Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nebo přátelství? - 2. kapitola

4.kacik-S Knihou


Pokračování mojí nové povídky. Jak dopadne párty u Cullenů a jaký bude výlet do botanické zahrady? Příjemné počtení přeje NatashaBedlife

2.KAPITOLA

 

 ,,Tak zatím,“ rozloučí se.

,,Zatím,“ odpovím a položím telefon. Služba mi stejně už skončila, takže se jdu převlíknout.

 

 

Nakupování mě bavilo. Vyzkoušeli jsme s Megan snad všechno, co zde měli. Nakonec jsem si vybrala červené šaty, dlouhé kousek pod zadek. Meg si vybrala elegantní kalhoty a tílko s výstřihem skoro až na břicho v modré barvě.

 

U Meg jsme to ještě doladili botami a bižutérií. Potom mě odvezla domů a odjela. Rychle jsem se oblékla, upravila a šla pomalu dolů. Uslyšela jsem zatroubení, a tak jsem rychle popadla kabelku, nazula si baleríny a vyšla ven. Edward se opíral o kapotu auta a když mě zahlédl, měl problém udržet se na nohách. Tomu jsem se musela usmát.

 

,,Ahoj, sluší ti to,“ pozdravil mě Edward a nezapomněl na kompliment. Určitě jsem zrudla jako rajče, protože se pousmál.

,,Děkuji,“ poděkovala jsem mu.

 

Sedla jsem si na místo spolujezdce a čekala, než Edward obejde auto. Jakmile nasedl, už jsme byli v pohybu. Jel jako šílenec. Pak se ale vzpamatoval a jel sedmdesátkou. Cesta byla označená dlouhými závěsy světýlek. Opravdová nádhera. Vypadá to, že má Meg konkurenci. Co se týče bohatství. Pusa mi vypadla z pantů, když jsme zastavili před jejich domem. Musela jsem se hodně ovládat, aby se spodní čelist vrátila na původní místo. Edward mi otevřel dveře a pomohl z auta. Chtěla jsem mu poděkovat, ale přitančil k nám malý elf.

 

,,Ahoj, já jsem Alice Cullenová a tuhle párty mám na starost. Ty jsi Natasha, viď?“ spustil na mě malý elf.

,,Ahoj, jo jsem Natasha. Je to nádhera. Určitě ti to dalo velkou práci,“ pokračuji v konverzaci.

 

Edward se mezitím někam ztratil a tak jsem si povídala s Alicí. Je moc milá. Takovou sestru bych taky chtěla mít. Potom k nám přišel zbytek její rodiny.

 

,,Nat, tohle je Rosalie,“ začne s představováním Alice a ukáže na okouzlující dívku. Nejspíš působí na okolí nafoukaně, ale ve skrytu duše to je hodná dívka. Nevím, proč, ale takhle to z ní cítím. ,,A tohle je Jasper,“ zakončí seznámení na klukovi, který drží Alici kolem boků. Takže tihle dva patří k sobě. Potom kouknu na Emmeta a ten zase objímá Rose. Takže jediný volný tu bude nejspíš Edward. Chudák. Kdyby věděl, jakých útoků je naše pozemní jednotka schopná, určitě by utekl.

 

Z mého přemýšlení mě vytrhlo skřípání pneumatik. Za necelou minutu dojelo černé Lamborghini k nám. Megan. Edward se zase předvedl jako gentleman a pomohl Meg z auta ven. Ta měla také velké problémy udržet čelist nahoře. Alice se šla hned s Meg seznámit. Za chvíli tu byla snad celá škola. Jessica se nebezpečně motala kolem Edwarda. Bylo mi ho líto a tak jsem za ním šla.

 

,,Ahoj Edwarde. Nechceš si zatančit?“ zeptala jsem se Edwarda. Jessica přivřela oči a přísahala bych, že Edward zavrčel.

,,Rád,“ rychle odpověděl a odtáhl mě na parket.

,,Děkuji za záchranu. Ještě chvíli a Jessica by byla bez jazyku,“ pošeptal mi Edward do ucha.

,,Nemáš zač. Jessici se jen tak nezbavíš. Je to generál pozemní jednotky, co se tohohle týče,“ vysvětlím mu celou situaci a Edward se usměje.

