Druhá část je tady, snad se vám to bude líbit:)
08.05.2010 (14:00) • SwayCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2087×
Bella:
Jak jsem se na něj tak dívala, uvědomovala jsme si, jak moc jsem ho milovala a miluji. Jeho přítomnost byla opojná a jeho chladivé doteky na mé kůži byly až k zešílení krásné. Ale musela jsme se držet dál. Nemohla jsem znovu otevřít své srdce a v jediné vteřině zase být na dně svých sil, se zlomeným srdcem. Teď to prostě nešlo. Jeho přítomnost mě uklidňovala a zraňovala zároveň. Musela jsem zjistit, co tu chce a tak jsem mu ještě jednou tu stejnou otázku.
,,Co tady chceš?" promluvila jsem do ticha a on sebou nepatrně trhl. Naposledy pohladil mou ruku a pustil ji. Zhluboka se nadechl, i když to vůbec nepotřeboval a začal.
,,Bello, já jsem se musel vrátit. Bez tebe nedokážu žít, nemůžu... Tak moc jsi mi chyběla. Ne jenom mě, ale celé naší rodině. Nikdy jsem tě neměl opustit. Byla to ta největší pitomost mého života." Na chvíli přerušil svůj monolog a pak pokračoval dál: ,,Já... chyběla jsi mi. Vrátil jsem se, musím tě chránit. Myslel jsem si, že když odejdu budeš šťastná a v pořádku. Prožiješ si svůj spokojený lidský život. Ale pak Alice měla tu vizi a já slyšel ty Jakovy myšlenky... Bello, prosím. Dokážeš mi odpustit, že jsem tě opustil. Vím, že si nezasloužím další šanci, ale já bez tebe nedokážu žít."
Dívala jsem se na Edwarda jako na blázna. Co tím myslí? Jak může říkat, že mě miluje, když mě dokázal opustit. Jak může tahle hnusně lhát a tvrdit mi, že beze mě nemůže žít. Copak mě chce ještě víc zničit? Víc trápit? Jako kdyby nestačila ta bolest, kterou jsem cítila po jeho odchodu. Nechal mě tady s vědomím, že mě nikdy nechtěl a nemiloval. A teď se tady znenadání zjeví a říká mi, že já jsem ta jediná v jeho životě. Ne, já už mu nevěřím. Nemůžu mu věřit, ne po tom, co mi udělal.
Vzpomínka na to, jak mě opustil byla až příliš živá a bolestivá. A i kdyby byla pravda to co teď říká, já už ho nechci. Hrál si se mnou. Když se on mohl chovat jako svině, proč bych to neměla udělat já? Budu jako on, nelítostná a bezcitná. Zlomím mu srdce aby věděl, jaké to je. Už si nenechám znovu vyrvat srdce a zničit život. Měl jsi šance Edwarde Cullene, ale opustil jsi mě. Teď už ti věřit nebudu. Má je pomsta.
,,Edwarde nedělej tady ze sebe hlupáka, buď tak laskavý. Ty si myslíš, že k tobě ještě něco cítím. ne, necítím. Už tě nikdy nechci vidět, nechci tě znát. Ty ani tvoje rodina mě nezajímáte. Rozumíš mi? Já miluji Jaka, to už nezměníš. " Edward se na mě chvíli jen němě díval.
It's gonna take a miracle to b
ring me back
And you're the one to blame
Bude to chtít zázrak získat mě zpět
A ty jsi ten, kdo je za to zodpovědný
,,Bello, ty to nechápeš? Jake a ty jeho myšlenky..." zalapal po dechu.
,,O čem to sakra mluvíš, Edwarde? O co ti jde?" Nechápala jsem to. Nevěděla jsem, o čem to mluví, ale ani mě to nějak moc nezajímalo. Dokud nepokračoval dál.
,,On... On na tebe myslí jen jako na věc. Ty jeho myšlenky jsou nechutné, už ani s ostatními vlky nevychází tak jak by měl. Chová se násilnicky a nepříjemně. Bello... Já se o tebe bojím. Nechci, aby ti ublížil." Při jeho slovech jsem s sebou nepatrně trhla. Proč mluví tak upřímně, proč má o mě strach? Upřeně mě rentgenoval svým pohledem a najednou prolomil ticho. ,,Odkud máš ty mo
dřiny a tu ránu na čele? Bello, on ti něco udělal? Byl to Jake?" ptal se mě tvrdým, nelítostným hlasem plným vz
teku, zatímco měl ruce sevřené v pěst.
V tu chvíli ve mě hrklo. Nechtěla jsem, aby poznal, co se stalo. Nechtěla jsem, aby věděl, co mi Jake udělal. Navíc Jake už přece bude hodný. Bylo to jen omylem. Já se k němu nechovala dobře, zasloužila jsem si to. Ale to se teď přece všechno změní. Budu lepší přítelkyně než jsem byla. Naučím se ho milovat. Navíc nemůžu dovolit Edwardovi, aby se dozvěděl pravdu. Nikdo neví, co by se mohlo stát. Edward by lo určitě zabil, to nesmím dovolit. Šla by po něm a po jeho rodině smečka z La Push, ti by je všechny zabili. To ne, ne, ne... Nesmím to dovolit.
