Tak další dílek je tady:) Budu se hodně snažit, aby se vám to dobře četlo, líbilo se to... Hlavně bych moc moc chtěla poděkovat za komentáře, protože jsem z nich měla velkou radost:) Takže užijte si další kapitolku:)
03.03.2010 (09:15) • SwayCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1749×
Edit: Článek neprošel korekcí.
Kapitola II. - Sázka
Bella:
Jen co vešel do třídy, všechny dívky se daly do vzrušeného hovoru. Celou třídou to bzučelo, jako kdybych se náhle ocitla ve včelím úlu. Upřené pohledy dívek ho propalovaly a on se tvářil jako kdyby ho někdo chtěl zavraždit. Kluci seděli se zaťatými pěstmi a vypadalo to, že by svého nového spolužáka nejraději zabili. Další sok je musel hodně vyděsit. I moje oči ho bedlivě pozorovaly. Musela jsem uznat, že je vážně moc hezký. Rozcuchané bronzově zbarvená vlasy, oči v barvě topazu a to tělo... Vypadal jako bůh. Ne, on vypadal jako anděl, který náhodou spadl z nebe přímo do našeho malého městečka… Ten by stál za hřích, pomyslela jsem si.
Ne! S tímhle je konec, okřikla jsem se v duchu. Přece jen jsem slušná dcera místního šéfa policie. Ušklíbla jsem se nad tou představou a radši jsem od toho kluka odvrátila oči. Až moc se mi líbil. Nebezpečně moc. Jeho krása mě nutila, abych se na něj pořád dívala, ale já jsem odolávala. Sobě, Lilith i jemu. Přitahoval nás, obě. Hodnou a milou Bellu, která je vzor ctnosti a Lilith, ďábelskou a krutou potvoru. Dvě duše, jedno tělo... Ona a já... Navždy.
Asi mám rozpolcenou osobnost. Ne že bych to netušila, ale ten vnitřní hlas je někdy tak silný, že ho nedokážu ovládat. A pak... Pak se dějí věci, na které by člověk nejraději zapomněl. Stanou se pro vás noční můrou a vy se každou vteřinu bojíte, jestli se budou opakovat nebo se stane i něco horšího...
Trhla jsem sebou a uvědomila jsem si, že se pořád dívám na toho kluka. Zaslechla jsem i jeho jméno. Edward Cullen. Ani nevím proč, ale hodilo se k němu. Bylo dokonalé. On byl dokonalý. Krásný anděl, který sestoupil na zem přímo z nebe... Bylo až s podivem, jak moc se mi líbil. Tohle se mi ještě nikdy nestalo. Tedy ne tak moc, abych pravdu řekla. Jistě byli kluci, kteří měli něco do sebe a byli i tací se kterými šlo jen o sex... Ale na první pohled jsem zjistila, že on je jiný. Edward Cullen byl ten pravý.
,,Dostanu ho. Dávám mu týden a pak mi podlehne,"potichu se uchechtla Jessika, a začala ve spěchu uklízet učebnice, aby uvolnila místo vedle sebe. Zcela jistě doufala, že si k ní přisedne. Vyděsilo mě to. Ty její slova, to jak rychle smetla svoje věci z lavice... Ne, ten je můj! Zoufale ve mě křičel hlas Lilith a já mu pomalu začínala podléhat. Chtěla jsem mu podlehnout.
,,Nějak moc si věříš Jess. Všeho moc škodí to nevíš?" prohodila jsem jejím směrem klidně, i když ve mě vřely snad všechny možné emoce.
,,Bello, Bello, Bello. Pořád stejná. Myslíš si snad, že ho dostaneš dřív než já?" řekla a já se jen usmála. Nechtěla jsem ho jen dostat. Vážně ne. Já jsem ho chtěla možná i na celý život, ale Lilith se ve mě jen smála a těšila se, až ho poblázní a odkopne. Jenže to bych nedovolila. Doufám, že ne... Ne! Určitě ne. Dokázala bych jí ovládnout a třeba i být konečně štastná. Rozhodla jsem se konat. Moc dobře jsem věděla, co na Jessicu bude platit a rozhodla jsem se toho využít.
