Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 28. kapitola

Jodelle


Láska si vždy nájde tú správnu cestu -  28. kapitolaTak... a Bella sa rozhodla vyjasniť si to s Danielom a povedať, čo vážne cíti. Ďakujem Vám za komentáre a prajem príjemné čítanie. Lenuskaemm :)

Bella:

Vedela som, že s Edwardom budem šťastná, ale bolo mi ľúto Daniela. Hrozne mi ho bolo ľúto, miloval ma. Miloval nás. Mňa a moju dcérku, mal nás rád také, aké sme. A ja som ho odhodila ako špinavé handry, zamenila som ho za nové. Cítim sa strašne. To, čo som urobila, sa nedá odpustiť. Dá, ale zabudnúť nezabudne. Ľúbim ho, vždy som ho ľúbila. Ale iba ako priateľa, najlepšieho kamaráta. On bol ako moja najlepšia kamarátka, radil mi vo všetkom. A ja som ho stratila...

Rozhodla som sa mu poslať to, čo mu patrí - prsteň. Ten prsteň, ktorý mal znamenať budúcnosť s ním. Ale znamenal budúcnosť s Edwardom, to, ako sa v tej reštaurácii objavil a všetko. Tým sa to začalo. Až po zásnubách som si uvedomila, že ho milujem! Prečo? Prečo mi to nevedelo dôjsť skôr? Prečo? Som taká hlúpa!


Drahý Daniel,

viem, že som ranila tvoje city. Cítim to, cítim, ako ma preklínaš, ako na mňa neustále myslíš. Myslím na Teba stále, vo dne v noci. Moje srdce je plné lásky k Tebe, priateľskej lásky. Je mi veľmi ľúto to, čo som spravila, chcela by som to vrátiť späť, ale aj nie. Teraz som šťastná, moje srdce je naplnené láskou, ale aj praská. Moje srdce stratilo lásku najlepšieho priateľa.

Ušla som zo svadby, bola to moja chyba. Podľahla som, Daniel. Ty si bol môj najlepší priateľ, človek, ktorému som hovorila všetko. Bol si pre mňa všetko. Bol si ten najlepší kamarát, akého som kedy mala. Vtedy, keď sme spolu začali chodiť, bolo to krásne. Zažili sme spolu veľa. Veľa krásneho.

Ľúbila som Ťa a stále Ťa ľúbim, ale... Ale nikdy som Ťa nemilovala, je mi to ťažko napísať, ale musím. Musím povedať, ako to bolo a ako to je. Podrazila som Ťa, klamala som Ťa. To obdobie, keď som Ťa spoznávala. Keď som prišla zničená od Edwarda a Ty si ma zachránil. Vyliečil si ma, ale city zostali také isté. Stále som ho milovala a stále ho milujem.

Daniel, ani moje city k Tebe sa nestratili. Pretrvávajú. Ľúbim Ťa, ale len ako priateľa. Vždy si bol a navždy zostaneš mojím najlepším priateľom. Tento list znamená pre mňa veľa, dúfam, že keď tento list budeš čítať, pochopíš ma, viem, odpustiť je ťažké. Ale chcem, aby si vedel, že s mojou dcérkou Ťa stále ľúbime a budeme veľmi rady, keď nás prídeš navštíviť. A keď nie mňa, tak aspoň ju. Chýbaš jej... Chýbaš mne. Ten prsteň bol pre mňa veľmi dôležitý. Ale nie je môj a bolo by to veľmi sebecké nechať si ho, tak ti ho posielam.

S láskou stále tvoja Bella. Posielam pusu, ľúbime Ťa.

 

Slzy mi tiekli, celý môj život sa pokazil. Všetko krásne s Danielom bolo preč. Vietor zabúchal a všetko spadlo ako dom z karát. Jeden deň som sa zobudila, mala som sa vydávať za neho, ale namiesto toho som si vybrala iné. Vybrala som si život s iným. S človekom, s ktorým som to už raz okúsila a sklamala som sa. Keď sa to pokazí zas, potom ma nebude mať kto zachrániť.

Daniel je preč, všetko pekné je preč. Moje srdce bilo, pobozkala som prsteň a vložila som ho do obálky. Vložila som ho do obálky aj s láskou, stále pretrvávajúcou láskou. Nikdy nezabudnem. To, ako sme sa spoznali, zasnúbili. Ako sme sa mali brať, a všetko. Všetok ten čas tak rýchlo ubehol. Bol preč tak rýchlo. A to, ako odišiel, ako som prosila, aby zostal. Bola som naivná, nemal tu prečo zostávať. Myslel si, že moja láska bola preč, ale bolo to inak. Stále som ho ľúbila, ale nikdy som ho nemilovala.


Daniel:

„Daniel, prišiel ti nejaký list,“ kričala na mňa mama. Mne a list, od koho?

Bella, bude to určite ona. Nie, Bella to nebude. Jej city ku mne sa stratili, aj keď ja k nej cítim stále to isté. Milujem ju, stále bude moja malá Bella. Prajem jej nech je šťastná, Edward ju spraví šťastnejšou než bola so mnou. Milujú sa navzájom. Keď sme boli spolu my dvaja, miloval som iba ja. Do očí sa mi tlačili slzy. Správni chlapi však neplačú!

„Dobre, mami.“ Zbehol som dolu po schodoch.