 

Ještě chvíli tancujeme, ale pak se zase přiřítí Jessica.

 

,,Nat, mohla bych ti na chvíli Edwarda přebrat?“ zeptá se Jess a usměje se. Edward ke mně hodí smutný obličej.

,,Pokud počkáš asi tak 10 minut. Musím už domů a Edward se nabídnul, že mě odveze,“ plácnu rychle. Je pravda, že jsem dost unavená.

,,Aha. Tak za 10 minut,“ rozloučí se Jessica.

 

Rozloučím se se všemi a Edward mi pomůže do auta. Cestou je ticho. Až před domem začne Edward konverzaci.

 

,,Ještě jednou děkuji za záchranu. Škoda, že se nemůžeš zdržet,“ znova poděkuje Edward.

,,To byla maličkost. Tak zatím a zítra ve škole. Ahoj,“ rozloučím se.

,,Ahoj,“ odpoví mi Edward a jakmile vylezu z auta, odjede.

 

Zvláštní. Mluvíme spolu, jako kdybychom byli dobří kamarádi a přitom jsme se seznámili teprve dneska. Vyndala jsem klíče z kabelky a odemkla si. Doma bylo ticho. Únava se na mě začala silně projevovat, a tak jsem rychle zapadla do vany. Musela jsem se držet, abych neusnula. Po koupání jsem se usušila, oblékla si noční košili a skočila do postele. Usnula jsem dřív, než mi spadla hlava na polštář.

 

Ráno mě probudil zvonek. Ospale jsem vylezla z postele a šla otevřít. Ve dveřích stála Alice.

 

,,Ahoj Nat. Promiň, že jsem tě vzbudila, ale chtěla jsem tě navštívit,“ spustila na mě hned Alice.

,, Ahoj Alice, to je v pohodě, stejně bych každou chvíli vstávala. Pojď dovnitř. Venku je chladno,“ pozdravím ji ospale a uhnu se z dveří.

 

Jen co to dořeknu, stojí už Alice v obývacím pokoji. Jdu tedy do pokoje se obléknout, ale Alice jde za mnou.

 

,,Když dovolíš, dneska tě obléknu já,“ zazpívá Alice a otevře moji skříň. Chvíli se v ní přehrabuje, ale potom vytáhne modré džíny a červený svetřík s límcem. Pochválím ji za dobrý výběr a obléknu si to. Alice ale mezitím sebrala moji kosmetiku a jakmile jsem se oblékla, posadila mě před zrcadlo a začala malovat.

 

,,Alice, tohle neni nutné. Jedeme jen do botanické zahrady,“ začnu se zvedat z židle, ale Alice mě na ní znova posadí.

,,Jen chci, aby ti to slušelo. Jo a musíme zajet na nákupy. Nemáš nic na sebe,“ odpoví mi Alice a usměje se.

,,Alice, neurážej moji skříň a navíc nemůžu tahle utrácet. Tolik peněz nemám...,“ začnu namítat, ale Alice se nehodlá vzdát.

,,Já ti to zaplatím,“ skočí mi hned do řeči.

 

Hodím po ní ztrápený pohled, ale Alice se jen zamračí a já už nic nenamítám. Přiznám se, trochu mě děsí. Po 10-ti minutách jsem konečně hotová. Kvůli Alici to pochválím, ale v duchu už se těším na chvíli, kdy si to smyji. Ne, že by to bylo škaredé, to ne. Líbí se mi to. Ale je to zbytečné.

 

POHLED MEGAN

 

Natasha se dobře bavila. Ta párty je opravdu skvělá. Pak se ale podívala na Edwarda, pousmála se a vyrazila k němu.

 

,,Nat, co chceš dělat?“ zavolám na ní, ale neslyší mě.

 

Dorazí k Edwardovi, kterého terorizuje Jessica. Lepí se na něj, jako vosa k lízátku. Chvíli se tam o něčem baví a potom Edward chytne Natashu za ruku a táhne ji na parket. Chvíli tam spolu tancují, ale potom je Jessica vyruší. Natasha se najednou začne se všemi loučit. Když se rozloučí i se mnou, odveze ji Edward domu. Zpátky se ale nevrátí. Třeba se u ní zdržel. Zítra ve škole ji vyzpovídám.