Ta část mě, která milovala Edwarda víc než svůj život se drala na povrch a já se tomu ani nechtěla bránit. Najednou jsem si uvědomovala, jak moc ho miluji a jak moc jsem ráda, že tu je. Předstírání, že ho nenávidím... To ani nejde. Teprve teď, když jsem zase s ním se cítím úplná. Jake... Jake jen kamarád a vždycky bude. To Edward je má životní láska. A já ho musím chránit.
It's like I checked into rehab
And baby, you're my disease
It's like I checked into rehab
And baby, you're my disease
I gotta check into rehab
'Cause baby you're my disease
I gotta check into rehab
'Cause baby you're my disease
Je to jako bych byla v léčebně
A brouku, ty jsi má závislost
Je to jako bych byla v léčebně
A brouku, ty jsi má závislost
Musím do léčebny
Protože brouku ty jsi má závislost
Musím do léčebny
Protože brouku ty jsi má závislost
Jsem na něm závislá, i když si to nechci přiznat. Je to krásný pocit vidět ho vedle sebe, cítit jeho vůni a dívat se do těch karamelově hnědých očí. Ne, mojí lásce nesmí nikdo ublížit. Ty vzpomínky jsou až moc silné...
Vím, že kdyby se Edward dozvěděl, co Jake udělal, zabil by ho. Porušil by smlouvu a jeho rodinu by vyvraždila smečka. Alici, Esme, Jasper... Ti všichni by byli mrtví a to já nesmám dopustit. Budu dál s Jakem, všechno bude v pořádku... To nejlepší co můžu udělat je, že nechám Edwarda navždy odejít. Sice už ho nikdy neuvidím a bude mě to dost bolet, ale je to jediný způsob, jak ho udržet naživu. Vědomí, že je Edward naživu mi musí stačit.
Next time you wanna go on and leave
I should just let you go on and do it
'Cause now I'm using like I bleed
Příště budeš chtít jít a zmizet
Měla bych tě prostě nechat jít a udělat to
Protože krvácím
Najednou jsem se však zarazila. Copak toho už nebylo dost? Kde se to ve mně bere? Zase se mi Edward začíná dostávat pod kůži. Vážně to chci? Aby mě zas a zas opouštěl a podváděl? Chci zase slyšet ty jeho nesmyslné lži nebo to jednou provždy skončím? Edward by měl mít jiný život a já taky. Už nejsme pár a nikdy nebudeme. Samozřejmě, že ho svým způsobem budu vždycky milovat a nebudu chtít, aby se mu něco stalo, ale to je tak všechno. Musíme se naučit žít přítomností a ne se pořád dívat do minulosti a doufat, že se vše spraví. Musím se už konečně naučit chovat jako dospělá. A teď je ta pravá chvíle si to procvičit. Musím to vše jednou provždy ukončit.
,,Spadla jsem v lese. A nevím, proč by tě to měla zajímat," odsekla jsem naštvaně.
,,Bello..." začal zase Edward, ale já jsem ho přerušila.
,,Žádné Bello. Já už nejsem ta malá hloupá husička, která ti uvěří. Teď už ne. Navíc co je ti po tom s kým já chodím. Ty nemáš žádné právo určovat s kým sním a budu chodit nebo ne. Už do mého života nepatříš, tak co po mě ještě chceš?" začala jsem na něj ječet a doufala jsem, že odejde a už se nikdy nevrátí. Ale to by nebyl Edward aby se nepokoušel prosadit svůj názor. To, co jsem na něm milovala mě teď čím dál tím víc ničilo.
,,Bello, já tě musím chránit. Ty jsi tak křehká a zranitelná. Jsi moje všechno. Miluji tě a už se tě nevzdám. Nedokáži bez tebe dál být. Prosím, tohle mi musíš věřit." Jeho hlas byl čím dál tím zoufalejší a mě to trhalo srdce. Ale teď jsem to nemohla vzdát.
,,Ty mě asi pořád nechápeš," řekla jsem klidně. ,,Tak já ti to řeknu klidně znovu. Tebe už nemiluji. Přestal jsi pro mě existovat ve chvíli, kdy jsi mě opustil. Už nemám zájem o tebe, tvou rodinu nebo cokoliv jiného, co je spojené s tebou. A teď," odmlčela jsem se, ,,bych byla ráda, kdyby jsi odešel. Nechci, aby se Charlie zbytečně rozčílil kdyby tě taky viděl. Navíc by se asi hodně divil, kdybys po kulce, kterou pro tebe má nachystanou nekrvácel."
Edward chvíli přešlapoval na místě a když už se konečně chystal něco říct, umlčela jsem ho mávnutím ruky a ukázala mu, kde jsou dveře. Pochopil to, ale že by se nějak měl k odchodu se mi nezdálo.
,,Ehm, ehm, nechtěl bys už třeba jít?" zeptala jsem se ho sladce a on se na mě tak ublíženě podíval. Odvrátila jsem se od něj a pak už jsem slyšela jen vzdalující se kroky a poslední Edwardovo zašeptání.
,,Já se tě už nevzdám, Bello. Už nikdy."
Autor: SwayCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Milenec nebo vrah? - 14. kapitola 2. část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!