Ľúbi ma, neľúbi ma, ľúbi ma, neľúbi ma, ľúbi ma, neľúbi ma, ľúbi ma? Edward pomaly odtrháva z kvetu lupienky. Konečne sa vzchopí a správa sa ako chlap a nie ako decko! Má Bella ešte záujem alebo bude Edward na ocot sám? Prajem príjemné čítanie. Lenuskaemm :)
16.03.2012 (18:45) • lenuskaemm • FanFiction na pokračování • komentováno 10× • zobrazeno 1557×
Bella:
Prešiel mesiac, Edward si chodil pre malú Renesmee stále viac a viac, videla som, že ju ľúbi. A ja som zistila, že mi nie je ľahostajný, a že ho stále milujem, ale už sa k nemu nevrátim, nesmiem! Už je to preč. Nechcem všetko zažiť odznovu! Viem, teraz mám dcérku, bolo by to iné, ale už by som nemohla utiecť a skryť sa ako naposledy, musela by som tu zostať a pykať za svoje chyby! Nesmiem utekať pred problémami, musím ich riešiť.
Dnes som bola s Charliem v nemocnici, bol na prehliadke po tom, čo mu to ten grázel urobil. Doktor mi povedal, že je to silný chlap a že môžem byť hrdá, že mám takého úžasného otca. Ja som hrdá, môj ocko je silný a úžasný chlap. A otcovi už ani nehovorím! Dali mu barle, nech sa naučí žiť bez vozíka. Vozík má už skoro pol roka, už si naň zvykol, ale je čas, aby si odvykol a naučil sa znovu žiť ako človek! Ako zdravý človek! Ešte potrvá nejakú dobu, kým sa vyzdravie úplne, ale ja viem, že on to dokáže! Za chvíľu bude chodiť ako predtým.
Edward:
Od narodenia mojej dcérky sú to už skoro tri mesiace. Ľúbim ju ako nikoho na tomto svete. Až na jedno dievča! Bellu! Stále ju milujem! Bol som chrapúň, keď som ju vtedy opustil. Bolo to to najhoršie, čo som mohol spraviť! Stratil som lásku, porozumenie, šťastie, sex, spoločníčku na biológii a ešte aj krásnu ženu. Ani jedno z týchto možností nespĺňa Emma, až na jedno, to posledné! Musím uznať že je pekná, ale nie je pre mňa tá pravá, tá pravá bola pre mňa Bella a ja hlupák som ju stratil!
Emma je iná. Je pekná, ale lásku som k nej nikdy necítil.
Je pekná, ale nikdy ma nechápala takého, aký som.
Je pekná, ale nikdy som nebol šťastný, vždy som myslel len na Bellu. Na moju Bellu.
Je pekná, ale sex pri nej bol ako sex s pobehlicou. U Belly som si ho užíval, ako u nikoho na tomto svete. Proste chcem Bellu späť! Nech to stojí čokoľvek!
****
Išiel som pre malú Renesmee, mali sme ísť spolu do parku. Rozhodol som sa, že pozvem aj Bellu.
Bol som peši. Zazvonil som pri dome, v ktorom býva aj s rodičmi a čakal som, kým niekto otvorí.
„Ahoj, poď ďalej.“ Otvorila Bella.
„Počkaj, poď sem!“ Čakala, čo poviem. Objal som ju. „Bella, ja viem, že... Ja viem, že ty ma už nemiluješ, ale ja ťa ľúbim rovnako ako predtým, možno ešte aj viac. Ste pre mňa dve duše, ktoré milujem najviac na svete. Hlboko som oľutoval to s Emmou a chcem sa ti ospravedlniť,“ povedal som. „Je mi to hrozne ľúto, Bella.“
****
Bella:
Stál tam, objímal ma a vyznával mi lásku. Odpustila som mu, ale nesmiem sa znovu sklamať! Bella nesmieš! Snaž sa!
„Edward, prosím ťa, nie sme deti! Aj ja som ťa milovala, ale je to preč! Nechcem sa znovu sklamať! Po tvojom opustení to bolo strašné, bola som na konci síl, stále som plakala a nevládala som sa postaviť na nohy, keď som zistila, že som tehotná, myslela som, že vyskočím z kože, moje tehotenstvo bola jediná záchrana pred smrťou, milovala zažiť znovu, viem, že v hĺbke srdca stále niečo cítim, ale už to nie je také ako predtým a určite som ti ešte neodpustila celkovo... Edward, jednoducho! Buďme kamaráti.“ Usmiala som sa naňho.
„Kamaráti. Bella, môžem ťa pozvať do parku? Aj s malou?“ spýtal sa.
„Už je nachystaná.“ Renée doniesla von malú v kočíku.
„Ďakujem, Renée.“ Obrátila sa a šla naspäť do domu. Zohla som sa pod kočík a Edward ma capol po zadku! Má takú opovážlivosť, chlapec! Vybrala som spod kočíka mandarínku a šmarila som ju do neho.
„Kamaráti,“ zasmiala som sa. Som ťa až tak nenávidela, že by som bola schopná ťa zabiť! Ale už to nechcem.
Bee1, marrty555, JanaZ, Babča.S, AngieCullen, AddyCullen, 11dalia1, Irmicka1 - Ďakujem. :) MichellCullen - Aj moja, naj, naj telenovela. Ďakujem. :)
marcela, kikuska - Neboj sa, on si žažije, táto kapitola je taká, že si budete myslieť, že sa všetko hneď obráti, ale nie, nie! On bol hnusný, aj ona musí byť! Ďakujem. :)
AliceRenesmeeCullen, leluš, delenacullen - Gratulujem, vy sa vyznáte. Ďakujem. :)
Autor: lenuskaemm (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 18. kapitola:
Ahooj... Vůbec není za co! Teda ani nechápu za co děkuješ, ale nevadí!!! Další krásna kapitolka! Miluju je!!!
P.S.: Promiň, že nejsem přihlášená, ale než bych se na chalupě přihlásila trvalo by to rok...
Móóóóc hezky jsi to napsala. Taky máš takové ty stavy,kdy si říkáš, odpusť mu a za chvíli křičíš,jen mu dej!!????
jsem zvědavá, jak dlouho jim to kamarádství vydrží
Edward sa asi neponaučí. Zase ten Bellin zadok mu nedá pokoja. Ale tak, čuduješ sa mu? Len nech mu Bells pekne dá, aj keď škoda toho ovocia.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!