 

Ráno mi třeštila hlava. Chvíli jsem uvažovala, že do školy nepůjdu. Pak jsem si ale vzpomněla na Nat a Edwarda.

 

Ve škole bylo rušno. Každý si o té párty vyprávěl. Nejvíce brebentila Jessica.

 

,,Celou dobu jsem byla s Edwardem a dokonce jsem s ním i tančila,“ lže svým kamarádkám - které se té oslavy nezúčastnili - Jessica. Šla jsem k lavičkám, kde vždy na Natashu čekám. Málem mi spadla čelist. Přijela s Alicí ve žlutém Porsche. Jakmile vylezla z auta, čelist mi spadla doopravdy. Vypadala jako modelka. Slušelo jí to. Všichni hned ztichli. Dokonce to utišilo i Jessicu. Natasha se s Alicí rychle rozloučila a šla ke mně.

 

,,Ahoj Meg. Stalo se něco?“ pozdravila mě Natasha.

,,Ahoj Nat. Vše je v pořádku. Proč se ptáš?“ vykoktám ze sebe a vykulím na ni oči.

,,No, tváříš se divně.“ To už Natasha nevydržela a téměř se válela smíchy.

,,Neřeš. Pojď, autobus tu bude každou chvíli,“ změním téma.

 

Natasha se tedy uklidní a jdeme na parkoviště. Autobus právě přijel a učitel nás začal rozdělovat. Chtěla jsem sedět s Natashou, ale k ní si přisedl Edward. Sednu si tedy dopředu. Cestou jsem se několikrát otočila na ty dvě hrdličky, ale Natasha měla v uších mp3ku a koukala se z okénka. Edward se občas na ní podíval, ale nic se nedělo. Povzdechla jsem si. Jak může být tak slepá?

 

Během prohlídky kytek jsem se snažila k Natashe dostat, ale pokaždé mě někdo z Cullenů zabavil a já ji ztratila. Nemohla jsem ji nikde najít. Stejně jako Edwarda. Alice mi pokaždé nakukala, že se zdržela, protože se jí tam líbila nějaká kytka. Ale když mi Emmet už po sté oznámil, že je na WC, přestalo se mi to líbit. Na konci prohlídky jsem ji konečně našla.

 

,,Kde jsi byla?“ vyhrkla jsem na ní hned, jakmile jsem jí uviděla.

,,No... dívala jsem se na kytky,“ odpověděla mi. Potom rychle změnila téma. ,,Pojď do autobusu.“

 

Chtěla jsem z ní zbytek vytáhnout tam, ale učitel nakázal, že máme sedět tak, jako předtím. Takže ve škole. Jenže i tady mi proklouzla. Hned jak jsme přijeli, šla do nemocnice.

 

POHLED NATASHY

 

Před školou jsem díky Alici byla včas. Jakmile mě uviděla Megan, spadla jí čelist někam k nohám. Když ji zase sebrala, šli jsme do autobusu. Šli jsme podle abecedy a tak jsem chtěla Meg držet místo, jenže ke mně přišel Edward.

 

,,Můžu si sednout?“ zeptal se mě a usmál se.

,,Jistě,“ odpověděla jsem.

 

Nevím, jak se to stalo, ale nedokázala jsem říct ne. To mě rozhodilo a tak jsem si vzala mp3ku a poslouchala písničky.

 

Cesta uběhla rychle. V botanické zahradě mě to nebavilo a tak jsem šla napřed. Jenže mě někdo chytil za ruce a odtáhl za roh. Chtěla jsem začít křičet, jenže mi dal ruku na pusu.

 

,,Klid, to jsem já,“ uklidnil mě Edward a smál se.

,,Fuj, to jsem se lekla. Tohle mi nemůžeš dělat. Mohlo by mě z toho trefit,“ odpověděla jsem mu a pomalu se uklidnila.

 

,,Potřebuješ něco?“ zeptala jsem se a čekala na odpověď.

 

Edwardova reakce mě ale překvapila.


Následující

Shrnutí

Předchozí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nebo přátelství? - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!