Po dlouhé době přidávám další kapitolu. Je tu váš vysněný pohled Jaspera. V kapitole se dozvíte, co je Peter zač. Taky se dozvíte, jestli se Bella smířila s tím, že Medison se vrátila nebo ne… Příjemné čtení anulkacullen
17.09.2010 (10:15) • anulkacullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1534×
Jasper
Všichni jsme hledali Medison. Nebyla k naleznutí a všichni jsme měli o ni strach. Vracel jsem se z lovu a na tváři pořád zmučený výraz. Tak dlouho jsem se těšil na moji holčičku a ona mi zmizí před očima. Nevěděl jsem, co dělat. Byl jsem bezbranný a snad nejsmutnější upír na světě. Na tváři jsem měl masku, ale všichni ji prokoukli. Vešel jsem do domu a nic neříkal. Sedl jsem si za Alicí na pohovku a díval se do prázdna. Nevěděl jsem o ní nic. Chtěl jsem ji obejmout a mít zase dcerku, ale ona je pryč.
Najednou před domem zastavilo auto. Hned jsem byl venku, ale to, co jsem viděl mě tak rozzuřilo… Venku stálo auto a v něm má, no vlastně naše, Medison, ale byl tady ten odporný upír, který určitě všechno zavinil. Peter se jmenoval. Kdysi jsem ho stvořil a Maria ho nechtěla dát zabít, protože umí přikazovat věci pouhou myšlenkou. Bella to věděla, protože roztáhla štít. Šel jsem k autu a za mnou byl Emmett. Peter mi skočil do cesty a zadržel mě. Byl překvapený, že jeho dar na nás nepůsobí a já se jen škodolibě usmíval. Vytáhl jsem Medison z auta a dal ji Demetrimu. Ten ji odvedl do domu a zůstal tam s ní.
Postavil jsem se do bojovné pozice a on udělal to samé. Nikdo mi nemohl pomoct, protože to měl být vyrovnaný boj. Zaútočil jako první a měl stejné taktiky jako já. Nedivil jsem se, když jsem ho učil já. Chvíli jsme bojovali, ale já po pár minutách vyhrál a jeho tělo bylo v plamenech. Najednou vyletěl Demetri a já se polekal.
„Honem pojďte, Medison je v bezvědomí!“ křikl na nás.
Hned jsem byl u ní. Oči měla zavřené a na obličeji mírný úsměv. Nevěděl jsem, co se děje, ale důvěřoval jsem Carlisleovi… Po nějaké době nám oznámil, že bude v pořádku a já si oddychl. S Alicí a Demetrim jsme zůstali tiše v pokoji. Nemluvili jsme, jen jsme se dívali na ni. Vzpomněl jsem si na krásné chvíle. Medison byla malinké děvčátko a zrovna se hádala s Alicí. Medison chtěla červené šatičky, ale Alice jí chtěla dát růžové. Trochu jsem se usmál a vzpomínal dál. Vzpomněl jsem si na její první lov, na to, jak šla poprvé do školy i na tu krutou chvíli bez ní. Věděl jsem jedinou věc.
Je naše štěstí a slunce, které může vrátit pořádnou radost do rodiny.
Pohled nikoho
Tři členové seděli u postele poloupírky, kterou mají rádi nade vše. Nedokážou si představit život bez ní. Vlastně nejde jenom o Medison, ale jde i o to dítě, co nosí pod srdcem. Demetri vstal a šel k oknu. Díval se a v očích měl bolest a strach. Mezitím ostatní byli tiše v obývacím pokoji, ale někdo tam usilovně přemýšlel a třídil si myšlenky.
Bella
Seděla jsem Edwardovi na klíně a nic jsme neříkali. Já jsem si třídila myšlenky a došla jsem k závěru. To, co bylo před pár dny, byla jen žárlivost. Má žárlivost byla zbytečná. Měla jsem teď o ni taky strach a hned jsem si ji oblíbila. Tiše jsem doufala, že se probudí co nevidět a budeme velká šťastná rodina…
Co přijela Medison a je v bezvědomí, uplynulo šest dní. Za tu dobu nebyl ani Jasper ani Demetri na lovu a to samé i Alice. Vešla jsem za nimi do pokoje a jen co jsem viděla Medison, mi něco došlo. Potřebuje tu slastnou tekutinu.
„Potřebuje krev a vy taky!“ řekla jsem tiše.
Všichni se na mě podívali a asi uznali, že mám pravdu. Sedla jsem si na místo Jaspera a jen čekala, až se vrátí. Neseděla jsem tam dlouho. Za chvíli přišel Edward s krví a já raději odešla do obývacího pokoje. Sedla jsem si na kraj pohovky a čekala…
Stále vás prosím o 10 komentářů. Školy je moc a já tuto kapitolu napsala pro vás. Slibuji, že teď budou kapitoly přibývat rychleji..
5.kapitola - Shrnutí - 7.kapitola
Autor: anulkacullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Medison Gabriela Cullen Hale 6. kapitola - Návrat:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!