Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milenec nebo vrah? - 16. kapitola

Muži, kteří jsou vzhůru celou noc, aby sledovali spící dívky.


Milenec nebo vrah? - 16. kapitolaTak, další díl je tady. Narychlo vymyšlená slátanina, tak snad mi to odpustíte.
Chtěla bych ho věnovat Carlie, za to že mě ho "donutila" napsat;)) Takže děkuju:)
Edit: Také českým hokejistům!! Díky za tu úžasnou výhru! Rusko:Česko - 1:2 Zlato je naše!!!!

Edward:

Běžel jsem lesem a snažil se nevnímat naprosto nic. Na nic nemyslet. Nic nežádat. Jen běžet. Běh byl moje přirozenost. Opojná rychlost mě nutila zapomínat na všechny a na všechno. V nic nedoufat. Přál jsem si jen běžet. Toužit jen po běhu. Vyčistit si hlavu. Možná vrátit čas. Jenže mi to nebylo dopřáno.

Čas je neúprosný a měří se každému z nás. Někdo umře dříve, někdo později. Já nezemřu nikdy, přesto mi čas nedá pokoj a dál mi neúprosně připomíná, že jsem tu jen pro tu jednu. Pro tu, která mě zřejmě nechce. A to musím změnit.


Doběhl jsem do našeho domu ještě před Alicí. Celá rodina byla shromážděna u velkého stolu v naší jídelně. Carlisle seděl jako obvykle v čele. Všechno bylo stejné a zároveň tak jiné. Ještě před pár měsíci jsem tu seděl a rozčiloval se nad vizemi Alice, které předpovídaly, že se s Bellou dám dohromady. Že se zamiluji a nebudu ji chtít opustit za žádnou cenu.


A teď? Za jednu jedinou vizi, kde by mě Alice viděla po boku Belly, bych dal cokoliv. Jen na kratičkou sekundu uvidět budoucnost, kterou si tak moc přeji… Zjistit, jestli mám ještě šanci, naději…

„Edwarde?" zeptala se Esme s nadějí v hlase. Pokrčil jsem rameny. Nevěděl jsem, co jí mám říct. Vždyť jsem vlastně nic nevěděl. Na jednu stranu mi Alice říkala, že všechno bude v pořádku a já budu zase s Bellou. Ale přitom sama Bella mi řekla, že mě nechce, že teď je to jen a jen její život a já nemám právo cokoli v něm měnit. Tak jak mám vědět, co vlastně bude. To ví jen Alice. I když ta vlastně ví to, co já.

„Jak to?" udiveně se na mě podíval Jazz. V mých citech našel nejen mojí zmatenost, ale i můj smutek a sklopil hlavu. Po chvíli jsem ucítil, jak mě zaplavuje vlna naděje. Vděčně jsem se na něj usmál.


„To jakože se už můžeme přestěhovat zase zpátky?" zeptala se znuděně Rose. Ale bylo na ní vidět, že jí to je líto. Především její myšlenky jí prozradily. Když jí došlo na co myslí, podrážděně se na mě podívala. To už ale do místnosti doslova vtančila Alice s lehkým úsměvem na rtech.


„Je to báječný nápad, ani nevíš, jak moc je to dobrý nápad," usmála se na Carlisla, který se na ni usmál zpátky.


„Carlisle?" užasle jsem se ho zeptal. Přikývl.


„Rose, rodino. Zpátky už se nevracíme. Znovu jsem přijal místo chirurga v místní nemocnici. Vás jsem nechal zapsat zpátky do školy. V nemocnici jsem řekl, že si Esme nezvykla na nové prostředí a tak jsem se rozhodl, že se sem ještě na nějaký čas vrátíme. Všichni mi to naštěstí uvěřili, takže jsem si nemusel vymýšlet žádné další složité výmluvy." Všichni se na něj nevěřícně dívali, tedy až na Alici a na mě. „Vím, že jsem vám to měl říct a probrat to s vámi, ale na to nebyl čas." Rose se nadechovala, že něco řekne, ale Carlisle si toho nevšímal a pokračoval. „Měli bychom si uvědomit, že pro Edwarda je to důležité." Rose se na něj vztekle podívala, zatímco v myšlenkách se zabývala vylepšením svého auta.


„Teď už můžu něco říct?" zeptala se ho ostře a aniž by čekala na odpověď, začala mluvit. „Já vím, že je to pro Edwarda důležité, ale nemyslíš si, že si za to může sám Carlisle? Je to jeho blbost, Bella kvůli němu trpěla a zřejmě i trpí a on si myslí, že jen přijde, zaškemrá a všechno bude v pohodě? Promiň, ale to je naprostá pitomost! Já se Belle ani nedivím, určitě Edwarda poslala někam a já si myslím, že mu to patří. Může si za to sám, tak proč mu máme pomáhat, aby ji získal zpátky? Bellu taky zničil jen on sám." Všichni zalapali po dechu. „Sice nechápu, jak to mohl vůbec udělat, ale to je jedno," dodala vzápětí.


Rose o mě mluvila, jako bych tam ani vůbec nebyl. A já jen zíral a lapal po dechu. Navíc její myšlenky mě dorazily.

,Pitomec to je. Chudák Bella. Vždycky jsem se od ní držela dál, protože jsem pro ni tenhle život nechtěla. Ale tohle… Tohle si vážně nezasloužila. Edward jí musel zničit, když ho poslala někam. A jako že poslala, je to na něm vidět...'


„Rose, já vím, že si za to můžu sám. Nechci od vás žádnou pomoc, to ani nemůžu žádat. Jen chci Bellu zpátky. Chci s ní být až do konce života, to je celé," zašeptal jsem smutně.

„Ach jo, Edwarde ty jsi vážně trubka. Jak ti to jen říct. Takže - ." V tom jí do náruče skočila Alice a děkovala jí. „Ehm… Alice, mohla bys ze mě slézt? Pomůžu vám, ale nech toho, prosím," zaúpěla Rose a tak se Alice konečně odtáhla.


„Díky Rose, ani nevíš, co to pro mě znamená," objal jsem ji.


„To je jedno lidi. Už to neřešte. Hola hola, škola volá," zavýskal radostně Emmett a hnal se nahoru do pokoje, aby si připravil batoh. To všechny rozesmálo.


„Doufám, že ti to vyjde, Edwarde," řekla Esme a v duchu doufala, že se s Bellou zase dám dohromady. Já v to taky doufal. A navíc jsem měl jistotu, že mi má rodina pomůže, i kdybych nechtěl.


Konečně nastal čas dostat zpátky to, co chci.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milenec nebo vrah? - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!