Další díl povídky je tady. Doufám, že se vám bude líbit. Psala jsem ho hodně narychlo... Mno posuďte sami, jestli to je dobré nebo ne. (Mimochodem jak se vám líbí hudba?)
18.01.2010 (12:21) • SwayCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1348×
Byl to Mike. Rychle jsem hovor přijala. Bylo vážně skvělé slyšet ho po tak dlouhé době. Naposledy jsem s ním mluvila, když jsem byla před dvěma týdny ve městě s Jakem. Netvářil se na Mika moc přátelsky a tak jsme radši šli.
,,Ahoj Miku. Co potřebuješ?" zahlaholila jsem do telefonu se značnou radostí.
,,Ahoj Bells. Chtěl jsem se zeptat," zasekl se a já přemítala, co vlastně chce.
,,Na co Miku? Tak povídej, já ti hlavu neutrhnu." usmála jsem se do telefonu. Někdy byl Mike tak neohrabaný.
,,No... Hele... no... mám na zítřek dva lístky do kina. Nechtěla bys jít se mnou?" zalapala jsem po dechu. ,,Samozřejmě jen jako přátelé." dodal rychle.
Ale tón jeho hlasu říkal něco jiného. Něco, na co jsem opravdu nebyla připravená. Znělo to jako pozvání na rande. Brr. Otřásla jsem se nad tou představou. Mike je kamarád. A navíc má Jessicu. Ale ne. právě proto, že s ní chodí by mě nezval na rande. Ale tak co potřeboval? Nemohla jsem ale vymyslet jakýkoliv dobrý důvod proč by mě zval.
Musím to zjistit. Chci vědět, o co mu jde. Byla to pro mě záhada. Jako by nestačilo to s Jacobem...
,,Bello? Jsi tam?" naléhavost jeho hlasu mě zarazila.
,,Jo Miku, sem tady... Jen jsem se trochu zamyslela. Moc ráda s tebou půjdu." musím zjistit o co jde.
,,Super. Tak já se pro tebe zítra večer stavím jo?" znělo to tak štastne.
,,Jasně. To bude fajn. Mno Miku já už budu muset jít. Musím ještě udělat Charliemu večeři. Tak ahoj." a než stačil něco dodat, ukončila jsem náš hovor. Dobře, nebylo to ode mě asi to nejlepší, ale to mi v tu chvíli bylo vážně jedno.
Celý zbytek dne mě zaměstnávaly myšlenky na dopolední hovor. Co mohl chtít a proč mě vůbec pozval do kina? Proč mi tak najednou volal? A co má za lubem. Otázky mi vířily hlavou a nechtěly přestat. Dokonce jsem zapomněla i na Jaka a jeho dopolední výstup, který byl... řekněme nezapomenutelný.
----
Usmála jsem se na sebe do zrcadla a uvědomila jsem si, že mi ty tmavě modré šaty s výstřihem a černé legíny vážně sluší. Od dob, kdy si ze mě Alice udělala panenku na oblékání, česání a malování uplynula už spousta času a já s úžasem zjišťovala, že ve mě probudila cit pro krásu. Asi jsem vážně začínala mít vkus.
Dobrá, možná trošku přeháním, ale myslím si, že ze sebe díky ní už dokážu udělat něco, co se bude alespoň trochu podobat člověku a ne noční můře. Alice... Módní guru... Tak moc mi chybí...
Dost! Žádné myšlenky na nikoho z Cullenových. Ne dnes. Musím zjistit, co Mike chce. Vzpomínky mě nesmí rozptylovat. I když by se mi to vážně moc líbilo...
Najednou dole u domovních dveří zazvonil zvonek a já vylítla z koupelny rovnou dolů. Charlie se už chystal, že půjde otevřít, ale já jsem ho zadržela. Asi jsem mu neřekla, že jdu ven s Mikem co?
,,Ahoj tati. Jdu s Mikem do kina. Do jedenácti jsem doma. Ahoj." a rychle jsem zamířila ke dveřím, aby nestihl protestovat. I když pochybuji, že by na to vůbec něco řekl. Po "době temna", respektive po tom, co mě Edward opustil, by mi Charlie dovolil snad všechno, jen abych už nebyla tak moc nešťastná.
Jen co jsem otevřela dveře, Mike sebou cukl a já se začala divit jeho výrazu. Vypadal jako malé dítě, které rozbaluje dárky pod vánočním stromečkem. Ale zároveň v jeho očích bylo něco přinejmenším zvláštního.
,,A... Ahoj Bello... Wow..." zůstal stát s otevřenou pusou a já se na něj jakoby nechápavě dívala.
,,Děje se něco?"
,,Ne!... Ne to vůbec ne. Já jen... Strašně moc ti to sluší." vykoktal a já se musela usmát. Takže to vyšlo. Když mám na sobě tohle, tak z něj určitě něco dostanu. Teda.. Dostanu z něj všechno. Zvlášť co tohle všechno má znamenat.
,,Můžeme vyrazit?" zeptala jsem se. Na žádnou odpověď jsem nečekala a vyrazila jsem směrem k jeho autu.
Autor: SwayCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Milenec nebo vrah? - 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!