Povzdechl si a téměř neznatelně mě pohladil po tváři. Přiblížil se ke mně ještě víc a zadíval se mi do očí. Najednou jako bych v těch jeho uviděla náznak bolesti, který zmizel stejně rychle jako se objevil. Blížil se ke mně víc a víc. Na kratičký okamžik zaváhal a pak se naše rty spojily v něžný polibek. Rukama jsem mu zajela do vlasů a on si mě pevně přitiskl na svoje pevné tělo. Najednou se odtáhl...
Odejde Edward? A jestli ano, co se stane s Bellou? Najde si někoho jiného nebo zůstane sama?
15.01.2010 (16:15) • SwayCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1911×
Prolog:
"Bello, tak mě přece pochop!" zasupěl Edward a já se na něj jen zlostně podívala.
,,O čem to tady mluvíš Edwarde?!" zaječela jsem na něj.
,,Nemůžu popřít, co jsem! Jsem zrůda! Jsem zrůda a ty to víš!" vyštěkl na mě až jsem se ho trochu lekla. ,,Nemůžu si hrát na člověka a dělat, že tě miluju!" zavrčel vztekle.
Nevěřícně jsem na něj zírala a nebyla schopná vydat slovo. Hrát si na člověka? Dělat, že mě miluje??? O čem to proboha mluví? Nechápu to. On mě nemiluje? Nemiloval? Byla jsem zmatená.
,,Co... Cože?" Potichu jsem zašeptala a on se ode mě odvrátil.
,,Pochop to Bello," otočil se a podíval se mi do očí. ,,Nikdy jsem tě nemiloval. Upír nemůže milovat člověka. Já tě nemůžu milovat," dodal přesvědčivě. Dívala jsem se mu do topazových očí, které byly plné přesvědčení, že to myslí vážně. ,,Odejdeme z Forks. Už nikdy ti nebudeme vstupovat do života, to ti slibuji. Bude to jako kdyby jsme neexistovali. Jako bys nás nikdy nepotkala. Jako kdyby nic nebylo."
Sesunula jsem se na mokrou trávu a nevěřícně zírala do hlubokého lesa. Každé jeho slovo mě bolelo. Ničilo. Moje myšlenky byly zmatené a moje srdce pukalo takovou bolestí... Snad tisíckrát mi řekl, že mě miluje, tak proč teď říká opak? Doufala jsem
, že je to jen hloupý vtip. Počkat... Říkal všichni?
,,A co Alice?" zašeptala jsem.
,,Ta už odjela. Všichni už odjeli. Zůstal jsem tady, abych ti to mohl říct."
Alice... Moje milovaná Alice, která byla od prvního okamžiku jako moje sestra. Ani se se mnou nerozloučila. Ne, tomu nevěřím.
Další vlna bolesti mě trhala na kousky a já nemohla nic dělat. Tohle bylo nemožné. Moje rodina... přece nemohli jen tak odjet a ani se se mnou nerozloučit. Ale vypadalo to, že to Edward opravdu myslí vážně. Nedokázala jsem to pochopit.
,,Proč?" zeptala jsem se s bolestí v hlase a dál se dívala kamsi do dáli. Kamkoliv jen ne na něj, ne do jeho očí. Sehnul se ke mně a natáhl ruku, pak zaváhal a zase ji spustil dolů.
,,Bude to tak nejlepší. Věř mi, Bello. Nemůžu..." hlas se mu zlomil a nedokázal pokračovat. Po chvilce děsivého ticha se rozhodl pokračovat. ,,Bello, já musím. Musím odejít. Ty jsi člověk. Musíš se vdát, mít děti, být štastná. Se mnou by to nešlo." Zoufale si prohrábl vlasy.
Povzdechl si a téměř neznatelně mě pohladil po tváři. Přiblížil se ke mně ještě víc a zadíval se mi do očí. Najednou jako bych v těch jeho uviděla náznak bolesti, který zmizel stejně rychle jako se objevil. Blížil se ke mě víc a víc. Na kratičký okamžik zaváhal a pak se naše rty spojily v něžný polibek. Rukama jsem mu zajela do vlasů a on si mě pevně přitiskl na svoje pevné tělo. Najednou se odtáhl.
,,Něco mi slib. Slib mi, že zapomeneš a najdeš si někoho jako jsi ty. Komu bije srdce. Kdo tě bude milovat. Slib mi to." Upřeně se mi díval do očí a já se nedokázala ani pohnout. Jemně se mnou zatřásl a já váhavě přikývla. Pokusil se o úsměv, ale moc mu to nešlo.
,,Vzal sis moje srdce, Edwarde. Budu tě milovat do konce svého života," podívala jsem se mu do očí a on se odvrátil.
,,Sbohem, Bello." Zašeptal a zmizel v lese.
Ω >>
Autor: SwayCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Milenec nebo vrah? - Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!