,,Jess, snad si nemyslíš, že by chtěl zrovna tebe? Nebuď směšná. Uvědom si, že první na seznamu jsem tady já. Co kdyby ses s tím konečně smířila?" usmála jsem se na ni sladce a doufala, že to zabere. Jestli si myslí, že jsem až tak hodná, tak se hodně plete. Nemusela jsem čekat moc dlouho a už jsem dostala svou odpověď.
,,Dobře, můžeme se vsadit," poťouchle se mi podívala do očí a já to “bohužel” vzala jako výzvu. Tak moc se mi líbila představa mít Edwarda Cullena jen pro sebe. Jessica mě poslední dobou dost dráždila a tohle byla ta poslední kapka. Chtěla jsem si zas dokázat, že na to mám. Že jsem pořád dobrá. Bojovala jsem se svým horším já a doufala, že se mi podaří vyhrát tenhle boj. Ale bylo to marné. Lilith vítězila a rozhodla se za nás obě. Už nebylo cesty zpět. Ne teď.
,,O co?" Lhostejně jsem se zeptala a podívala se jí přímo do očí. Neucukla. Chtěla hrát a to mi vyhovovalo. Líbilo se mi to. Moje pravá podstata se rozhodla ukázat v celé své kráse a já si uvědomovala, že se na to velice těším. Těším se, až budu líbat jeho rty, až uvidím tvář Jessiky, která prohrála. Ale to bych moc předbíhala. Nejdříve si trochu zahrajeme. Měla jsem radost z nového vzrušení ve svém životě.
Dívala jsem se na ní, zatímco přemýšlela, jakou sázku na mě vymyslí. Určitě to nebude nic dobrého pro moji pověst sladké a naivní Belly. Ale ta už te nyní dávno pryč a já jsem s tím smířená. Jess se na mě rychle podívala a pak jen pohodila hlavou. Na tváři se jí rozlil vítězný úsměv…
Jessica:
Jakmile jsem ho spatřila, už jsem začala spřádat plány, jak ho dostat. On bude moje nová hračka. Můj nový pejsek, který za mnou bude běhat kdykoli zapískám. On bude ten otrok a já královna, které bude sloužit. Dostala jsem všechny, na které jsem kdy pomyslela, tak proč by zrovna on měl být výjimka?
Bude ten nejlepší v mojí sbírce. Až doteď to byl právě Jacob Black. Hezký Quileťan s nádhernými svaly, a uhrančivýma očima. Sex s ním byl přímo dokonalost a i ta jeho oddanost byla celkem sladká. Ale pak se objevila Bella a on za ní začal běhat jako ratlík. Pche. Začala jsem Bellu potají nenávidět. Jake měl běhat jen a jen za mnou. Naštěstí, že to netrvalo moc dlouho. Bella mu jasně vysvětlila, že o něj jako o kluka nemá zájem a tak se stáhl. Sice se chtěl nedávno zase vrátit ke mě, ale teď? Sorry Jaku, ale on je větší kus. Cullen junior. Bůh sexu. Už se těším na ten "lov". Jen ještě zjistit něco víc o mé nové kořisti a je moje. Edwarde Cullene jsi jen můj.
,,Dostanu ho. Dávám mu týden a pak mi podlehne," zašeptala jsem si pro sebe. Jenže to zaslechla také Bella a k mé smůle (nebo snad k mému štestí?) o něj také projevila zájem. Sakra, co si ta mrcha o sobě vůbec myslí?! Já ho viděla jako první a tak je jen a jen můj. Snad si nemyslí, že jí ho nechám! No ale... Co když bych mohla dostat jeho a ještě k tomu pořádně zesměšnit Bellu? Zabila bych tím dvě mouchy jednou ranou a ještě bych z toho vyšla jak andílek a navíc s trofejí… Řekla jsem si, že by to mohlo být docela zábavné a tak jsem jí navrhla sázku.
