Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Musím tě najít! - 12. kapitola

Co tě nezabije, to tě posílí


Musím tě najít! - 12. kapitolaCo se stane ve školní jídelně? Jak Bellu přijmou ostatní Cullenovi? A co Edward?
Především bych chtěla poděkovat za úžasné komentáře. :)) Moc mi pomohly. :))
Vím, že se mi tahle kapitola nepovedla a navíc je dost krátká, za což mě asi ukamenujete. :( Psala jsem ji narychlo, takže snesu jakoukoliv kritiku. ;)

<- 11. kapitola

12. kapitola

Jídelna

Věděla jsem, že až se při obědě vydám ke stolu těch nových, všichni na mě budou zírat. Ale netušila jsem, že to bude až tak divné.

„Ahoj, Emmette,“ šeptla jsem, když jsem dorazila k jejich stolu. Oči jsem měla sklopené.

„Ahoj, Bello,“ usmál se, vstal a ukázal mi na volnou židli po jeho pravici.

„Ehm, díky,“ špitla jsem ještě tišeji a usadila se. Bylo hloupé poslechnout jeho včerejší a dnešní prosby, abych si šla sednout k nim.

„Bello, tohle je Edward, Rosalie, Alice a Jasper,“ ukazoval mi.

„Ahoj,“ bojácně jsem se na ně usmála. No tak, Bello. Klid!

„Ahoj,“ odpověděli sborově. Nesměle jsem zvedla oči a podívala se každému do očí.

Jasper vypadal bez výrazu, napjatě. Alice si mě letmo prohlédla se šibalským úsměvem. Zřejmě už dávno věděla, co má Emmett v plánu, a tak jsem pro ni nebyla velkým překvapením. Rosaliin pohled mě nijak nepřekvapil, byl znuděný a pohrdavý. Vypadala naprosto stejně, dokonalá ledová královna s blonďatou hřívou a skvěle padnoucím oblečením. Přesto bych mohla přísahat, že cosi v jejím obličeji bylo jiné, než jsem si pamatovala. Jako posledního jsem si samozřejmě nechala Edwarda. Jeho pohledu jsem se bála nejvíce. Zabolí to, až se mi podívá do očí bez stopy lásky a něhy, kterou mě vždy tak zahrnoval? Zhluboka jsem se nadechla a podívala se do jeho nádherných karamelových očí. Byly stejné, něžné a hluboké. Ale ten něžný pohled nepatřil mně. Vlastně se na mě ani nepodíval. Nevěnoval mi jediný ubohý pohled. Dělal, jako bych vůbec u jejich stolu nebyla. Jen seděl, držel Rosalii za ruku a díval se do její líbezné a přesto chladné tváře. Jako by byla jeho bohyně, jako by nic jiného kolem neexistovalo.

U srdce mě bodl krutý osten závisti, ale nic víc. Nebylo mi do pláče, nechtěla jsem začít křičet. Jako by se všechny mé city k Edwardovi jako mávnutím kouzelného proutku vytratily. Nebo se alespoň stáhly někam hluboko do mého srdce, kam jsem na ně nedosáhla, anebo možná nechtěla.

Nastala krátká chvíle ticha, narušovaná jen šumem jídelny, která se teď zdála tišší než obvykle. Každý chtěl zachytit alespoň slovo z našeho zatím jen velmi krátkého rozhovoru.

„Ehm… dojdu si pro jídlo. Chcete taky něco donést?“ zeptala jsem se konverzačně a zvedla se ze židle.

„Jasně! Tady máš dvacku. Koupila bys mi prosím něco k pití? Mám hroznou žízeň!“ prohlásila vesele Alice a strkala mi do ruky zbytečně velký obnos peněz.

„Dobře, hned jsem zpátky.“

Hned, jak jsem poodešla pár kroků od jejich stolu, vrhla se na mě se zvědavým výrazem v očích Jessica.

„Páni! Bello! Ty je znáš? Odkud? Seznámila bys mě s nimi? Hlavně s tím vysokým, svalnatým…!“

„Klid, Jessico,“ utnula jsem ji. „Znám je… tedy jen Emmetta. Toho jsem potkala…. Včera v obchodě,“ zalhala jsem. Věděla jsem, že kdyby se Jessica dozvěděla, že jsem ho potkala v lese, pořád by tam chodila, jen aby ho taky mohla potkat. „A časem tě s nimi seznámím,“ zkřížila jsem prsty za zády.

„Dobře!“ vypískla radostně a běžela tu novinu oznámit Ang a ostatním, co seděli u jejího stolu. Oddychla jsem si, že můžu být alespoň na tu krátkou chvíli sama. Musela jsem si všechno promyslet. Má smysl se s Culenovími přátelit? Co když mě nepřijmou tak dobře, jak jsem si vysnila? A co kdybych se omylem prořekla? Co by se stalo pak? Musela bych jim potom říct pravdu? A pochopily by ji, nebo by si mysleli, že jsem blázen?

Tolik otázek a na žádnou nedostanu odpověď. Alespoň ne prozatím.

 

„Tak jsem tady,“ šeptla jsem, protože jsem věděla, že jakmile jsem se začala přibližovat ke stolu, konverzace utichla. „Alice, tady máš Nestea a zbytek peněz.“

„Díky,“ usmála se na mě ještě dřív, než jsem se stihla usadit.

„Není zač,“ zamumlala jsem jejím směrem.

„Co máš v plánu na zítra?“

„Já? No… to vážně nevím, ale asi se budu učit.“

„Páni. To musí být zábava,“ smál se mi Emmett.

„Takže s námi určitě ráda pojedeš na nákupy, že?“ ozvala se znovu Alice.

„Já nevím…“ snažila jsem se z toho vykroutit.

„Belloooo!“ protáhla stejně jako Emmett dnes ráno.

„Pojeď,“ přidal se Emm a já jsem najednou nějak nemohla odolat. Nevím, jestli to bylo Emmettovou prosbou, nebo Jasperovým ovlivněním mých emocí.

„Tak dobře,“ souhlasila jsem nakonec.

„Skvěle!“ zatleskala Alice. „Ve čtyři jsme u tebe.“

Než jsem stačila cokoliv odpovědět, zazvonilo a Alice se i s Jasperem ladně zdvihli a se zamáváním opustili jídelnu.

„No, tak já asi taky půjdu.“

„Jdu s tebou,“ usmál se Emmett a vzal mi tašku. Takové gesto bych od něj rozhodně nečekala.

„Počkej ještě moment,“ řekl a já se zastavila v polovině kroku.

„Edwarde,“ skoro vykřikl a luskl prsty. „Skončila přestávka!“

„Vím to!“ odpověděl hrubě a spolu s Rosalií odkráčel pryč.

„Omlouvám se za něj. Někdy se chová jako pitomec,“ smutně se usmál Emmett.

„To je v pořádku,“ odpověděla jsem zaskočeně.

„Tak pojď, čeká tě hodina,“ zakřenil se a už mě táhl na chodbu…


Shrnutí


→ 13. kapitola


Teď vážně nevím... :D :// S kým má Bella skončit? S Edwardem, Emmettem, nebo někým úplně jíïným? Právě proto je taky tahle kapitola tak krátká... Nevěděla jsem, jak by se měla Bella v Edwardově přítomnosti chovat atd. Takže je to jen a jen na vás, jak to všechno dopadne. :))

Poraďte mi prosím. :) Píšu to pro vás, a tak vás nechci zklamat nebo tak... Předem děkuju za rady! :))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Musím tě najít! - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!