Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovkyňa lovcov - 3. kapitola

zrcadlo


Lovkyňa lovcov - 3. kapitolaArin pomaly zvláda pozemské zvyky. Odkedy na Zem prišla, ubehlo už takmer pol roka. Niekto ju však zúfalo hľadá. Nájdu sa? Čo sa deje zatiaľ na Naiwume? Kapitolu tentokrát venujem Lady Sandy a 7bettyna7 - vďaka za podporu.

Bola som tu už asi pol roka. Stihla som sa veľa naučiť z reči ľudí, vlkolakov a upírov (ako sa tieto bytosti volali) a aspoň z časti som pochopila ich pocity. Každý deň som sledovala, ako je napríklad Edward ochotný položiť za svoju družku Bellu aj život (na našej planéte niekedy druh zabije družku, aby sa nasýtil...). Hovorili mi, čo zažili a ja som len žasla nad silou lásky, ktorú som nikdy necítila.

Spriatelila som sa s Renesmee, dcérou Belli. Bolo to veľmi milé dievča a snažila sa dokopať ma k tomu, aby som si osvojila city lásky. Veľmi sa jej to nedarilo, ale aspoň mi dala okúsiť priateľstvo.

Učila som sa žiť v utajení a skrývať sa. Pred ľudí a ani iných upírov, tobôž nie vlkolakov, som rozhodne nesmela. Aj tak som sa zatiaľ nevedela dosť dobre ovládať. Ešte stále sa mi stávalo, že som niečo omylom rozbila. Aj keď som sa zlepšovala.

Aj Cullenovci sa naučili rozumieť mi a žiť povedľa mňa. Zisťovali, aké mám schopnosti a vraveli mi veľa o svojich. V tom boli naše rasy podobné - tak, ako sa u nich často prejavil po premene na upírov nejaký skrytý potenciál ako úžasná schopnosť, aj my Nai'wemovia sme mali po dosiahnutí 100 rokov nejaký dar. Mne chýbali do dospelosti asi 3 roky. Nevedela som sa dočkať.

„Arin! Vylez z postele, ty potvorka!“ Renesmin hlas sa hlučne niesol lesom, v ktorom som sa schovávala. Uškrnula som sa popod nos. Tak ona takto! Síce som nepotrebovala spať, ale tu išlo o princíp...

Počkala som, kým nebude tesne pri mne, potom som vyskočila a prevalila sa cez ňu. Obe sme vybuchli do smiechu, aj keď som ju takmer rozpučila.

„Zlez! Rozmliaždiš ma, čo som cesto? Ak nie, prečo sa zo mňa snažíš urobiť placku?“ podpichovala ma.

„Čo ja viem... Si nejaká bledá, ak máš byť cesto, treba trocha farby...“ uškrnula som sa a začala som na ňu hádzať blato a špinu. Aj ona sa smiala a rovnako mi to oplácala.

Moje zmysly zachytili v lese pohyb. Našpicovala som svoje aj bez toho dosť špicaté uši a zistila som, že to je Edward a Bella, ktorí sa prišli pozrieť, či práve neraňajkujem ich dcéru. Pravdou bolo, že som už vyše mesiaca nelovila... Nie. Ja zabíjam iba tých najhorších upírov. Ak už musím byť vrahyňa, tak budem zabíjať príšery.

„Arin, ty hádam nikdy nedospeješ,“ chichotal sa Edward. Na smiech aj mal dôvod, keby ste tušili, čo sa mi honilo v tej chvíli o Nessie v hlave, spadli by ste od smiechu zo stoličky.

„Počkaj tri roky, potom budeš vyvaľovať oči!“ No, pravdupovediac, trocha som sa dospelosti aj bála. Čo ak sa drasticky zmením? Čo ak sa už nebudem môcť v lesoch skrývať? Čo ak budem chcieť byť vrah? Čo ak, čo ak, čo ak...

