Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 62. kapitola - Jsem u tebe


Láska hory přenáší - 62. kapitola - Jsem u tebeEdward Bellu najde, ale v jakém bude stavu, to si musíte přečíst.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

62. kapitola - Jsem u tebe

Bellin pohled:

„Nech mě,“ prosila jsem s pláčem, když se za mnou přišel po několika hodinách. Byla jsem unavená a zničená. Štíty mě stahovaly, ale nechtěla jsem se vzdát.

„Tady máš něco málo k jídlu,“ usmíval se a blížil se ke mně. Ještě víc jsme se nacpala ke zdi. Povzdechl si a zase odešel. Vzala jsem si jídlo a něco snědla. Měl pravdu, moc toho nebylo. Nedodalo mi to ani trochu síly. Nechtěla jsem jít spát, protože jsem se bála, že mi něco udělá. Zírala jsem do tmy a doufala, že mě Edward už hledá.

„Jsem tady,“ slyšela jsem ho blízko u sebe.

„Už nehodlám čekat,“ zašeptal mi slizce do ucha a chytnul mě za ruku.

„Nech mě,“ brečela jsem, ale on na to nedbal a zajel mi rukou pod pyžamo, které jsem měla na sobě. Ještě víc jsem se rozplakala.

„Prosím, nech mě.“ Nepomohlo to. Jeho ruka se dostala až k mým ňadrům, chytnul je do ruky a začal třít. Slzy mi stékaly a já jsem strachem křičela.

„Nekřič,“ zahřměl a zmocnil se hrubě mých rtů. Zatahal mě za vlasy a tak mi odhalil krk, na který sklouzl. Druhou rukou mi držel bok, abych se mu nevykroutila. Jestli tohle přežiju, budu mít velké modřiny po celém těle. Líbal mě hrubě a já jenom brečela, na nic víc jsem neměla sílu.

Uslyšela jsem zvuky a najednou byl Felix pryč.

„Bello!“ slyšela jsem Edwarda.

„Edwarde,“ řekla jsem skoro neslyšně.

„Už jsem tady, už ti nikdo neublíží,“ konejšil mě. Plakala jsem a nechtěla jsem zastavit.

„Edwarde,“ rozbrečela jsem se ještě víc.

„Šššš, to bude dobré,“ konejšil mě.

„Bello?“ ozval se hlas za námi.

„Edwarde, pusť mě k ní, musím ji prohlédnout,“ promluvil vážně Carlisle. Edward se odtáhl, ale já jsem ho chytla zase za ruku.

„Nechoď pryč,“ prosila jsem.

„Neboj se, jsem u tebe,“ konejšil mě a držel za ruku. Carlisle mně vyhrnul tričko a kontroloval mě.

„Tak, to bude dobré Bello,“ ukončil po chvíli prohlídku.

„Po fyzické stránce je v pořádku, ale bojím se o její psychickou stránku. Musíš být jen u ní, musí vědět, že jsi s ní,“ domlouval Carlisle Edwardovi.

„Vždyť víš, že ji už nenechám samotnou, všude půjde se mnou, i když bude protestovat,“ mluvil vážně Edward. Potom mě vzal do náruče a odnášel z toho strašného domu.

„Děkujeme ti, Aro,“ poděkoval Carlisle. Okamžitě jsem zaostřila a uviděla jsem Ara a ještě další z jeho gardy.

„Edwarde?“ řekla jsem šokovaně.

„To nic, Aro nám přijel pomoct a odvézt Felixe,“ uklidňoval se Edward. Víc jsem se neptala a položila Edwardovi hlavu na rameno.

„Bella, by měla dostat krev,“ slyšela jsem Carlisla.

Edwardův pohled:

Ještě nikdy jsem neviděl Bellu v takovémhle vztahu. I když jí Felix nijak neublížil, mám o ni strach. Felixe už drží Aro v sevření a slíbil nám, že ho bude střežit. Já bych ho zabil, ale je to Arův nejlepší bojovník a já teď musím být s Bellou. Zavrčel jsem.

„Zvířecí krev mám v ledničce,“ procedil skrz rty Felix, kterého držel Demetri a Dominik.

Carlisle tedy rychle přistoupil k ledničce a vytáhl sklenici krve. Podle vůně byla medvědí. Jsem si jistý, že jí pomůže. Carlisle k nám přistoupil a podal skleničku Belle, ta se hltavě napila. Vypila tři skleničky a potom si položila hlavu zpátky na moje rameno. Klidně oddechovala a jednou rukou mi držela tričko.

„Vyrazíme zpátky,“ zavelel Carlisle a my se rozloučili s Arem.

„Děkuji ti, Aro, ani nevíš, jak jsem ti vděčný.“

„Rodiny Cullenové si velmi vážím a budu rád, když nás v budoucnosti navštívíte.“ S těmito slovy odešel a my zůstali sami.

„Tak jdeme, čeká nás cesta a pro Bellu bude velmi náročná,“ podívala se na Bellu starostlivě Esme a pohladila ji po tváři, ta už klidně oddechovala a spala. Vyrazili jsme upíří rychlostí domů. Cesta trvala  dlouho, protože Carlisle musel kontrolovat Bellu, ale nikomu to nevadilo. Slyšel jsem tolik lítostivých myšlenek, ale zároveň i radostné. Cesta nám trvala několik hodin, Bella spala a já ji nesl, co nejopatrněji. Domů jsme dorazili pozdě v noci a já ji uložil hned do postele. Alice ji ještě šla převléct a já se musel jít uklidnit mimo pokoj. Najednou jsem slyšel křik.

„Alice, co se děje?“ Ale nemusel jsem slyšet odpověď. Bella po sobě měla modřiny, obrovskou spoustu modřin. Za sebou jsem slyšel zalapání po dechu. Byla to Esme. Alice ji rychle dooblékla a já si k ní okamžitě přilehnul. Kolik bolesti musela prožít.

Spala celou noc. Začala se vrtět a nakonec otevřela oči. Okamžitě vyhledala moje oči a přitiskla se ke mně. Pevně jsem ji objal. Belle se na tváři objevil bolestný výraz a já ji pustil. Odhrnula deku a vytáhla si tričko, které na ni Alice navlékla. Zalapala po dechu a podívala se na mě.

„Bello, neboj se, modřiny zmizí,“ utěšoval jsem ji.

„Ty ke mně necítíš odpor,“ promluvila se strachem.

„Ne, co si to myslíš?“ upokojil jsem si.

„Když vidíš, jak se mě dotýkal někdo jiný,“ vzlykala a opět jí začali téct slzy.

„Ne takhle to není, vím, že ti ublížil a chci, abys na to zapomněla,“ konejšil jsem ji. Víc neřekla a přitulila se ke mně, opět jsem ji objal.

„Už mě neopouštěj,“ poprosila mě.

„Už nikam nejdu,“ šeptal jsem. Po několika minutách zase usnula. Spala několik hodin a já jsem mezitím musel jít dolů a vzít Belle nějaké jídlo. Ale ona mě překvapila, když jsem se vracel, stála v teplákách na schodech.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 62. kapitola - Jsem u tebe:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!