Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lidé jsou paličatí a stejně tak i já. Miluji tě! - doslov

Stephenie Meyer


Lidé jsou paličatí a stejně tak i já. Miluji tě! - doslovJe tu doslov k této kapitolovce. Všem děkuji za to, že jste si našli čas a četli jste kapitolky. Doufám, že se vám líbily a budete číst i další moje povídky. SweetgirlBella15

Děti jsou dospělé a žijí svůj šťastný věčný život každý někde jinde se svojí rodinou. Když jsme se před padesáti lety vrátili do Forks, Jakob se otiskl do Rennesmé a žijí teď spolu, řekla bych, že právě ve Forks. Jakob bude žít věčně stejně jako Renn, protože má vedle sebe poloupírku. Mají spolu dvojčátka. Moc mi nevyhovovalo, že v jedna a dvaceti budu babička, ale přibylo k tomu dalších 90, tak co? Edward junior se zamiloval na jedné z mnoha střední do jedné holčiny, jmenuje se Veronica a čekají spolu rodinu. Později jí kousne a stane se z ní poloupírka. Veronica to vzala docela dobře, byla na tom podobně jako já. Chvíli ji trvalo pochopit, že já jsem jeho matka a Edward otec, ale jinak je to milá, hezká a upovídaná slečna. NO vlastně brzy paní.

Se všemi se scházíme na Vánoce a nás v domě na ostrově. V Tichém oceánu je takový klid, jsme tu skoro pořád, kolem se potuluje takových žraloků. Je zábava je honit, i když oni jsou hloupí. Byli jsme tady na líbánkách a když mi Edward sdělil, že je to náš ostrov od Carlisla a Esmé, docela jsem koukala.

Chvíli po svatbě mě Edward proměnil a já svůj první rok zvládla s čistým štítem. Mám totiž, asi jako jediný upír na Zeměkouli dva dary – sebeovládání, které mohu přenést i na jiné mého druhu a štít, který chrání moji hlavu a to nejen před Edwardem.

Ve škole mě to za začátku vždy štve, všichni na nás koukají a mne to vytáčí. Edward vždycky vrčí a já v myšlenkách vraždím ty, co Edwarda svádějí pohledem a pohyby. Nebít Jaspera, už bych měla plný rejstřík vražd. Na druhou stranu je ale vtipný sledovat, jak závidí.

Stále se miluje jako na začátku, lidský život mi nechybí a duši mám. Stejně jako Edward, ale jemu to pořád ještě nedošlo. Už mě chtěl i Aro do gardy, ale rázně jsem odmítla. Nikdy nepodvedu svoji rodinu. Užíváme si věčnost a nehodláme to měnit.


„Lásko, copak to píšeš?“ vydělil mě Edward zašeptáním do ucha. Tahle vlastnost – vyděsit se, mi zůstala z lidského života.

„Minulost, miláčku, minulost. Zakončuji náš nekonečný příběh,“ odpověděla jsem mu a políbila ho.

„Jak se to bude jmenovat, je to dosti obsáhlé, řekl bych,“ zeptal se a zvedl štos papírů. 

„Nevím, ale celý život jsem šla za tím, co jsem chtěla," odpověděla jsem mu a vzala si poslední papír.

„Protože jsi paličatá po svojí mamince a cílevědomá po otci,“ odpověděl. On se totiž táta s mámou dali zase dohromady, jak jsem se dozvěděla od Jacoba.

„Víš, on je to vlastně sen každý pubertální holky, který se nikdy nesplní,“ řekla jsem a koukala jsem se do jeho zlatých očí, které mě pohlcovali tak, jako při prvním setkání.

„Tobě se ale splnil,“ odpověděl a políbil mě.

„Každá holka čeká na prince na bílém koni. Já mám upíra, který má krásná a rychlá auta,“ řekla jsem a vrátila se k peru na stole.

Každý nám naši lásku závidí, každý závidí nám toho druhého. Byla jsem paličatá a šla si za svým snem a to za snem, žít se svojí životní láskou, můj sen se mi splnil, stejně tak, jako se může splnit každému na světě, když za ním půjde. Největší chybou,kterou můžete udělat,je mít stále strach,že nějakou uděláte a proto se nebojte a řiďte se více srdcem, než rozumem.

Konec!


„Dopsáno, už se ti budu věnovat,“ řekla jsem a Edward mě strhl na postel.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lidé jsou paličatí a stejně tak i já. Miluji tě! - doslov:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!