Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Medison Gabriela Cullen Hale 3. kapitola - Loučení

bb


Medison Gabriela Cullen Hale 3. kapitola - LoučeníJe tu další pokračování Medison. V kapitole se dočtete, jak dopadnou u Ara a jak se zachová. Je trochu delší, než druhá kapitola, ale zase přidávám, každý den Medison. takže se na mě nezlobte. Přeji příjemné čtení.

V minulém díle

Probudila jsem se v náruči své lásky. Dala jsem mu pusu a šla do koupelny se osprchovat. Kapičky horké vody mi stékaly po těle a já zkoušela oddálit tu chvíli, kdy musíme jít za Arem. Nechtělo se mi do toho, protože se ho bojím, ale v nejhorším si pohraju s ohněm…

 


Medison:

Vylezla jsem se sprchy a vyfénovala jsem si vlasy. Omotala jsem se ručníkem a zamířila si to do šatny. Demetri tu nebyl, ale říkal mi, že si musí něco zařídit. V šatně jsem zamířila k vakům se šaty. Do hlavního sálu se muselo chodit upraveně. Vytáhla jsem jedny šaty a oblékla si je. Byly modré barvy a hlavně byly dlouhé. Kašlala jsem na plášť. Zkazilo by to dojem. Vzala jsem si k tomu modré boty a vydala se do hlavního sálu.

Všichni na mě hleděli, že nemám plášť, ale to mi bylo jedno. Ve vnitř byl i Demetri. Mířila jsem si to za ním, ale vyrušil mě známý hlas.

„Jak si dovoluješ, chodit bez pláště!" zakřičel Aro.  Demetri byl v momentě přede mnou. Odstrčila jsem ho a šla před Ara.

„Já jsem ti říkala, že odcházím a se mnou i Demetri, protože my dva se budeme brát!" Zase mi přetékal pohár trpělivosti.

„Klidně se vemte, ale zůstanete tady!" zaječel mi do ucha, až jsem sebou škubla.

„Aro, zahráváš si s ohněm a to ty víš!" odpověděla jsem mu.

„Co mi uděláš? Spálíš nebo co?" Tak to neměl dělat. Vytvořila jsem ohnivou kouli a chtěla to po něm hodit, ale uklidnila jsem se.

„Ano Aro, třeba jo, ale ty mi za to nestojíš a proto tě žádám, abys nás propustil, ze svých služeb," poprosila jsem ho.

„Tak běžte, ale sem se, už nikdy nevrátíte!" řekl svým chladným hlasem a já se mu uklonila a poděkovala. Já a Demetri jsme se rozloučili a já ještě zamířila do šatny, se převléct. Tentokrát jsem si vzala, krátké šaty. Měly bílou barvu a v pase byla černá mašle. K tomu stříbrné boty na podpatku a hotovo. Do kabelky jsem hodila klíčky od auta a doklady. Kreditní kartu měl Demetri.

Demetri mě čekal před pokojem. Políbila jsem ho a on se usmál.

„Sluší ti to!" řekl mi a já mu odpověděla to samé. Ještě jednou jsme se rozloučili a šli do garáže. Nasedli jsme do auta v hodnotě 3 555 500 Kč. Vím, není zrovna nejlevnější, ale to nevadí ne? Bylo zataženo, což bylo dobře. Já se sice na slunci netřpytím, ale Demetri ano. Cestu jsem si užívala, dokud jsme nevjeli na parkoviště. Vystoupila jsem a Demetri šel vyřídit letenky a letenku pro auto.

Za chvíli přišel za mnou a my si šli sednout na lavečku. Měli jsme odlétat za 2 hodiny. Dlouhá doba pro upíry, protože se budeme nudit.

„Nemáš hlad?" zeptal se mě Demetri. Kývla jsem, že ne, ale můj žaludek byl jiného názoru.

„Počkej, něco ti donesu!" kývla jsem a z kabelky vytáhla knihu. Byla moje oblíbená. Na větrné hůrce. Tuto knihu jsem měla přečtenou a znám ji, už nazpaměť. Během deseti minut mě vyrušil Demetri. Podával mi koblihy. Ty mám nejraději, poděkovala jsem a dala se do jídla.

„Co když mě nepřijmou nazpět?" zeptala jsem se Demiho a v hlase jsem měla pochyby o svém zdraví.

„Blázínku, určitě tě uvítají s otevřenou náručí a hlavně tvoje máma a táta!" Měl pravdu. Stulila jsem se mu do náruče a hlavu si položila na hrud

„A navíc, nejedeme přímo do Forks, ještě mám pro tebe překvapení!" řekl mi a já byla v momentě v sedu.

„Kam jedeme?" ptala jsem se ho.

„Nech se překvapit ju?" odpověděl mi a dál jsem to neřešila.

 


Alice:

To si snad Medison dělá srandu. Její plán se zase změnil. Přijede, až za měsíc. Já mám, ale bláznivou dceru. No nic musím vydržet.

-Pokračování příště-

-2.kapitola -Shrnutí- 4.kapitola-

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Medison Gabriela Cullen Hale 3. kapitola - Loučení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!