Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Live for freedom, die for love 1. kapitola

dollbykacenec


Live for freedom, die for love 1. kapitolaTahle povídka se odehrává tři roky po Rozbřesku, Bellu a Edwarda v ní, ale čekejte jen okrajově, bude se týkat hlavně jedné nové postavy. Jak její příchod zamíchá se životy Cullenových? Budou ji milovat anebo proklínat? Je to moje první povídka, tak budu moc ráda za jakoukoliv kritiku, abych věděla co zlepšit a hlavně jestli má smysl pokračovat.

1. kapitola

 

Nahuel:

Šel jsem zase jednou potemnělou ulicí Port Angeles sám, jako ostatně téměř vždy, během posledních tří let. Ale tak nějak mi to snad i vyhovovalo, přestože jsem svou novou rodinu miloval a udělal bych pro ni cokoliv, bylo příjemné občas zmizet od všech těch zamilovaných párů, dokonce i vztah Nessie a Jacoba se začínal prohlubovat v něco víc, i když jí byly pouhé tři roky, vypadala na šestnáct a po psychické stránce se vyrovnala dospělému, stejně jako já, v jejím věku.

Během posledního roku jsem si začal uvědomovat, jak moc jsem vlastně sám, ano, měl jsem milující rodinu, která by pro mě udělala první, i poslední, stejně, jako já pro ni, ale byl jsem sám, jako by část mého srdce chyběla. Nikdy jsem netoužil po tom se zamilovat, láska byla slabost, která by ze mě snadno mohla udělat něčího otroka a pak, je vůbec netvor jako já schopen takového citu? Netvor, který svým narozením zabil vlastní matku, jak by někdo takový mohl být schopen milovat? Život s Cullenovými mi však dokázal, že ano, je to možné, stačí se podívat na kterýkoliv pár v naší rodině, nemusím být ani Jasper, abych cítil tu lásku, vášeň, oddanost, které z nich sálají. Pokaždé, když se na ně podívám, bodne mě osten žárlivosti. Jak moc bych si přál něco takového také jednou prožít, alespoň na kratičký okamžik cítit to, co oni cítí každý den.

 

Z mého hloubání mě vytrhl až hluk, který se ozýval z postranní uličky, pět napůl opilých mužů obklíčilo malou postavu v plášti, podle výšky jsem tipoval dívku, měla však přes hlavu přetaženou kápi, takže jsem se nemohl přesvědčit.

„No tak, krásko, jen se neupejpej, chceme si jen trošku pohrát,″ promluvil jeden z nich.

„Nechte mě být!“ odpověděl ten nejkrásnější hlas, co jsem kdy slyšel, zněl tak, že by se ani tisíc slavíků nevyrovnalo té kráse, a přesto byl neskutečně autoritativní, ne, někomu takovému se nesmí nic stát, to nedovolím! Už jsem se chystal ke skoku na nejbližšího z nich, když v tom mi došlo, že slyším pouze pět lidských srdcí, než jsem si uvědomil, co je ta dívka přede mnou zač, leželo kolem mě pět mrtvých těl. Vzhledem k tomu, že jsem si ani nedokázal vzpomenout, kdy padl k zemi první, by jí má pomoc, byla pravděpodobně spíše na obtíž, než k užitku.

Najednou si sundala kápi a otočila se směrem ke mně a mně se naskytl pohled na samotnou Afroditu, ne tahle dívka byla tisíckrát krásnější, byl jsem si jist, že žádný anděl by se jí nevyrovnal. Byla krásou podobná Rosalii a přesto o tolik jiná, Rosalie byla jako ledový zimní den, krásná, ale chladná, tahle dívka však byla spíš jako nejkrásnější jarní svítání, teplo a nevinnost z ní téměř sálaly a přesto, něco v jejím pohledu a ostatně i to, co právě předvedla, varovalo, že není radno si s ní zahrávat. Zasněně jsem ji ještě chvíli pozoroval, když v tom mi došlo, že se začíná netrpělivě mračit, zřejmě se mě na něco ptala a jí neodpověděl.

„Kdo jsi?″ zavrčela na mě.

„Jmenuji se Nahuel Cullen a bydlím se svou rodinou tady poblíž, kousek od Forks.″

Při jméně Cullen se trochu zarazila, nebo se mi to jen zdálo?

„Kdo jsi ty?″ zeptal jsem se raději.

„Jsem Destiny, už nějakou dobu cestuji po světě a osud mě zavedl až sem. Už musím jít, ráda jsem tě poznala Nahueli, třeba se ještě někdy setkáme,″ dodala ještě  s úsměvem a už se otáčela k odchodu, to jsem však nemohl dopustit, nechápal jsem co mě k ní táhne, ale věděl jsem, že nechci aby odešla, alespoň zatím.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Live for freedom, die for love 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!