,,O co?" zeptala se a její hlas zněl celkem vyrovnaně. Akorát, že já jsem jí to nevěřila. Na to jsem jí znala až moc dobře. Ten tón... Taky ho používám, když chci zakrýt skutečnost, jak moc se těším, nebo že mi o něco hodně jde. A ona se na to těšila. Chtěla jeho. Chtěla hrát. O cokoliv. Nebála se, i když by měla. Věděla jsem, že na téhle kořisti si smlsnu. Sázka, nesázka.
Rychle jsem přemýšlela, co by Bellu mohlo vytočit na nejvyšší míru. Chtěla jsem ji vydráždit co nejvíc, aby se víc snažila. Výhry proti slabým protivníkům byly nudné. Tohle chtělo něco víc. Najednou mi to problesklo hlavou. Co je Bella? O co se snaží? A co Charlie a jeho pověst “poctivého” policisty? Usmála jsem se. Už mi bylo jasné, jak Bellu dostat na lopatky.
,,Když vyhraji, vyspíš se s každým klukem, na kterého ukážu." podívala jsem se jí zpříma do očí. A já bych ukázala snad na všechny v okolí... Věděla jsem, že jestli prohraje, zničí jí to život - minimálně ve Forks.
,,A co když prohraješ ty?" oplatila mi pohled. Zaváhala jsem jen na kratičký okamžik.
,,To je na tobě. Vyber si, co chceš."
Sladce se na mě usmála a pak řekla:,,Když vyhraji já, do konce střední školy se nikoho nepokusíš dostat, s nikým se nevyspíš a budeš se chovat jako cudná jeptiška," mrkla na mě a pokračovala: ,,Ale mohly bychom udělat jednu výjimku.."
,,Jakou?" zeptala jsem se s nadějí v hlase. Alespoň něco kdyby bylo... Jak to mám vydržet bez kluka, když prohraji? Bella se na mě výsměšně podívala a pak se ďábelsky usmála.
,,Jestli prohraješ, vyspíš se s Charliem... Kdyby ti to náhodou nedošlo, tak tím myslím svého otce." Překvapeně jsem zamrkala. Cože?? C-O-Ž-E??! To snad nemyslí vážně!! Já se mám vyspat s jejím tátou?! No tak to nikdy! ,,Jo a abych nezapomněla - omluvíš se všem klukům, se kterýma ses vyspala a pak je odkopla.” Mno tak to je ještě lepší! Ona se snad doopravdy zbláznila! Co si sakra myslí, že dělá. To mě chce naštvat?? … Jo asi chce. Tak to jí ale nedovolím. Klídek Jess. Všechno bude v cajku. Ty vyhraješ, tak se neboj. Všechno bude v pořádku. Ty jsi přece ta nejhezčí a nejlepší holka na škole. Prostě nejlepší, to dáš. Vyhraješ. Za každou cenu.
,,Dobře. Jsme dohodnuté. ” Tak za tohle tě dostanu Bells, to ti slibuji.
Bella:
Ta mrcha! Věděla, čím mě vydráždit ještě víc. Mohla jsme to čekat, ale možná, že mě už zaslepila moje naivita. Jessica je neuvěřitelně vychytralá a podlá. Ona bude těžká soupeřka, ale já to nevzdám. Já ji dostanu. Nebo spíš jeho. Kývla jsem na znamení souhlasu a otočila se přesně v tu chvíli, kdy Edward šel hledat místo, kam by si mohl sednout.
Upozornění: Rozhodla jsem se, že další díl přidám nejméně po 12 komentářích. Takže komentujte a komentujte:)
Autor: SwayCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska nebo sázka? - 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!