Jane slaví první narozeniny u Cullenových. Stanou se jejímy posledním?
09.01.2010 (07:00) • Ishka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 987×
To ráno se ve mně všechno zlomila, když jsem konečně vypla notebook a přestala poslouchat dojáky pro zamilované puberťačky, neměla jsme sílu sejít dolů do obýváku za ostatníma.
Pořád jsem si přehrávala včerejší událost. To jak jsem ztratila schopnost mučit všechno živé, jak jsem byla hnusná na Edwarda, který se mi snažil pomoct a nakonec to, jak jsem pak zbaběle utekla do svého pokoje a odmítala jsem mluvit s kýmkoli. Chovala jsem se tak hloupě.
Musela jsem něco udělat a tak jsem se dlouho sprchovala, pak si dlouho sušila vlasy a ještě dýl je česala a nakonec jsem naprosto zbytečně vyčistila zuby. Potom jsem už jenom strašně dlouho vybírala oblečení, ale nakonec jsem přece jen musela sejít dolů, neměla jsem důvod dál se zdržovat ve svém pokoji sama.
Po schodech jsem šla schválně děsivě pomalu, přitom jsem se ještě jednou vrátila přečesat se, stejně jsem však musela přijít za ostatníma.
Zastavila jsem se ve dveřích a sklopila zrak k zemi. Čekala jsem, že mě někdo seřve, nebo alespoň ke mně namíří jakoukoli uštěpačnou poznámku, ale nic. Ticho. Lepší by bylo, kdyby křičeli.
„Dobré poledne,“ Popřála jsem nakonec, ale sednout jsem si nešla.
Nikdo mi neodpovídal… Všichni dělali, že mají něco moc důležitého na práci.
Jacob a Nessi si vyměňovali bakterie, Bella zasněně koukala Edwardovi do očí, Alice si lakovala nehty, Emm s Jasperem koukali na fotbal, Esme si četla nějakou kuchařku a Carlisle bádal v nějaké mimořádně těžké encyklopedii. Jen Rose se na mě usmála a ukázala na volné místo vedle sebe.
Opatrně jsem šla k Rose a pak se neslyšně usadila. Cítila jsem se strašně trapně, protože jsem nic nedělala.
„Kdo hraje?“ zeptala jsem se nakonec Emmetta, když mi ticho provrtávalo díru do hlavy.
„Španělsko, Belgie,“ odvětil chladně, nevěnoval mi jediný pohled.
„A kdo vyhrává?“
„Je to 2:2.“
„A komu fandíš?“
Emmett se ke mně otočil se pohrdavým výrazem. Asi mě měl právě dost. Jeho škleb se, ale začal roztahovat do Emmettova typického uštěpačného úsměvu, který neměl se zlobou nic společného.
„Belgii.“
Když jsem se rozhlédla kolem zjistila jsem že všichni Cullenovi včetně Jacoba, se na mě přátelsky usmívají.
Najednou ke mně přiskočila Alice a zavázala mi oči.
Chvíli jsem nechápala, ale nic jsem nenamítala.
Pak mě čísi ruka vytáhla z gauče a vláčela mě různě po domě, za chvíli jsem byla mírně zmatená.
Pak jsem ucítila pach benzínu a oleje.
Někdo mi sundal pásku a já jsem se ocitla před zbrusu novým pomerančově oranžovým porshem.
„VŠECHNO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM, JANE!“ ozvali se za mnou a já nemohla uvěřit svým uším ani očím.
„To je pro mě?“
„No jasně že ne pro tu pumu, čtyři kiláky odsaď.“
Rozesmála jsem se a otočila se. Postupně jsem se každému vrhla kolem krku, až u Jacoba jsem se zastavila. Ten mě ale objal sám.
Kdybych mohla, tak bych plakala.
„Nasedni do něj, Jane. A pořádně se uvnitř rozhlédni,“ řekl Emm a podával mi klíčky.
Nejistě jsem je vzala a odemkla dveře. Celé auto vonělo novotou a na vedlejším sedadle ležel malý balíček.
Natáhla jsem se pro něj a jedním pohybem ruky z něj strhla balicí papír.
Pod všemi obaly, ležel nádherný modrý iPod.
Pustila jsem ho a našla v něm jednu jedinou písničku. Zvědavě jsem strčila sluchátka do uší a zaposlouchala se do muziky.
Písnička začínala křehkými a jemnými tóny, pak zpomalila a najednou z ní byla energická melodie.
Tohle tlumení a zhlasování probíhalo celou skladbou jako dvě křivky. Byla jsem skoro zklamaná, když písnička skončila. Až pak mě upoutal název. Moondance. Měsíční tanec. Líp bych název nevystihla.
Vyskočila jsem z auta a všem znovu a znovu a znovu děkovala.
Večer když jsem se vrátili z mého narozeninového lovu, jsem se rozhodla dát si do iPodu další písničky.
Otevřela jsem příslušnou složku a chtěla tam přetáhnout pár dalších skladeb od mých oblíbených kapel, ale všimla jsem si nějakého textového dokumentu. Otevřela jsem ho.
Milá Jane.
Všimli jsme si jak si úžasná holka a máme tě všichni moc rádi.
Chceme ti říct, že i kdyby ses rozhodla zachránit svou schopnost a začala znovu lovit lidi,
nikdy ti to nebudeme mít za zlé. Vše záleží jen na tobě.
Tvoji Cullenovi + Jacob
Nemohla jsem uvěřit, že by někoho vůbec napadlo, že já se vrátím k lovu lidí.
Ale věděla jsem, že to myslí dobře. Ale já klidně obětuju svoji schopnost, jen abych mohla být s lidmi, kterým na mně záleží a mě záleží na nich.
K večeru za mnou ještě přišla Rosalie.
„Můžu dál?“ ozvalo se za dveřmi po něžném zaklepání.
„Samozřejmě.“
„Už jsi četla ten vzkaz?“
„Ano a moc si toho vážím a chci říct, že bych to neudělala, našla jsem milující “rodinu“.“
„To našla.“
„A to je vše, co potřebuji. Ne žádnou schopnost, ale vás.“
„Díky Jane.“
„Já děkuju tobě, vždycky jsi tu pro mě a toho já si moc vážím.
Pak jsem se jí vrhla kolem krku. Asi bych znovu brečela, kdybych mohla.
„A proč jsem mi na ten iPod dali zrovna tamtu skladbu?“
„Protože byla stejná jako ty.“
„Jako já? Já nejsem měsíční tanec.“
„Jsi, ani o tom nevíš, jsi tak úžasná a krásná, ale málo kdo o tobě něco ví a rozumí ti.“
„Tak to je možné.“
„A navíc je od Jasperovy oblíbené skupiny.“
Rose mě ještě objala na rozloučenou a pak potichu odešla, já se vrátila k notebooku a iPodu.
Když jsem byla hotová, šla jsem k oknu a nechala se ovívat studeným vzduchem a koukala na měsíc a na to jak tráva ve větru a ve svitu měsíce tančí a měla jsem chuť tančit s ní.
P.S.: Ta písnička Moondance opravdu existuje. Kdyby někdo chtěl tak si jí může poslechnout.
Autor: Ishka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Moondance - 4. díl:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!