Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Medison Gabriela Cullen Hale 4. kapitola - Tajemství - prozrazeno

obrázek k drabblu


Medison Gabriela Cullen Hale 4. kapitola - Tajemství - prozrazenoJe tu čtvrtá kapitola Medison. Určitě si myslíte, že jsem blázen, že kapitoly přibívají rychle, ale užívejte toho, protože začne září a povídky budou přibývat pomalu. Jinak Medison řekne radostnou novinu Demimu!!! Příjemné čtení

V minulém díle:

To si snad Medison dělá srandu. Její plán se zase změnil. Přijede, až za měsíc. Já mám, ale bláznivou dceru. No nic musím vydržet.

 


Medison:

Nejspíše jsem usnula, protože mě probudil chladný dotek na mé tváři. Škubla jsem sebou a Demetri se smál.

„Stávej, musíme do letadla!“ řekl mi Demi.

„No jo a nechceš mě tam rovnou donést!“ zažertovala jsem a on se začal smát.

„Musíš chodit sama, já si tě zase vezmu v letadle!“ kývla jsem hlavou a v tichosti jsme došli, až do letadla. Zamířili jsme do první třídy, kde nikdo nebyl. Bylo to dobře, mám ráda soukromí a taky je na čase oznámit Demimu zprávu, která ho doufám potěší. Dva měsíce nosím pod srdcem děťátko. Mé těhotenství má normálně trvat devět měsíců. Nevím jak mu to říct, ale příležitost se najde.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se mě a já jsem nevěděla, co mu říct.

„Musíme si promluvit!“ řekla jsem trochu vážným tonem.

„Stalo se něco?“ zeptal se.

„Jo děje!“ řekla jsem, už trochu něžněji. Se strachem v očích, se mi díval do očí.

„Chci ti jen říct, že budeš táta!“ vyhrkla jsem ze sebe a Demimu se na tváři vykouzlil nádherný úsměv.

„Opravdu? Jak dlouho to víš?“ ptal se mě.

„Já to vím čtrnáct dní, ale těhotná jsem dva měsíce.“ Objal mě a mou hlavu si položil, na svoji hrud. Letadlo se dalo do pohybu a já zase usnula.

 

 

Demetri:

Nikdy jsem neuvažoval, že bych mohl být táta. V posledních dvou dnech se toho hodně odehrálo. Požádal jsem Medison o ruku a ona přijala. Začal jsem lovit zvířata a dozvěděl jsem se, že budu táta. Ted letíme do České republiky a pro Medison je to překvapení. Ted vlastně ne jen pro Medison, ale i malé děťátko, co nosí pod srdcem. Jedna osudná noc a vznikne z toho andílek.

Medison spí a já jsem rád. Musí odpočívat a já ji ochráním. Tuším, že se z ní, nejspíš stane upírka, ale je mi to jedno. Hlavně bude zdravá. Medison mě změnila od základů. Kdysi jsem byl chladný a zlý. Zabíjel jsem upíry, kteří byli i nevinní. Poslouchal jsem Arovi příkazy, ale pak přišla Medison a život se mi obrátil vzhůru nohama. Ona mě naučila, nebýt zlý a chápat upíry.

Jsem na ni hrdý, že odolala a nikdy neochutnala lidskou krev. Musím uznat, že když piju zvířecí krev, je to větší zábava. Zvyknu si na to, zvyknu si, že Medison ztratí po porodu, zelenou barvu očí a vymění ji zlatá. To všechno je mi jedno. Hlavně ať jsou zdraví.

 


Medison:

Mladý pár leží na louce a povídá si. Kolem nich běhá holčička. Má hnědé vlásky, modrá kukadla a krásné tvářičky. Její maminka se na ni podívá a vezme si ji do náruče. Její oči jsou zlaté. Přistoupí k ní i její tatínek a začne ji házet do vzduchu. Všichni se smějí a najednou se probudím. Sedíme v letadle a mě se zdál nádherný sen. Demetri mě pohladil a zrovna kolem šla letuška. Demetri vzal z vozíku nějaké jídlo a dal mi ho.

„Už mi řekneš, kam letíme?“ zeptala jsem se.

„Za půl hodiny se to dozvíš!“ řekl mi s humorem v hlase. Kývla jsem hlavou a dala se do jídla. Byl to nějaký sendvič a k tomu cola. Stejně se těším na krev a myslím, že i andílek a Demetri. Stejně jsem zvědavá, kam letíme. Vždy jsem chtěla navštívit Českou republiku, ale tam by mě Demi nevzal, tak uvidím no.

 

3.kapitola Shrnutí 5.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Medison Gabriela Cullen Hale 4. kapitola - Tajemství - prozrazeno:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!