Na obálke bola napísaná len adresa. Vo vnútri niečo bolo. Niečo hmotné. Bol som zvedavý, rýchlo som vybehol po schodoch a sadol som si na posteľ, chcel som si to v pokoji prečítať. Stále som veril, že to je od Belly, ale vedel som, že sa mýlim. Som ňou tak zaslepený, že si myslím, že by to mohla byť ona. Už dávno som jej odpustil, lebo viem, že teraz je šťastná.

Otvoril som obálku a zbadal som v nej prsteň. Zásnubný prsteň, prsteň, ktorý som dal Belle. Prsteň, ktorý mal znamenať našu budúcnosť a nie koniec. Pobozkal som prsteň a rýchlo som vytiahol list. Otvoril som ho a začal som čítať.

 

Drahý Daniel,

viem, že som ranila tvoje city. Cítim to, cítim, ako ma preklínaš, ako na mňa neustále myslíš. Myslím na Teba stále, vo dne v noci. Moje srdce je plné lásky k Tebe, priateľskej lásky. Je mi veľmi ľúto to, čo som spravila, chcela by som to vrátiť späť, ale aj nie. Teraz som šťastná, moje srdce je naplnené láskou, ale aj praská. Moje srdce stratilo lásku najlepšieho priateľa.

Ušla som zo svadby, bola to moja chyba. Podľahla som, Daniel. Ty si bol môj najlepší priateľ, človek, ktorému som hovorila všetko. Bol si pre mňa všetko. Bol si ten najlepší kamarát, akého som kedy mala. Vtedy, keď sme spolu začali chodiť, bolo to krásne. Zažili sme spolu veľa. Veľa krásneho.

Ľúbila som Ťa a stále Ťa ľúbim, ale... Ale nikdy som Ťa nemilovala, je mi to ťažko napísať, ale musím. Musím povedať, ako to bolo a ako to je. Podrazila som Ťa, klamala som Ťa. To obdobie, keď som Ťa spoznávala. Keď som prišla zničená od Edwarda a Ty si ma zachránil. Vyliečil si ma, ale city zostali také isté. Stále som ho milovala a stále ho milujem.

Daniel, ani moje city k Tebe sa nestratili. Pretrvávajú. Ľúbim Ťa, ale len ako priateľa. Vždy si bol a navždy zostaneš mojím najlepším priateľom. Tento list znamená pre mňa veľa, dúfam, že keď tento list budeš čítať, pochopíš ma, viem, odpustiť je ťažké. Ale chcem, aby si vedel, že s mojou dcérkou Ťa stále ľúbime a budeme veľmi rady, keď nás prídeš navšt íviť. A keď nie mňa, tak aspoň ju. Chýbaš jej... Chýbaš mne. Ten prsteň bol pre mňa veľmi dôležitý. Ale nie je môj a bolo by to veľmi sebecké nechať si ho, tak ti ho posielam.

S láskou stále tvoja Bella. Posielam pusu, ľúbime Ťa.

 

Bella, ani si nevieš predstaviť, akú časť dňa venujem tebe. Koľko na teba myslím. Stále ťa milujem, milujem vás obe. Boli ste a navždy zostanete pre mňa tie najdôležitejšie. Tvoja dcéra je to najkrajšie stvorenie na svete, bola mi ako jediná dcéra a navždy ňou zostane. Bella, pre teba by som spravil všetko, raníš ma. Musím zabudnúť. Ľúbiť ťa budem navždy, ale musím prestať milovať.

Moje city k tebe sú tak hlboké a strašne veľké, kvôli tebe a Renesmee by som vedel zabíjať. Pre vás dve by som spravil všetko na svete. Vedel by som vám zniesť modré z neba, keď vás to poteší, prosím. Ale musím zabudnúť a to hneď.

Rozhodol som sa zničiť všetko, čo mi po nej zostalo, vedel som, že to nepomôže. Lebo spomienky nevymažem a v mojom srdce bude vrytá navždy, ale postupne sa to podarí. Verím tomu.

Zobral som zapaľovač a podpálil som ten list, celý môj život zhorel. A ja musím nájsť cestu, ako si spraviť nový a podľa mojich predstáv. Prsteň som vložil do záložne a všetko, čo som mal po nej, som zničil, nechal som si len jediné. Fotku. Fotku, na ktorej sme boli všetci spolu. Ja, ona a Renesmee. Mal som ju dobre ukrytú a každý večer pred spaním som im posielal veľkú pusu. Stále vás ľúbim a nikdy nezabudnem. Len musím prestať milovať.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 28. kapitola:

 1
08.04.2012 [21:47]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.04.2012 [20:35]

JanaZ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Kačka
08.04.2012 [19:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
08.04.2012 [18:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.04.2012 [14:12]

kikuskaChudák Daniel. Emoticon Emoticon Emoticon Snáď bude aj on šťastný, hrozne moc mu to prajem. Emoticon Emoticon Ale súhlasím s tým, že keby si ho Bella vezme, je nešťastná a tým pádom je nešťastný aj on. Emoticon Takto to je lepšie. A myslime aj na Nessie, ona potrebuje kompletnú rodinu. Emoticon Emoticon Veľmi pekné, Lenuš. Mám radosť z toho, ako často pridávať kapitolky. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
08.04.2012 [14:09]

Je mi Daniela líto,ale.......Moc hezké. Emoticon Emoticon Emoticon

08.04.2012 [13:33]

Irmicka1Tak to byla úžasná kapitolka, ale chudák Daniel občas mi je ho i líto. Ale zase kdyby si vzala Bella ho tak byla neštastná a to vyjde na stejno. Úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!