Prístupnosť len kvôli.. slovnej zásobe.
Mám pocit, že pokračovanie sa nikomu snáď páčiť nebude podľa komentov, no nič na mojej dejovej línii meniť nebudem.
Tí, ktorí sa však prehryznú, budem vďačná :D
Sophie, asi si to proste pos*ala. Či?
16.04.2013 (09:30) • PrincessCaroline • FanFiction na pokračování • komentováno 12× • zobrazeno 1533×
Tak, koniec a zazvonil zvonec. A nekončilo sa ani šťastne, ani láskou, ale skurvenou smolou. Nepadli sme si do náručia, nehodila som všetko za hlavu a nebozkávali sme sa nenabažene až začali strieľať ohňostroje. Nie. Bolo to inak. Snažila som rýchlo zdrhnúť, dúfajúc, že ma našiel sám. Bol rýchlejší, chytil ma a snažil ma upokojiť. No, ja som nadávala, kliala a lietalo pár faciek. Najprv jedna Demetrimu a potom asi dve mne. Od Jane. A došla som. Doslova a do písmena.
Nemohla som s končatinami ani pohnúť. Alec sa na mňa škeril o dve rady ďalej. Mala som chuť mu ten ksicht spáliť. Upokojila som sa. Nechcem predsa, aby toto lietadlo padlo do mora aj s toľkými nevinnými ľuďmi. Aj tak by to prežili.
„Chceš niečo na pitie?“ spýtal sa ma Demetri, keď sa k nemu pôvabne naklonila letuška. Ani som s ním neprehovorila. Do očí sa mi tlačili slzy od hnevu. Sophie Swan zmizla. Môj nový život vyšiel fuč. Znovu sa vracia Sophie Volturi. Zbohom Bella, zbohom Cullenovci, zbohom Paul.. Aj tak by nám to neklapalo. Z očí mi vybehli slzy, no keďže som nemohla hýbať rukami, stekali mi po hrdle. Demetri mi ich bez slova otrel.
„Si iná,“ poznamenal potichu. Zmerala som sa na Aleca.
„Pusť ma,“ zasyčala som na neho podráždene. Pozrel na mňa s kamenným výrazom, no Jane mu pokojne položila ruku na plece. Môj zmysel sa vrátil. Poutierala som si znova tvár a ani na neho nepozrela.
„Žila som, naozaj som žila,“ odvrkla som ostro.
„Ľudia zomierajú, my ostávame.“ Zmerala som si ho znechuteným pohľadom.
„Aké my? Ja nie som jedna z vás.“ Demetri sa pousmial.
„To bolo na tebe vždy to krásne.“
Let do Európy bol nekonečný, mala som pocit, že letíme cez celý svet. Vystúpiť do ho horúceho talianskeho dňa bola pre mňa facka. Žmúrila som oči, kým sme prišli do letiskovej haly. Cítila som sa ako mačka, keď jej niekto v tme zažne baterku rovno do tváre. Kúpila som si tie najtmavšie okuliare. Ako to oznámim mame? Telefón som hodila do vody len, čo ma našli. Budem musieť počkať kým sa vráti.
Ahoj, mami, aj ty si dostala infarkt, že sme sa tu znovu tak pekne zišli? Už to určite zistila. Znovu sa jej nabili sily.
Kráčala som po letisku do auta, ktoré nás čakalo. Všetci štyria boli zahalení, aby nesvietili ako disko gule. Nechcelo sa mi s nimi bojovať. Znovu zo mňa vyprchával život. Ani ma tak veľmi nemrzelo, že sa znovu ocitám v Taliansku, zvykla som si na kruté žarty osudu. Spomenula som si na posledné Paulove slová. Trápi sa vôbec? Všetci po mne vyhlásili pátranie. A keď ma oficiálne prehlásia za mŕtvu, znovu budem môcť behať po svete. Paul sa z toho dostane. Stretne tú svoju vyvolenú. A ja? Ja si môžem kupovať nové lepidlo na srdce.
Cesta v klimatizovanej limuzíne trvala dlho, bola nepríjemná a všetci ma ostražito sledovali. Hlavne dvojčatá. Myslím, že Jane bojovala s pokušením potrestať ma, ale asi jej to Aro zakázal. Áno, tešila som sa na toho priesvitného psychopata. Nikdy sa ma nedotkne, pretože sa bojí, že ho jediným dotykom spálim. Zhorel by ako fakľa. Stále sa ma boja. Odfrkla som si.
