angel, no tak. Jak ti mám pomoct? “

Anděl, který je zachráněn, se vyléčí stejně tak jako druh, který ho zachránil. Stačí jediný dotek na poraněné místo.

Ví ovšem tohle Seth?


Seth

Nevím, jak je ta legenda dál, ale nesmí zemřít. Měl jsem dávat pozor. Nikdy mě tahle legenda nezajímala. Opatrně jsem se dotkl místa, kde je Angel popálená. Hned se její kůže začala uzdravovat. Otevřela své černé oči, které začaly nabírat barvu čokolády. Její vlasy se měnily na kaštanové a její křídla zmizela.
„Angel, jak ti je? Promiň, já tě měl ochránit. “ Hladil jsem ji po vlasech a tiskl k sobě. Je to moje vinna. Málem zemřela.

„V pořádku. Nic mi není.“ Její hlas byl trochu jiný. Otřesený.
„Nedovolím, aby se ti něco stalo.“ Držel jsem ji v náručí a kolébal ze strany na stranu. Snad proto, že jsem se snažil odčinit svoji chybu, nebo proto, že jsem chtěl cítit její blízkost. Po chvíli usnula. Sledoval jsem, jak ten andílek spokojeně oddychuje v mé náruči. Nemohl jsem se na ni vynadívat.  Je tak krásná. Tak nevinná. Bezbranná. Čistá. Mám potřebu ji chránit. Nedovolit, aby poznala krutost toho světa, ale vím, že jsem zklamal. Mojí vinou málem zemřela. Už podruhé jsem málem přišel o někoho, na kom mi záleží, vinou těch dvou upírů.

Skoro celou noc jsem nespal, jen abych se ubezpečil, že je Angel v mé náruči.

Ráno mě vzbudilo šimrání na obličeji. Otevřel jsem oči a zjistil, že to jsou právě vlasy Angel. Ta ještě spokojeně spala. Díval jsem se na její tvář a čím dál tím víc si uvědomoval, jak moc mi na ní záleží a co k ní cítím. Najednou mě strašně přitahovaly její krásné rty. Musel jsem se jich dotknout. Aspoň na chvíli  je ochutnat. Sklonil jsem se k ní a přiložil své rty k těm jejím. Jsou přesně takové, jak jsem si představoval. Sladké. Měkké. Dokonalé. Otevřel jsem oči a střetl se s čokoládovým oceánem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My Black Angel 3. kapitola:

 1
11.06.2011 [14:43]

Veubellakrásná kapča Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [11:33]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si, prosím, dávej pozor na tyto chyby:
- Po řadové číslovce musí vždy následovat mezera, tedy 3. kapitola, ne 3.kapitola.
- Si/jsi.
- Čárky.
- Mojí vinnou -> mojí vinou.
- Zdvojené mezery.
- Před koncovými uvozovkami není mezera, je až za nimi.
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!