Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluji tě, Bello! - 2. kapitola

suťaž., janulQa1323


Miluji tě, Bello! - 2. kapitolaKratší ale důležitější. Taková je další kapitola. Psala jsem to tak, jak mě to najednou napadlo a konec bude hodně zásadní. Napadlo mě hodně věcí na pokračování, ale... nevím, jak to udělám. Budete se muset nechat překvapit. Jinak se strašně omlouvám (hlavně Pegas99), že mi to tak dlouho trvalo. Přeji příjemné čtení a prosím o komentáře. Kacennnka.

2. kapitola

Ajaj… Charlie se zase vzteká. Jak mu mám asi vysvětlit, že to triko není moje?

„Tati, nech toho!“ brala Bella Charliemu z ruky pušku.

„Jacobe, já tě zabiju!“ modral zase Charlie.

„Taky tě rád vidím, Charlie, ale to tričko je sice moje, ale půjčil jsem ho Belle, když jste byli u nás a ona zmokla,“ lhal jsem Charliemu.

„Proč jsi mi to neřekla?“ ptal se Charlie, kterému se už vracela barva.

„Copak jsi mě pustil ke slovu?“

„Promiň, Jacobe,“ omlouval se mi Charlie.

„To je dobrý, Bello, můžeme se promluvit?“ ptal jsem se Belly a šli nahoru k ní do pokoje.

„Tak, kde je?“ ptal jsem se a Bella se nechápavě podívala. „To tričko.“

„Jo aha, tady,“ podávala mi ho. Smrdělo to jako pijavice. Jako neznámá pijavice.

„Máš číslo na Cullenovi?“ ptal jsem se jí.

„Na Carlislea, proč?“ ptala se.

„Třeba toho upíra zná,“ odpověděl jsem.

„V mém pokoji byl upír?“ vyjekla Bella. A já přikývl.


„Prosím?“ ozval se Carlisle.

„Tady je Jacob,“ odpověděl jsem.

„Stalo se něco?“

„U Belly byl v noci upír. Neznám jeho pach, možná že ho znáte,“ konstatoval jsem skutečnosti.

„Zajeďte k nám do domu, dám vědět ostatním.“ Zavěsil.

„Tak co říkal?“ ptala se Bella.

„Máme zajet k nim, jestli ho neznají.“

„A co smlouva?“

„V případě oh… ehm… v určitých případech se může porušit. Jdi se obléct, pojedeme.“

Bella poslušně vyšla nahoru a já zandal tričko do igelitového pytlíku a pevně ho zavázal, abych nemusel čichat ten smrad. Belle to trvalo asi jen pět minut, takže jsme hned vyrazili. Cestu jsem sice neznal, ale dokázal jsem po pachu zjistit, kudy mám jet. Za necelých dvacet minut jsme dojeli na příjezdovou cestu k jejich domu.

Jsme tu, oznámil jsem Edwardovi v myšlenkách a zastavil před jejich domem.

„Máte to tričko?“ ptal se Edward a usmál se - jen na Bellu. Ta mu úsměv oplatila.

„Máme,“ podával jsem mu igelitový pytlík. Edward ho otevřel a čichl si k němu. Pak ho poslal všem z rodiny.

„Nikdo ho nepoznává. Ale možná patřil k Jamesovi.“

„Někdo se chce pomstít?“ ptal jsem se dál.

„To nemůžeme říct jistě,“ odpovídal Jasper diplomaticky. „Ale můžete tu počkat na Carlislea, ten zná více upírů než my.“ Všechno jsem odkýval.

„Dobře, počkáme, ale raději dám vědět Samovi,“ řekl jsem a odběhl do lesa.

Same? Ptal jsem se v hlavě a hledal ho. Nikde jsem ho nenašel a tak jsem hlasitě zavyl a čekal. Nečekal jsem ani deset minut a slyšel jsem ho v hlavě.

Stalo se něco?

Jsem u Cullenů. Nikdo nezná jeho pach, jen čekáme na Carlislea, jestli ho on nezná. Konstatoval jsem skutečnosti.

Co smlouva? zajímal se Sam a nezatěžoval se tím, co jsem mu předtím řekl.

Platí. Byl jsem s nimi domluvený, o to se neboj. Odsekl jsem mu.

Jaku, vím, že se bojíš o Bellu, ale musíš brát ohledy i na smečku a…

... ostatní lidi. Proč si sakra myslíš, že jsem jel do domu plného upírů? Fakt ne jen kvůli Belle, protože kdyby ji to chtělo zabít, byla by už mrtvá! Vyštěkl jsem na něj.

Dobrá, dobrá. Řekl rezignovaně Sam. Ještě ale pro jistotu oběhni dům. Nakazoval a mně nezbývalo nic jiného, než ho poslechnout.

Dům jsem párkrát oběhl a pak se přeměnil do lidské podoby. Oblékl se a šel k domu. Naposledy jsem se nadýchal čerstvého vzduchu a vyšel z křoví. To, co jsem viděl, bych nejraději zapomněl.

Předchozí< Shrnutí > Další

Kacennnka




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě, Bello! - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!