Do vnútra sme sa dostávali cez zložitý systém, ktorý ma nudil svojou dômyselnosťou. Prešli sme cez recepciu, kde na mňa valila oči tá otravná recepčná, čo som jej skoro odtrhla hlavu aj s chrbticou. Áno, pozeraj sa ty špina. Som späť. Už sa ťa Demetri nabažil dúfam dosť. Nabudúce ťa už neochráni nikto. Obrovské dvere sa roztvorili a ja som kráčala majestátne, s kamennou tvárou, no vznešene. Za mnou šli štyria sliediči, no v konečnom dôsledku to vyzeralo, že sú mojou gardou. Miestnosť bola znovu preplnená upírmi, ktorí sa prišli napchať excelencii do zadku a všetci sa otočili na môj zvuk srdca. Aro, Caius i Marcus, dalo by sa povedať, že nechytili dych. Obrazne povedané. Po chvíli Aro spustil svoj falošný smiech a naradostene prišiel ku mne.
„Som tak rád, drahá, že si sa vrátila. Sme tak neskutočne šťastní!“ zvolal na celú sálu a začal plachtiť naspäť k trónu. Ani sa ma nedotkol.
„Choď si odpočinúť, dievčatko, my to zatiaľ oslávime. A potom sa porozprávame,“ dodal tajuplne a otočil sa k publiku, aby začal zbesilo vykrikovať, ako predavač na trhu. Cestu som poznala, vliekla som sa tam malátna a bez nálady. Za mnou stále šli kroky. Nemusela som tri krát hádať, že to bude Demetri. Pri dverách som sa otočila a, pozrime sa, on to naozaj bol.
„Čo máš na srdci?“ spýtala som sa ironicky a oprela o dvere. Chcela som to mať rýchlo za sebou. Rany boli príliš čerstvé. Pripadalo mi to ako včera, čo som skákala z balkóna do lesov. Potichu stál oproti, nechcel nič náhliť. Zbožne na mňa pozeral a v očiach mal prosbu o odpustenie. Koľko citov môžu vyprodukovať tak mŕtve oči.
„Prečo si utiekla? Prečo si sa ukryla tak, že som ťa nevedel nájsť?“
„Ako sa ma môžeš spýtať takú sprostú otázku?“ vybuchla som naštvane. „Videla som ťa! Bozkával si tú ľudskú kurvu! Podľahol si obyčajnému človeku. Bola som tvoja snúbenica, dopekla!“ Kmitala som mu pred tvárou rukou, kde som kedysi nosila prsteň. Chytil ma za ruku. Jemne a pobozkal ju. Na prstenník. Otupene som na neho pozerala. Toľko nehy ku mne. Napaprčene som mu vytrhla ruku. Kurva aj s chlapmi, začínam byť zúfalá. Nedal na sebe znať sklamanie.
„Nebozkával som ju. Nikdy by som si nedovolil niečo také spraviť už len z úcty k tebe.“ Vždy bol tak galantný.
„Chceš mi povedať, že si to vymýšľam?“ spýtala som sa podozrievavo. Pokrútil hlavou.
„Som zo starej školy. V našich dobách sa nepodvádzalo len kvôli rozkoši. Bol som vychovaný.“ To som mu musela dať za pravdu.
„Nevidím v tom žiadny zmysel. Ja som ťa videla a ty popieraš pravdu, aj keď by si mi nikdy neklamal. Naša situácia nemá zmysel,“ zašepkala som vyčerpávajúco a otvorila dvere. Naozaj sa hádam s upírom o takej sprostosti? S nádejou na mňa pozrel.
„Nič sa na tom nemení,“ hlesla som a zabuchla dvere pred nosom. Staré pachy, spomienky a izba ma uväznili. Slzy mi stiekli po lícach. Láska lieči. Ale len pravá. Nikdy som sa nespamätala z Demetriho. Len som ho nemala na očiach.
Plakala som za dverami a vedela, že on stojí za nimi a počuje. Chcem utiecť. Chcem utiecť z tohto pohrebiska. Zo svojho hrobu. Chcela som to vyhodiť do vzduchu. Pokojne by som sa dala upáliť aj s nimi. Vyštverala som sa na posteľ, ktorá voňala po Demetrim. Zdalo sa, že tu trávil roky, čo som utiekla. Nebola som preč až tak dlho. Pre Ara zanedbateľných päť rokov. Akoby som odišla len včera. Nemala som už silu v sebe ďalej živiť nenávisť. Veľmi rýchlo som zaspala.
