Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovkyňa lovcov - 6.kapitola

Stephenie Meyer


Lovkyňa lovcov - 6.kapitolaPosledná kapitolka bola trochu uponáhľaná... Takže som preskočila pár vecí, ktoré som asi nemala. :) Nebojte sa, budú - napríklad Arinin rozhovor s Nairom... Nairova premena nebude, ale budete si môcť prečítať opis Naiwemov po premene. Táto kapitola nie je dejovo náročná, je to len nejaké doplnenie, nech môžem v pokoji písať ďalej. Ospravedlňujem sa za to, aká je krátka. xD

ARININ ROZHOVOR S NAIROM:

Letela som nahor z dosluchu upírov pod nami. Cítila som niečo neobvyklé, čo vo mne zrejme už dlho klíčilo. Uvedomila som si, že som vlastne s Nairom už dlho počítala. Ešte predtým, než som prišla na Zem a spoznala pocity, som k nemu niečo cítila... Ten pocit rástol s každým preleteným metrom, zosilňoval sa a napĺňal ma.

Zastala som otočená tvárou k Nairovi. Ešte nikdy som si nevšimla, aký je... Črty jeho tváre, jeho až prekvapujúco milý pohľad, jeho svalnaté a štíhle telo, jeho dokonale tvarované krídla. Jeho jedovatozelené oči na mňa hľadeli s citom, o ktorom som si myslela, že ho nikdy nepocítim. Bola to láska, láska, ktorú som obdivovala a zároveň som sa jej bála. Bolo medzi nami toľko nepovedaného, toľko toho, čo sme o sebe mali vedieť. Stačil mi jediný pohľad na to, aby malé semienko lásky v mojom srdci vyrástlo a dalo mi nádej a šťastie. Visela som na jeho očiach. Zdalo sa mi celkom prirodzené preletieť tú vzdialenosť, ktorá nás delila a privinúť sa k nemu.

„Arin,“ prekvapene zamrmlal Nair. Nezdalo sa však, že by sa mu to nepáčilo. Jemne ma objal a prirodzeným spôsobom ma pobozkal. Bolo to krásne, najkrajší zážitok v mojom živote. To, čo som doteraz nepoznala, vo mne doslova vybuchlo, emócie vo mne vreli a odrazu mi bolo oveľa teplejšie. Moje ruky sa samy ovinuli okolo jeho pásu, moje krídla sa samy zvesili a odovzdali ma do Nairovej moci. Neprekážalo mi to. Bola som tak strašne rada, že ho mám.

„Milujem ťa. Chcel som ti to povedať už dávno, ale bál som sa, že to nepochopíš... Už sa nebojím,“ povedal, keď ma prestal bozkávať a triasol sa mu pritom hlas.

„Aj ja ťa ľúbim,“ zašepkala som. „Vždy som ťa ľúbila, aj keď som si to neuvedomovala. Si výnimočný a si môj, už navždy sme svoji.“

„Áno,“ hlesol a pritisol sa na moje pery s ešte väčším nasadením. Už sme nepotrebovali slová. Klesali sme dolu k zemi, na ktorej už asi obaja zostaneme. Nech by sme išli kamkoľvek, už sa nerozdelíme. Nikdy.

Informácia o Iran:
Viete, že Iran sa v príbehu už dlho nevyskytla. V krátkosti zhrniem, že jej na Naiwume Zlo povedalo klamstvá o upíroch, ako to, že mučia jej sestru. Iran úprimne znenávidela upírov. Prešla premenou, po ktorej sa veľmi podobala na svoju sestru. Výnimky: farba pleti - tmavohnedá; farba vlasov - čisto čierna; farba očí - rubínová. Jej schopnosťou je ovládanie vody.

ARIN

Arin po premene vyzerala približne takto:
Jej výška sa znížila z pôvodných Naiwumských priemerných tri a pol metra o meter. Farbu pleti mala asi takú, ako Bella, keď bola ešte človek. Vlasy mala červené a dlhé asi po pás. Boli mierne zvlnené a vždy ich mala rozpustené. Arin zvykla ofinu nosiť spletenú do malého vrkôčika, ktorý si potom, ako sa naučila ovládať svoje schopnosti, zväzovala malým plamienkom. Mala inteligentné vysoké čelo. Farba jej očí zostala jedovatozelená. Zrenice sa z mačacích upravili na trochu ľudskejšie. Mihalnice mala dosť dlhé a čierne, obočie mala červené ako vlasy. Nos mala rovný a rysy tváre mala zaoblené. Uši mala mierne zašpicatené.
Mala štíhlu postavu s elegantnými ženskými krivkami. Jej krídla boli rovnakej farby ako jej pokožka, boli podobné krídlam zvierat ako draky, netopiere a napríklad pterodaktyly. Zvykla mať nie príliš dlhé a zároveň ani nie príliš krátke nechty. Farba Naiwemskej krvi je čierna, tá sa nezmenila.

NAIR

Nair vyzeral po premene nasledovne:
Dosť veľmi sa podobal na Arin. Mal rovnakú výšku, farbu pleti a tvar krídel. Vlasy mal polodlhé, (čo bol dôsledok toho, že sa to Arin páčilo) a zvykol ich mať rozpustené, aj keď by si ich dokázal zopnúť do malého vrkôčika. Ofina mu padala na jednu stranu cez čelo, ale nezakrývala mu oči. Nair sa k účesu typu emo vyjadril: "Ja by som cez vlasy aj rád niečo videl..." Jeho vlasy mali úplne čiernu farbu s jemným modrým odleskom. Oči mal tmavomodré, tvar zreníc sa mu zmenil rovnako ako Arin. Mal hranatejšie rysy tváre ako predtým. Rovnako ako Arin mal aj on zašpicatené uši.
Bol svalnatý, ale nie až tak veľmi, aby to mimoriadne pútalo pozornosť okolia. Ani jeho krv nezmenila sfarbenie.

5.kapitola Zhrnutie 7.kapitola

___________________________________________________________________________________________________________

7bettyna7: Čo by som JA bez teba robila... si moja najlepšia podpora.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovkyňa lovcov - 6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!