Takže prinášam Vám ďalšiu kapitolu trochu skôr, ako som mala na pláne, ale hrozne sa nudím, som chorá ležím doma v posteli a neviem čo od dobroty. V tejto kapitole urobí Bella nehoráznu sprostosť, ale musí to tam byť. Po prvýkrát je tu pohľad Bellinej najlepšej kamarátky. Dúfam že sa Vám bude kapitola páčiť, prajem príjemné čítanie. →Lenuskaemm←
10.02.2012 (16:15) • lenuskaemm • FanFiction na pokračování • komentováno 7× • zobrazeno 1611×
Ďakujem Vám všetkým za komentáre, hrozne ma tešia.
BellaSwanCullen8 - Nemala som v pláne, aby mu naložila, ale pošťastilo sa. Ďakujem že sa tešíš. Budem sa snažiť pridať ju čo najskôr, pretože teraz som chorá a konečne mám čas aj na iné veci.
Kikuska - Jacob tam už dlho nepobudne, takže ešte chíľu vydrž. Ja viem, že ho nemáš v láske, ale čo ja narobím? No, to s Renée ma napadlo, pretože som mala nervy, inak by to tam asi nebolo. Kikuš, túto časť chcem venovať tebe, pretože si mala tieto tvoje pätnáste narodeninky a veľmi si mi pomohla začať akciu. Patrí ti veľké ĎAKUJEM! ♥
Bella:
„Bella, neboj sa, poď ku mne.“ Zakričal na mňa Edward. Podišla som k nemu a zadívala som sa mu do očí, vytiahol s vrecka nožnice.
„Čo to robíš?“ spýtala som sa ho.
„Nenávidím ťa, Bella, nenávidím ťa!“ zakričal na mňa. Vrazil mi do brucha nožnice, padala som na zem. Bola tvrdá a studená.
„Milujem ťa.“ Boli to moje posledné slová pred smrťou.
„Bella, pokoj, bol to len zlý sen!“ zakričal na mňa Jake. Dal mi pusu.
„Pšt, tíško. Už je po všetkom.“ Utešoval ma. Zaborila som sa do vankúšov, nechcela som počuť nič. Ako sa mohla z Edwarda vykľuť taká bezcitná krysa? A ja ho tak milujem a on je len obyčajný sukničkár. Chcem zomrieť, túžim po smrti.
„Idem ti po vodu, dobre?“ prikývla som hlavou. Zabuchol dvere.
Túžim zomrieť, túžim zomrieť, nič iné mi po mysli nebehalo. Dostala som šialený nápad, Jacob je preč, mám nápad!
„Edward, milujem ťa a navždy budem.“ Povedala som a potiahla som žiletku na mojom zápästí. Potiahla som ešte raz, bolelo to, ale bola to bolesť, ktorá ma upokojovala. Žiletku som chytila do ďalšej ruky a spravila dva ťahy ako na predošlej. Milujem ťa, stále mi behalo po rozume. Sedela som v kúpeľni na vani, cítila som, že odpadávam, videla som sa oproti v zrkadle. Žiletka mi vyletela z ruky, dopadla som na zem.
Alice:
„Bella, zlatko, si tu? Prišla som ťa navštíviť.“ Vošla som do jej izby, jej posteľ bola prázdna. Perina bola hodená pri okne, ale Bellu som nikde nevidela.
„Bella, kde si?“ kričala som, aby ma počula. Uvidela som, že v kúpeľni sa svieti, asi si potrebovala odskočiť. Dvere boli pootvorené.
„Bella, zlatko, to som ja Alice, si tam?“ Nikto neodpovedal, kde môže byť?
„Si tam?“ zaklopala som. Už som nechcela strácať čas, pootvorila som dvere.
„Bella! Preboha! Bella, čo si to spravila?“
Moja kamarátka ležala na zemi v bielej nočnej košeli, ktorú jej krv prefarbila na červeno. Podrezala sa! Ležala tam ako bezbranné žieňa, žiletka ležala vedľa nej. Skočila som k nej. Chytila som ju za ruku. Bella, prosím, vydrž! Vydrž!
„Edward, nenávidím ťa! Ak stratím kamarátku, neželaj si ma! Nenávidím ťa!“ kričala som.
„Zavolajte doktora!“ vybehla som na chodbu.
„Umiera! Do frasa, zavolajte doktora!“ hučala som.
„Čo sa deje?“ pribehol doktor.
„Podrezala si žily, leží v kúpeľni, stráca veľa krvi.“ Povedala som.
Bolo tam veľa ľudí, sestričky, doktor.
„Prineste vozík, okamžite ju musíme odniesť na operačku, stráca veľa krvi.
Slzy mi tiekli ako z fontány, keď som videla, v akom strašnom je stave, bolo mi zle. Môj brat z nej spravil vraha! Nenávidí sa, ale ona nič nespravila. To on! Je to idiot, ak kvôli nemu zomrie, tak prisahám, že on dlho žiť nebude!
„Bella, vydrž. Všetko bude dobré.“ Povedala som a chytila som ju za ruku. „Musíme ju odniesť, uvidíte sa neskôr." Zabuchli dvere. Bola som na konci so silami, keď som ju videla v takom hroznom stave, dalo sa mi zvracať.
„Alice?“ Bol to Jacob.
„Ahoj.“
„Prečo plačeš? Kde je Bella? Bol som jej kúpiť piť v bufete.“
„Podrezala si žily, našla som ju v kúpeľni,“ vykoktala som a ešte viac som sa rozplakala. Jacob si sadol vedľa mňa na zem.
„Neboj, to bude dobré. Je silná, dostane sa z toho.“ Objal ma.
„Nenávidím tvojho brata! Nech sa modlí, aby som ho nestretol!“ zakričal.
„Alice, milujem ju, ak sa jej niečo stane, neodpustím si to," povedal.
„Nemysli na to, dostane sa z toho. Je silná, musí byť silná," šepla som.
„Je to moja vina! Keby som neodišiel pre tú sprostú vodu, nič by sa nestalo!“
„Nie je to tvoja vina, Jake. Potrebovala by piť tak či tak.“ Objala som ho tuhšie.
Sedeli sme tam na zemi, opretí o stenu. Sestričky a lekári pobehovali sem a tam. Bolo mi strašne. Nenávidím svojho brata!
Autor: lenuskaemm (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 8. kapitola:
Jen malá technická, není Alice upír a tím pádem cítí krev a nebrečí? Ale to máš jedno, tahle kapitola se mi opět líbila.
Mezi všemi co plivají oheň na Edwarda(což mám v plánu taky),není náhodou očarovaný??Není co?No nevadí.Moc se mi to líbí.
ach chuďa Bells dúfam že bude v poriadku joj Edward je ale idiot!!! hnevám sa naňho
som zvedavá ako to bude pokračovať
inak skoré uzdravenie prajem
Leluš, ďakujem za venovanie. To si nemusela. Mne k narodkám stačilo, že si sa vôbec ukázala u nás po dlhej dobe. Ale mám obrovskú radosť. Chválim nápad na túto kapitolu. Verím, že Bells v pohode a Alice nezabije Eda. Napriek všetkému ho ešte budem potrebovať. Som rada, že Jacoba vyšachuješ. Bye, Jake, nebudeš mi chýbať. Ale nie, on je zlatý. No výnimočne. Krása, ďakujem za pohľad Alice a teším sa na ďalšiu kapitolu.
najradšej by som Edwarda zabila
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!