Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My Black Angel 10. kapitola

Stephenie Meyer


My Black Angel 10. kapitolaPředposlední kapitola. A máte se na co těšit. Seth a Angel završí své cestování, ale asi jinak než by chtěli. Moc vám děkuju za komentáře.

Angel

Jeli jsme zabít upíry, ale i tak jsem si to užívala. Večeře a teď tenhle krásný pokoj. A tohle všechno v doprovodu Setha. Nebo spíš já doprovázím jeho? Seth zalezl do koupelny a rochní se už pěknou chvíli ve vaně. Je tu pouze jedna manželská postel. Dřív nám nedělalo problém spát v jedné posteli.

„Už můžeš.“ Vzala jsem si první věc, co mi přišla do ruky, a zmizela v koupelně. Seth vyšel pouze v ručníku. Nikdy bych neřekla, že má tolik svalů. A že někdo může být tak krásný. Ty kapičky, jak bloudily po jeho těle, kéž by to mohly být mé prsty, co bloudí po jeho těle, a ověřují si, že tu je. Ponořila jsem své unavené tělo do horké koupele a nechala se unášet různými představami. Hlavní roli v nich měl samozřejmě on. Z mých úvah mě vytrhla až ledová voda. Osušila jsem se ručníkem a vzala do ruky to, v čem jsem měla spát. Kousíček průhledné látky. V tom tady spí? My, když jsme šli někdy spát, tak jsme měli dlouhé bílé košile. No dobrá. Oblíkla jsem si ten kousek oblečení.

Musím uznat, že mi to slušelo. Vyčistila jsem si zuby a rozčesala vlasy. Když jsem vyšla z koupelny, Seth se díval na televizi. Ovšem jak mě spatřil, televize ho přestala zajímat. Jeho rty se od sebe vzdálily, jako by chtěl něco říct, ale neřekl nic. Vypnul televizi a přišel ke mně. Moje srdce začalo tlouct rychleji a ani s dechem jsem nestačila. Jediné co mě uklidňovalo, byla Sethova blízkost a to, že on je na tom stejně. Pohladil mou tvář a nesměle se usmál.

Dívala jsem se do jeho nádherných očí a viděla v nich lásku. Moc lásky. Aniž bychom si to uvědomovali, pomalu jsme se k sobě přibližovali. Polibek byl nevyhnutelný. Když se naše rty spojily, to, co jsem cítila, bylo to nejkrásnější, co jsem zatím poznala. Pomalu přejížděl svým jazykem po mých rtech, než jsem je pootevřela a jeho jazyk si začal hrát s tím mým. Netrvalo dlouho a naše jazyky se smyslně proplétaly. Přitiskl si mě ještě blíž k sobě a ani já jsem nebyla pozadu. To, co jsem cítila, bylo tak neuvěřitelné.

Tak moc jsem po něm toužila. Chytil mě jednou rukou za zadeček a já se vyhoupla na jeho boky. Chvíli mě líbal a poté zamířil do ložnice. Tam mě položil na postel a on se položil vedle mě. Oba jsme si hleděli do očí a ztěžka dýchali. Nevydržela jsem mít ho tak blízko a přesto tak daleko. Posadila jsem se na jeho klín a opět začala tu krásnou hru s jazyky. Hladil mě po zádech, ale jako by mu to nestačilo. Převrátil mě na postel, takže teď byl on ten, kdo byl nahoře. Odtrhl naše rty od sebe. To, co se potom stalo, bylo tak neuvěřitelné, ale i tak skutečné.

 

 

Seth se jí dlouze zahleděl do očí. Snad v nich hledal tu lásku, kterou cítil on, anebo jen souhlas. Ať to bylo cokoli, našel to. Nečekal ani chvíli a zbavil se toho kousku oblečení, který mu bránil dotýkat se její kůže. Krásná košilka skončila neznámo kde. Angel to taky nevydržela a vzala Sethovi jediný kousek oblečení, který zakrýval jeho tělo. Až teď viděla celé jeho dokonalé tělo a musela zalapat po dechu. Seth pomalu jezdil prsty po jejím těle. Zkoumali navzájem svá těla. Nejdříve prsty, poté i jazykem. Chtěli si zapamatovat každý kousíček kůže toho druhého, jako kdyby to bylo naposled. Seth zkoumal její krk, jazykem objížděl každou křivku jejího těla. Laskal její krk, ňadra, stehna. Nevěděl, co se jí líbí, proto pro něj bylo odpovědí sebemenší zalapání po dechu, sebemenší vzdychnutí. Ač Angel v tomhle neměla zkušenosti a Seth si toho byl velice dobře vědom, divil se, jak moc dobře ví, kam sáhnout, aby ho připravila o rozum. Stačilo sebemenší polaskání jazykem, nebo skousnutí kůže. Oba dva chtěli víc. Chtěli cítit toho druhého, jak nejvíc to půjde. To Angel udělala první krok. Sedla si na Sethův klín, a tak spojila jejich těla. Bylo to pro oba nové, nepoznané, krásné a dokonalé. Netrvalo dlouho a jejich těla se proplétala ve smyslné hře, kterou mohli ovládat jen oni dva. Nikdo jiný pro ně v tuhle chvíli neexistoval. Jako by se celý svět rozplynul a zůstali jen oni dva. Prohýbali svá těla a vzdychali jméno toho druhého. Ač je to téměř nemožné, jejich těla se propnula ve stejnou chvíli a téměř ve stejnou chvíli oba dospěli ke svému vrcholu.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My Black Angel 10. kapitola:

 1
11.07.2011 [12:48]

Veubellakrásná kapča! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [21:58]

nicolecullenhalepekny Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [19:26]

RoxanaAhoj,
v článku jsem Ti rozdělila jeden velký odstavec, aby se v tom čtenář dobře orientoval. Dále pak pozor na čárky (!) a y/i. V perexu jsi měla hrubku.
Příště si dávej, prosím, pozor.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!