Návštevy, návštevy a ešte raz návštevy. Bella si teraz užije návštev a návštev, každý je zvedavý na malú Renesmee. Trošku nudnejšia kapitola, ale pevne dúfam, že sa bude páčiť. Prajem príjemné čítanie. Lenuskaemm ☻
12.03.2012 (07:45) • lenuskaemm • FanFiction na pokračování • komentováno 14× • zobrazeno 1806×
Bella:
Ležala som tam ako prikovaná ku posteli, už ma to nebavilo, bolo to nudné, celé tie dni ležať zavretá v izbe a ešte mi k tomu chodil ničiť nervy ten somár Edward. Spomeň čerta a je tu! Už len to mi chýbalo!
„Ahoj, priniesol som ti ovocie.“
„Nechcem od teba nič, chápeš? Nič! Ale o niečo by som ťa poprosila, ale sľúb mi, že mi to splníš,“ usmiala som sa. Prikývol.
„Daj mi pokoj! Už viac za mnou nechoď!“ skríkla som, vzala som zo stola mandarínku, ktorú mi priniesol, a bách do neho a takto to išlo. Potom som do neho hodila banán, pomaranč, slivku, broskyňu, ale to najlepšie som si nechala na koniec. Chytila som do ruky kokos, zdal sa mi taký lahodný ako nikdy, šmarila som mu ho rovno do tej jeho tupej sprostej hlavy.
***
„Alice!“ vykríkla som, keď som ju zbadala vo dverách. Bola taká nádherná, oči jej žiarili.
„Jasné, že môžeš.“ Objala som ju tak silno ako sa dalo.
„Bože, moja malá neterka. Je taká zlatučká, takže ju pokrstíme Renesmee?“
„Áno, Renesmee,“ prikývla som.
O chvíľu sa ozvalo klopanie.
„Prídem neskôr,“ povedal Jacob, akurát som držala v náručí moju malú dcérku. Pozrel sa na ňu takým čudným pohľadom.
„Nie, počkaj. Poď ďalej,“ povedala som.
„Tak teda počkám na chodbe.“ Zavrel za sebou dvere.
„Jasné, však aj psisko sa musí prísť pozrieť na svoju budúcu korisť,“ zasmial sa.
„Emmett, správaj sa slušne!“ skríkla a tľapla mu výchovnú po hlave.
****
Otvorili sa dvere, vo dverách stál Jake v plnej kráse.
„Môžem?“ spýtal sa.
„Poď ďalej.“
„Podržíš mi ju?“ Sadol si a ja som mu ju položila do lona. Zobrala som sa a šla som kyticu položiť do umývadla.
„Ten idiot? To nie je pravda? Také zlaté dievčatko. Nemôže byť Edwardovo,“ pokrútil hlavou.
„Je to pravda. Je Edwardovo,“ usmiala som sa.
****
Poobede ma prišla pozrieť aj mama s Charliem, boli nadšení. Každý moju dcérku obdivuje, ale majú prečo, je to zázrak z nebies, je taká krásna a ja neviem, či si zaslúžim takú dobrú a peknú dcérku ako je ona.
Na druhý deň som mala prekvapenie, prišli ma pozrieť ostatní Cullenovci. Rosalie, Jasper, Carlisle a Esme. Bola som taká rada, že ich znovu vidím, proti nim nič nemám, to Edward ma podviedol a odohnal z jeho života ako keby som ja nebola človek, ale nejaké zviera. On nepatrí ku Cullenovcom, oni sú upíri, ale sú oveľa lepší ako Edward a to on je človek.
Bolo mi ho ľúto, keď mi hovorili ako ho našli pri love v lese samého, opusteného. Matka ho tam len tak vyhodila, nechcela ho a preto ho odhodila ako špinavého psa, ale aj on je len človek. Ale ani si neuvedomuje, že on spravil podobné mne, ublížil mi a dosť, a teraz mám znovu žiť s tým, že sa budeme často vídať? Keď už som naňho skoro zabudla a stavala si život podľa svojho? Všetko sa vráti späť, ja to cítim.
Autor: lenuskaemm (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 16. kapitola:
Bože je to čím dál vice zamotaný ja to prostě nechápu..
Je dobře, že jsi v tom jednom odstavci vysvětlila Edovu minulost. Docela dost mi to všechno vysvetlilo.
Tak touhle kapitolou jsi mě fakt pobavila. Dík. Jen tak dál,jen ať si Edward užije,nechápu proč by musela Bella být pořád ta,co všechno chápe. No já vím,narozdíl od Edwarda,ona je ženská a ne chlap.
Moc Jacoba. Ale nie. Prežila som to. Inak je to krásne, Emmett bol úžasný. Veľmi pekné.
To si taky myslí... Ale nevím, jestli já osobně bych mu odpustila...
MOC KRÁSNÁ KAPITOLKA!!!
Znova si ma plne zaujala obsahom textu a ja ti velmi pekne dakujem ze sa mám na com baviť prosím hlavne neprestávaj
nadherny a ta cast s ovocem byla super jak na nej hazela to ovoce proste uzasny budu i kapitola z pohledu edwarda?
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!