Tak už ako je známe Bella a Daniel sa spolu vyspali a čo bude ďalej? Prajem príjemné čítanie. Ďakujem za komentáre :) Lenuskaemm :)
29.03.2012 (19:45) • lenuskaemm • FanFiction na pokračování • komentováno 12× • zobrazeno 1507×
Po pol roku
Edward:
Chodili spolu už pol roka, ten chrapúň mi ju prebral, ale stále mám šancu získať ju späť. Sledoval som ju doteraz a budem ju aj naďalej.
Stál som medzi dverami malej reštaurácie a pozoroval som ich. Sedeli v kúte miestnosti a zízali na seba ako magori. O Danielovi sa to povedať dá, ale Bella je iná. Bola moja a ja hlúpy som ju poslal k vode. Nenávidím sa za to. Bola to najhoršia chyba v mojom živote. Osudová, ale ako sa hovorí, minulosť sa vráti.
Cítil som sa tam tak nepríjemne. Bolo to strašné. Hrdličky si tam vyspevovali a ja som tam stál ako debil. Bella bola krásna, mala na sebe modré šaty po kolená a topánky s vyplneným podpätkom. Je krásna a vždy bola. Ten chlapec si ju nezaslúži.
Ako som ich pozoroval, vtom si Daniel kľakol, celá miestnosť stíchla, čiže som všetko dokonale počul.
Hovoril slová ako: „Vezmeš si ma?“ Ten chrapúň si ju chce vziať! Nie, toto nedovolím! Prisahám, že toto mu nedovolím. Vydá sa zaňho, len keď ja budem voňať fialky odspodu. Inak nie! On si ju nezaslúži. Ona je dokonalá pre dokonalého, nie pre nejakého pouličného bastarda. No háhá. Chlapec by veľa chcel.
Bella sedela a pozerala ako zarazená. Povedz nie! Bella, povedz nie! Musíš povedať nie!
„Áno, vezmem si ťa,“ povedala. Ten fagan vybral zo škatuľky prsteň a navliekol jej ho na prstenník. Nádherne jej svietil, ale keďže nebol odo mňa, bol na nič. Nesmie sa s ním zobrať! To nedovolím! Bella bola moja, je moja a aj bude moja! A nikto, nikde a nikdy mi v tom nezabráni. Jedine cez moju mŕtvolu!
Pobozkali sa. Vtom začali všetci plieskať. Prečo nie, aj ja pridal som sa. Plieskal som čo najhlasnejšie. Vtom ma zbadala Bella.
„Ó, aké romantické, ako v rozprávke o Šípkovej Ruženke. Tuším budem plakať,“ povedal som a pretrel som si oči.
Vybral som sa k nim a chcel som im spríjemniť večer. Tak som si prisadol k Belle. Pohladil som jej koleno. Mala silonky, vzrušovalo ma to. Vošiel som hlbšie pod sukňu.
„Ja viem že sa ti to páči. Tento fagan oproti ti takéto vzrušenie neprinesie.“
Strelila mi facku.
„Ale Bella... Nebuď zlá. Buď poslušná.“ Vtom sa postavil ten fagan.
„Daj jej pokoj. Inak...“ povedal. Mal som chuť mu jednu napumpovať. A tak som aj spravil. Strelil som mu jednu poriadnu päsťou.
„Inak čo? Už sa trasiem.“ Trafil som mu ešte jednu, aby mu nebolo ľúto, maličkému.
Stačilo, už sa nemôžem pozerať na ich harmonický vzťah plný lásky. Ja by som ju spravil viac šťastnou, ako je teraz. Žili by sme spolu krásne spolu s našou dcérkou. Bolo by to iné. Krajšie. Poslal som jej pusinku a obrátil som sa na odchod.
No vtom sa na mňa zvalil ten Daniel! A že gentleman. Háhá. Múdrejší ustúpi, ako sa hovorí a sprostejší hrá vojnu ďalej. Zvalil ma na stôl, sadol si na mňa a držal ma za golier košele. Napumpoval som mu jednu do nosa, valila sa mu z neho krv.
„Nie, Daniel, nie! Pusti ho!“ zakričala Bella so slzami v očiach.
„Len ma zabi, ak ju to urobí šťastnou. Poslúž si,“ šepol som. Vtom sa postavil a šiel k Belle. Oprášil som sa a vstal som zo stola.
„Edward, je ti niečo?“ spýtala sa. Bola sladká, ale ja nesmiem byť sladký. Sú zasnúbení, nech sa stará tam o veľkonočné vajce a nie o mňa!
„Nič mi nie je! Postaraj sa radšej o tvojho milého! Ledva dýcha!“ povedal som bez dychu a vybral som sa na odchod.
Bella:
„Daniel, zbláznil si sa? Mal si ho nechať odísť.“ Cítila som sa strašne, Edward ma musí strašne milovať, keď reagoval takto. Ale ja ho mám len rada.
„Prečo? Dostal príučku! Fagan si zapamätá.“ Vtom mi vyletela ruka, ani neviem prečo. Mala som chuť mu vylepiť a tak sa aj stalo. Šľahla som mu takú, že ma až ruka štípala.
„Bella, stále ho miluješ, že?“ spýtal sa.
„Nie, nemilujem ho. Milujem teba, ale neurážaj ho. Je to otec mojej dcéry. A nikto ho nebude urážať,“ povedala som so zvýšeným hlasom.
„Dobre, dobre. Prepáč, že som ho urazil,“ povedal povýšenecky.
„Daniel, nechcem sa hádať.“ Povedala som. Ten prsteň na ruke bol krásny. Ani sa nenazdám a budem sa vydávať. Za Daniela. Nikdy sa mi ani len nesnívalo, že by som sa mohla zasnúbiť práve s ním. Ubehlo to tak rýchlo. A teraz je tu s nami, žijeme ako jedna veľká rodina a ja ho ľúbim.
Ošetrila som mu rany a vrátili sme sa domov, ako keby sa nič nestalo. Až na to, že sme zasnúbení a čoskoro sa budeme brať.
Autor: lenuskaemm (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 24. kapitola:
To nemůže být pravda, prosím, proč? Já myslela, že k tomuto nikdy nedojde...
wooooow, krásne, ale však nakoniec bude E+B ale to je aj tak jedn, aj keby sa Bella vydala za obludu bude tvoja poviedka super
Nech sa ten Eďa spamätá a povie jej , čo cíti, prosím rtýchle ďalšiu kapitolu
Já nevím, ale pokaždé mi příde že Bell Edu stále miluje a určitě nejsem jediná, kdo má takový pocit. Nechcu, ať je s Danielem. Já jsem spíš příznivce E+B. No a Eda a jeho chování, chová se hrozně a mohl by se konečně změnit. To jeho chování je už moc přehnané. Zkus ho pomalu měnit. Ráda bych tu měla podobného Edu, který je v knížce. Ne stejného, ale prostě jiného. Musí se už prostě začít chovat dospěle to jeho chování odpovídá rozmazlenému děcku. Ale jinak zajímavá kapitolka. Věřím, že nás překvapíš a bude tu i nějaké změna.
ne, žádný zásnuby s Danielem!!!!
Tak to jsem zvědavá,jak jsi to vymyslela dál. Moc se ti to povedlo.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!