Niekto ma štuchol. Otvorila som oči a zahľadela sa do červených dúhoviek. Vyľakane som sa mykla.
„Aro ťa očakáva v sále,“ zaštebotala potešene Jane, keď sa jej podarilo vystrašiť ma.
„Do riti aj s vami, pijavice,“ zamrmlala som a šla sa prezliecť. Slnko svietilo na dedinu, z ktorej bolo počuť ruch. Vo vnútri v hrade bolo príjemné šero. Jane ma čakala vonku a šla predo mnou ako doprovod. Stále sa nevedeli s Alecom prehrýzť cez to, že nie sú na poprednom mieste. Hlavne Jane. Zbožňovala Ara tak veľmi, že by mi bola schopná utrhnúť hlavu len ak by som sa o niečo pokúsila. Ach, tie putá. Chelsea na mňa používa leda tak morfium. Nemôže sa ku mne dostať bližšie. Obrnila som sa proti nej a ak by vo mne rástla, čo i len štipka lásky ku garde, v momente by som ju spálila na uhoľ.
„Nie, že sa budeš snažiť znovu utekať,“ precedila pomedzi zuby a vošla so mnou do sály. Traja vládcovia trónili na kreslách a očakávali ma. Demetri stál vedľa Félixa a pozoroval ma. Asi najintenzívnejšie zo všetkých. Aro sa na mňa vyškieral a Marcus hádzal poker face do okna. Nemohla som sa rozhodnúť či mi príde odpornejší Aro alebo Caius. Ten sa na mňa pozeral úlisne a zmohol sa na zdvorilý úsmev.
„Sofia! Som tak rád, že si znovu zavítala do našich rád,“ zatlieskal Aro a vzniesol sa ku mne dole. Jane sa napla na skok, no Aro ju odbil rukou.
„Nezavítala, našli sme ju!“ prskala naštvane.
„Jasné a preto ma Demetri zrazu tak bez problémov našiel,“ fľochla som na ňu a užívala si ten jej rozkošný nasraný ksichtík. Aj tak si to odsere. Aro sa potešene usmial a šiel si sadnúť naspäť.
„Som rád, že si sa rozhodla vrátiť. Demetrimu si neskutočne chýbala.“ Sústredila som sa len na to, aby som sa na neho nepozrela. Nebavilo ma toto divadielko. Mohla som to tu spáliť do čierna. Mohla som im povedať: Serem vám na to aj tak sa ma bojíte! Bohužiaľ, moja mama mala svoju gardu, ktorá by ju v momente zabila. Nechať sa fackovať kvôli ostatným? To mi ide. Podľahla kúzlu Chelsea a nemieni odtiaľto odísť. No, miluje ma stále. A preto to tu ešte stojí. Len kvôli nej.
„Mám pre teba skvelú novinku! Tvoja milovaná sesternica Isabella, krásne meno ako tvoje, sa k nám každú chvíľu pridá. Má krásny dar. Aspoň tu nebudeš už sama, keď tvoja mama vykonáva spravedlnosť vo svete,“ pochválil sa Caius a čakal na moju reakciu. S kamennou tvárou som na neho pozrela.
„Pochybujem, že ak má nejaký dar, s radosťou sa pridá k vám,“ neodpustila som si sarkastickú poznámku. Medzi členmi gardy to zašušťalo. Aro s úsmevom zodvihol ruku na upokojenie. Jane vedľa mňa prskala ako horúci olej na panvici.
„Nechajme ju, zdá sa, že ju Demetriho spoločnosť rozrušuje či matkina?“ Nemusel to ani hovoriť, keď som začula kroky na chodbe. Rozrazila som dvere a zastala. Ku mne kráčalo šesť čiernych plášťov a jedna prenádherná bytosť. Vysoká žena, ktorej vlasy mali odtieň tmavého vína a tvár jej rámovali dve ustráchané krvavo červené oči. Rozbehla sa ku mne a v sekunde ma objímala. Mala som pocit, že sa znovu rozplačem. Moje srdce divoko trepotalo, zatiaľ, čo jej bolo navždy ticho.
Čakala som na ňu v sále, kým si vyriadi formality. Neznášala som ich za to, že ma obrali o časť lásky, ktorú teraz prejavovala bratom. Aspoň, že na nich nepozerala tak zbožne, ako Jane. V jej izbe sme sa zložili.
„Som v poriadku, nič mi nie je. Rozhodla som sa vrátiť, teda ako sa to vezme,“ začala som. Pohladila ma po tvári. Zbožňovala som ju. Bola nádherná. Dokonalá.
