Bella se rozhodne. Pro co? to si přečťete.
28.11.2009 (20:30) • SweetgirlBella15 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1808×
Poslední slza!
Když jsem dojela k lesu, začalo poprchávat. Miluji déšť a hlavně když prší v lese. Vystoupila jsem z auta a vydala se do lesa. Šla jsem a zase začala plakat. Neviděla jsem kam jdu, ale šla jsem dál. Občas jsem o něco zakopla a párkrát jsem i narazila do stromu, ale šla jsem dál a nevnímala čas. Přestalo pršet a s deštěm jsem i přestala plakat. Uvědomila jsem si že nehlídám cestu a že nevím kde mám auto a kudy jsem šla
„A to ti říkal ať jsi opatrná“ nadávala jsem si. I přes to co mi udělal jsem ho pořád poslouchala. Sedla jsem si na pařez a přemýšlela. Začala jsem hledat mobil ,nepodařilo se, zůstal v autě. povzdychla sem si. Chvíli jsem přemýšlela, co by dělal on. No především on by se neztratil. Šel by po pachu. Tak to jsem zavrhla rovnou. No pak mi zbývá se alespoň snažit se zorientovat v lese.
Zaposlouchala jsem se do hlouby lesa. V dálce byla slyšet řeka. Rozhodla jsem se vydat k ní a po jejím proudu do města. Když jsem došla k řece,byla jsem překvapená byla jsem na naší louce. Tam mě přemohli další vzlyky a v ten moment ve mně zlost přetekla. Řekla jsem si, že už nikdy pro něho neuroním slzu a nevzlyknu. Vyhrabala jsem uprostřed louky díru a naposledy jsem uronila slzu a vzlykla. Do díry jsem dala jediné co jsem po něm měla a nevěděl o tom-v medailonku jedinou jeho fotku. Díru jsem zahrabala a zakryla drnem. Zasadila jsem k tomu místu mladou borovičku, kdyby, ať vím kde to je. A vydala jsem se podél řeky do města. K městu jsem došla, když se stmívalo. Obešla jsem les a nasedla do auta a jela jsem domů.
Doma jsem se šla rovnou osprchovat a udělat si školu. Přečetla jsem si e-maily a zkoukla internet, jestli se něco nezměnilo. Nic, tak jsem šla spát. Usnula jsem bez slz a bez vzlyků, ale zdál se mi ten samý sen jako včera. Ráno jsem se probudila s křikem, dnes jsem mu to totiž říct nechtěla. Měla jsem mokrou tvář.
„Ne, už ne!“křičela jsem při běhu do koupelny. Koupelna byla mou nejoblíbenější místností v domě. Tekla tam totiž ta čarovná voda, co mě tak uklidňovala. Když jsem se vysprchovala, rozhodla jsem se jet do školy dřív a omluvit se spolužákům. Vyrazila jsem.
Škola probíhala hladce i omluvu všichni přijali a tak jsem byla docela spokojená, ale ne šťastná. No ono to ani s rozdrceným srdcem nejde. Pořád jsem si připomínala Nemiluje tě, už pro něj nic neznamenáš. A docela to i fungovalo. Po obědě jsem měla tělocvik a ten mi uteče vždy rychle. Po škole jsem si jela koupit pár věcí do obchodu v Seatlu. Nějakou knížku, ty co mám, už znám na zpaměť a když si nemám s kým povídat, je to jediná záživná činnost, hned po učení.
***
Dny se stávali týdny a týdny se spojovali do měsíců. Utíkalo to rychle a já maturovala. To učení před tím byl poměrně očistec, ale prvním dvoum měsícům bez něho se to nevyrovnalo. Po maturitě jsem měla slíbenou cestu do Itálie. Měla jsem v plánu navštívit tam jedno město. Měla jsem tam jet na tři týdny a sama, což mě v mém výletu ještě víc podporovalo. Těšila jsem se. Na maturitu jsem se připravovala denně, už mě to nebavilo, ale chtěla jsem mít jistotu.
Uběhli ještě dva týdny a já stála před maturitní komisí. Udělala jsem to i s docela dobrým výsledkem-vyznamenání. Maturovala jsem z Angličtiny, matiky,dějepisu a biologie. Takže do Itálie jedu.
Autor: SweetgirlBella15 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Lidé jsou paličatí a stejně tak i já. Miluji tě! - 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!