„No tak, netráp sa nad tým,“ upokojoval ma Edward. „Máme ešte tri roky. Snáď niečo vymyslíme.“ Hej. No určite. Aj tak sa nebudem môcť skrývať večne. Ľudia čoraz väčšmi vylepšovali svoju techniku. Príde čas keď ako mňa, tak aj upírov odhalia.

„Arin. To nenastane tak skoro. Tešme sa z toho, čo máme!“

„No hej... Aj tak som nervózna.“

„Kašli na to! Vieš, aký je dnes deň?“ ozvala sa Nessie, ktorú zrejme náš nezmyselný rozhovor vôbec netankoval.

„Aký je deň? No to teda neviem...“ odvetila som zamyslene. Lámala som si hlavu nad dátumom. Eee...

„No predsa moje narodeniny!“

„Ahá,“ ozvala som sa vysoko inteligentne. Jasné, Nessie mala 5 rokov. Aj napriek nízkemu veku bola veľmi milá a inteligentná.

„Bude oslava, však? Arin, poď nám pomôcť s prípravami!“

Bella sa na mňa usmiala. No tak túto vlastnosť Renesmee po mame rozhodne nezdedila. Vzdychla som si a rozbehla som sa k veľkému domu spolu s Edwardom, Nessie a Bellou. Ness mala pravdu. Do dospelosti a technickej vymoženosti ľudí je predsa ešte kopa času. A prečo by som si ho, preboha, nemala užiť?

Pohľad Naira

No, tak táto planéta je fakt divná. Ešte som celkom dobre nechápal, ako som sa sem vlastne dostal, bolo mi to však jedno. Zdalo sa mi, že v atmosfére som zachytil jemný Arinin pach. To mi stačilo na to, aby som tu bol spokojný.

Asi pol roka som ju nedokázal nájsť. Možno to bolo aj tým, že som sa snažil zorientovať. Trocha sa učiť tunajšiu reč, rozoznávať korisť, Khai, tu nazývaných upírmi, ktorí lovili pre mňa neatraktívnych ľudí. Aj tu som lovil vrahov. Pri upíroch to nebolo ani také ťažké. Oni vraždili všetci. Teda... takmer všetci.

Približne pred týždňom som Arin konečne našiel. Bola medzi upírmi, ktorí podľa toho, čo som rozumel, tiež nechceli byť vrahmi. Lovili iba zvieratá. Zrejme aj preto s nimi Arin bola.

Našla si priateľku. To znamená, že už pochopí aj moju lásku k nej? Netušil som a z toho som bol nešťastný.

Riešil som aj ďalšiu otázku. Mám sa jej ukázať, alebo nie? Práve čosi riešila. Nejakú oslavu. Nechcel som jej to kaziť, ale... čím dlhšie som bol bez nej, tým viac som kvôli láske trpel.

Musím sa jej ukázať. Inak už nenaberiem odvahu. Takže, raz, dva, tri...

Vbehol som rovno pred ňu a ona na mňa vyľakane pozerala.

Na Naiwume

Na Naiwume, planéte už aj tak zlej a zákernej, plnej smrti sa už pár mesiacov zakrádalo veľké zlo. Chcelo ovládnuť planétu nielen túto, ale aj všetky ostatné. Problém bol ale v jednej Nai'wem. O tri roky získa schopnosť, ktorá by mohla dosť pobabrať vzostup k moci tej... bytosti. Ale zároveň by jej aj mohla pomôcť. Tej Nai'wem sa bude zrejme treba zbaviť. Ale ešte nie...

Zlo počká. Je trpezlivé. Veď už čakalo večnosť. Čo urobí pár rokov...

2.kapitola Zhrnutie 4.kapitola

 

____________________________________________________________________________________________________________

Moji milí čitatelia, pomoc! Absolútne netuším, čo dať do 4.kapitoly. Pomôžete mi? A, prosím, nechajte po prečítaní komentár. Vaša Rennesme



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovkyňa lovcov - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!