Tato povídka je vymyšlená, objevují se zde známé postavy, ale taky nové... No uvidíte sami... :) V První části Rosalie popisuje svou minulost... O své lásce a o svém štěstí v neštěstí. Doufám, že se vám to bude líbit.
24.01.2010 (13:45) • xMisulkax • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1024×
1. část
Rosalie
Chtěla bych vám vyprávět příběh, můj příběh, příběh mého lidského života a můj nový život... Život bez konce... O dni, kdy začalo bít mé srdce, o dni, kdy bít přestalo.
Píše se rok 1915 a v jedné z nemocnic v New Yorku se právě narodilo dítě... Holčička... Jmenovala se Rosalie... Rosalie Hale.
A to jsem já. Má matka zemřela hned po mém porodu a byl zázrak, že já přežila. V době mého dětství a dospívání jsem žila s otcem. Jmenoval se Franklin Hale. Pracoval jako právník, takže o peníze nikdy nebyla nouze... Měla jsem sice skvělé dětství, měla jsem vše co jsem chtěla, až na lásku, kterou mi otec nedal... Měla jsem spoustu krásných šatů, spoustu šperků a všeho co si jen mladá dívka mohla přát... Ale mě to za to nestálo... Ikdyž mi to otec nikdy neřekl nahlas, věděla jsem, že mi trochu vyčítá smrt mé matky, jeho milované manželky Elisabeth.
Když mi bylo 15, všímala jsem si, že když jdu na ulici, když jdu na trhy, všude budím zvláštní rozruch. Nebylo se čemu divit. Byla jsem opravdu krásná. Blonďaté lokny mi sahaly až po pas, a mé nádherné zelené oči uhranuly každého jen jedním pohledem. Má pleť měla světlý odstín a má kůže byla ledová, jako moje srdce, dokud jsem nepoznala člověka, který mi změnil život. Ikdyž mi dělalo dobře pomyšlení, že někoho zajímám ba že někoho fascinuji, nemyslela jsem si, že jsem v něčem vyjímečná... Ale člověk si za chvíli zvykne na vše... Tehdy začala má marnivost, sobeckost - mít vše jen pro sebe. Pocit že já jsem středobod vesmíru, mě provázel celým mým krátkým, mladým životem.
Když mi bylo 17, potkala jsem lásku svého života. Jmenoval se Paul. Byl to vysoký, houževnatý muž... Vlasy měl jako popel a jeho oči měly krásně modrou barvu. Uvnitř očí mu šlehaly drobné jiskry, jako když dívka dostane své první šaty a šperky. Jako muž, který má vše v hrsti. Jeho výraz se přibližoval výrazu vraha nebo genia. Ale jeho jediná vada, nebo alespon vada kterou já jsem byla schopna vidět neboť jsem byla zaslepena láskou, byla ta, že pocházel z chudé rodiny. To byl důvod, proč jsem ho nikdy neměla schváleného od svého otce. Můj otec říkal, že dívka jako já, by měla mít manžela, který by ji byl schopen zahrnovat láskou a penězi. To, že Paul neměl peníze, ho jenom utvrzovalo v tom, že pro mě není dost dobrý a zakázal mi se sním vídat... Ale má láska byla silnější. Nebo alespon cit, který jsem nazývala láska. Proto jsem se s ním musela scházet tajně, jako zločinec, který ukradl diamantový prsten a musí se ukrývat v kanále. Ale každá chvilka s ním, mi otupovala mozek... Každý polibek s ním, byl útěk do jiného světa, světa který jsem doposud neznala... Každý dotek, každá vteřina s ním mi utkvívala v hlavě jako kdyby mi tam někdo vyrýval stovkami nožů jeho jméno, každým dnem jsem více zapomínala na to kdo jsem, odkud pocházím, a čím chci být.
Jednou mi však otec sdělil, že odjedu... Daleko.Taky se stalo po jeho vůli... Co jsem měla ale dělat ? Byla jsem jen sedmnáctiletá, naivní dívenka, pro kterou byla její krása a její pocit krásy vším... Nedokázala jsem se otci vzepřít, říct mu že Paula miluji... Že s ním chci strávit svůj život. Mít s ním krásné děti, a žít život, o kterém jsem snila.
A tehdy jsem udělala největší chybu svého života.
Doufám, že se vám 1. část mé povídky líbila... Jestli ano pište komenty a jestli ne, tak napište do komentů co mám pozměnit :) Děkuju moc
Autor: xMisulkax (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Lásky jedný zlatovlásky 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!