„Teraz ma však viac trápi Demetri,“ vzdychla som si načo sa mama narovnala.
„Prečo?“ spýtala sa začudovane.
„Tvrdí, že nič neurobil, ale mňa zrak neklamal,“ povedala som a na pri pohľade na matku zmrzla. Zdalo sa, že by aj slzu vyronila keby mohla. Hlava ma rozbolela.
„Možno ťa trocha zrak klamal,“ zašepkala a snažila sa ma pohladiť.
„Ako to myslíš?“ vyhŕkla som šokovane a vyskočila z postele. Bolesť hlavy len naznačovalo, že sa snažila upraviť spomienku.
„Sophie, pochop ma! Ty si sa tu ubíjala, ničilo ťa to tu! Musela som odtrhnúť jediné puto, čo ťa tu držalo.“ Vypleštila som na ňu oči. Skoro mi vypadli na dlažbu. Nemohla som uveriť tomu, čo mi práve povedala.
„Sophie,“ oslovila ma, no stopla som ju rukou. Vyrazila som skoro dvere a utekala. Utekala znovu k balkónu. Aspoň jeden pád. Trochu otras mozgu. Trocha krvi, trocha bolesti, sladkej ničoty. Pri odraze ma niekto zachytil.
„Čo preboha ideš robiť?“ zaznel šokovaný hlas Demetriho. Kolená sa mi podlomili. On sa na mňa nenaštval. Preboha však má viac ako pár storočí. Jeho jedna nasraná teenagerka nevyvedie z miery.
„Odpusť mi to,“ zašepkala som a ponorila sa do jeho náručia. Zovrel ma a pohladil po vlasoch.
„Nič si neurobila. Niet tu čo odpúšťať.“ Milujem ho. Nech za to zhorím v pekle.
« Předchozí díl
Autor: PrincessCaroline (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Memento Mori - 20. diel:
Veľmi ma tešia vaše komentáre, je to pre mňa motív ešte viac vám kaziť chuť do života vrtošivou Sophie Ďakujem vám za všetky komentáre, cením si každý jeden
stretnu sa ešte sestrri spolu aj ich matka, budu mocť odísť z hradu pôjde s nimi Demetri vratia sa do Forks, Paul ,ako bude reagovať ked uvidi Soffi ta ku aka naozaj je,ked zisti,že ona je poloupir,ako kto je jej otec,,tuto poviedku mi ukazala jedna moja kamoška,a začala som ju čitať celkom sa mi pači tato poviedka,čo bude daľej
stretnu sa Sofi s Paulom,ktorým znich ostane,Paulom alebo Demetrim,podari sa Soffi dostať jej mamu preč z hradua oplati sa Soffi Jane za všetko ,zle čo jej urobila,stretne sa ešte s Viktoriou.
Tákže, a teraz sa do teba "pustím" ja
Na túto poviedku som narazila nedávno a náhodou, kamoška mi zdelila, že v nej dominujú isté veľmi obľúbené postavy s rubínovými kukadlami a BUM, odrazu je z toho čítanie na dobrú noc.
Ja viem, že to bude odo mňa zniesť hlúpo, ale Sophie je tak primitívna v tom, že od Demetriho ušla nehnevaj sa na mňa, nepokladaj to za zlé, ale demetri je proste demetri
Á ku kapitolke. Jane a Aleca mám rada, ich príbeh má narozdiel od väčšiny ostatných nejakú hĺbku, tí chudáčikovia sa vyrovnávali s toľkými vecami. Ale tu by som Aleca a jeho blonďavú sestričku tiež najradšej buchla o stenu a postarala sa o menšiu degeneráciu lebky, veď snáď sa potom spamätajú a Demetri a Sophie na konci kapitolky. Páni, ja tu vzdychám a slintám a meliem jedno cez druhé, ale prosím, ak sa tá ryšavka vráti ku svojemu psíčkovi, osobne ju uškrtím na to si dávaj moja milá pozor
Na záver lze dodať snáď len to, že skláňam poklonu tvojmu štýlu písaniu a deju. Toť asi vše. VJL
stretne sa ešte s Paulom,a ostatnimi
ako to bude pokračovať,čo bude daľej
no... já jsem rozhodně pro Paula ale i tak je to krásná povídka a krásná kapitolka
Sice mě trochu mrzí, že Sophie není s Paulem, ale co se dá dělat. Demetri je taky úžasný a rozhodně musím přidat pochvalu k téhle kapitolce. Úžasné!!
čo bude daľej
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!