Je tu další dílek. Procházka se zvrhne na lov. Jak se Bella popere s pumou, a jak to bude dál, si budete muset přečíst.
10.10.2010 (09:15) • Jana173 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4739×
55. kapitola – Procházka?
„Nemohli bychom na lov?“ optala jsem se asi po půl hodině vycházky. Jenom kývnul a vyběhl hloub do lesa. Následovala jsem ho, ale potom jsem ucítila pumu. Měla jsem na ni strašnou chuť, ale mohla mě zranit. Nakonec jsem se rozhodla, že to risknu. Vystartovala jsem po pumě a srazila ji na zem. Puma se pode mnou vzpínala. Rychle jsem jí zlomila vaz, ale stihla mě poškrábat. Vysála jsem ji a čekala, až se mi zahojí škrábance na břichu. Nechtěla jsem, aby to viděl Edward.
„Bello!“ zakřičel panicky Edward z dálky. Jak je vidět, tak se mi to nepovedlo.
„Co to proboha vyvádíš?“ zděsil se, když viděl moje doškrábané a krvavé břicho.
„To nic, to se zahojí,“ klidnila jsem ho, ale nešlo mi to. Sundala jsem si bundu, mikinu i tričko, a tím jsem si zakryla břicho.
„Proč si lovila pumu?“ ptal se mě.
„Měla jsem na ni chuť,“ přiznala jsem mu popravdě a sklopila zrak.
„Já bych ti jí chytl, kdybys chtěla,“ zvedl mi bradu a já se střetla s jeho očima.
„To mě nenapadlo,“ přiznala jsme po pravdě. Edward ke mně přistoupil a podržel mi tričko na břiše. Po chvilce mi tričko sundal a viděl, jak mi poslední ranky mizí. Teď už jsem stála před ním jenom v podprsence. Zahrabala jsem tričko do země společně s vysátou pumou. Edward se na mě jenom koukal, jeho oči byly černé a plné touhy. Nevím, co mě to popadlo, ale zase jsem sklopila zrak.
Edwardův pohled:
Bella se mi zdála nějaká zvláštní. Vyhověl jsem jí, když se chtěla jít projít, nakonec jsme si i zalovili, i když Bella při tom krvácela. Nevím, co to do ní vjelo, ale měl jsem o ni strach. Teď proti mně stála a styděla se. Už tolikrát jsem ji viděl nahou, ale teď stála přede mnou a styděla se.
„Proč se stydíš?“ zeptal jsem se ji.
„Ani nevím,“ přiznala stydlivě. Stála přede mnou jenom v podprsence a já měl co dělat, abych se udržel. Zírala do země a nohou dělala kroužky.
„Jako malé dítě,“ podotkl jsem tiše a udělal jsem k ní krok.
„Jako malé dítě,“ zopakoval jsem a přistoupil k ní ještě blíž. Stále upírala svoje oči do země.
„Ale moje dítě,“ zašeptal jsem jí, když jsem od ní stál jenom deset centimetrů. Natáhl jsem ruku a čekal, až ji chytne. Lehce zvedla oči a zadívala se na napřaženou dlaň. Vložila svoji drobnou ručku do mé a já ji jemně stiskl. Překonal jsem tu vzdálenost a dotkl se druhou rukou jejího boku.
„Stále se stydíš?“ pošeptal jsem jí do ucha. Zvedla hlavu a zadívala se mi do očí. Natiskla se na moje tělo. Její hlava byla od mé asi tři centimetry. Dýchala mi svůj dech přímo do obličeje. Tváře měla stále narůžovělé. Za jednu ruku jsem ji stále držel, ale její druhá ruka jemně klouzala k mé košili. Zespodu mi rozepínala knoflíčky. Nechal jsem ji pomalu udělat to, co chtěla a svou volnou rukou jsem sjel k jejím kalhotám. Lehce se zatřásla, věděl jsem, že zimou to nebude. Mezitím mě zbavila košile a já jsem jí rozepnul kalhoty. Vymanila se z mé ruky, a tak měla volné obě dvě. Oběma rukama rozepnula moje kalhoty a nechala je volně spadnout. Jejím kalhotám se dolu nechtělo, takže jsem jim lehce pomohl.
„Chceš to tady,“ pošeptal jsem jí, jakoby nás tady mohl někdo slyšet. Skousla si spodní ret a rukou sjela po mých boxerkách. Moje oči ještě víc zčernaly, musel jsem ji mít.
„Tady a teď,“ šeptla a opět se otřela o moje boxerky.
Vzal jsem ji do náruče a přesunul jsem nás k nejbližšímu stromu. Postavil jsem ji na zem a opřel o kmen stromu. Zadívala se mi do očí a stáhla mi boxerky. Jediným pohybem jsem je odkopl několik metrů od nás.
„Chceš mě?“ dýchla mi do obličeje.
„Chci,“ zašeptal jsem vzrušeně.
„Chci tě,“ zopakoval jsem. Rukou zajela za záda a rozepnula si podprsenku.
„Ne,“ zavrčel jsem a Bella se zastavila.
„Tohle je moje práce.“ Bella na mě koukla a já mezitím sundal její podprsenku. Byli jsme od sebe několik centimetrů, ale naše rty se nesetkaly. Zvyšovalo to ve mně ještě větší touhu. Bella se pod mým dotykem zatřásla. Taky byla vzrušená, cítil jsem to. Položil jsem jí ruku na krk a pomalu sjížděl dolů mezi jejím poprsím až na bříško. Zachvěla se a prohnula v zádech. Neměla moc místa, tak jsem ji vzal za bok a posunul ji od stromu. Já jsem byl již nahý, ale Bella na sobě měla ještě kalhotky. Rukou, kterou jsem se zastavil na bříšku, jsem sjel ke kalhotkám. Druhou rukou jsem si ji nadzvedl a pomalu jí kalhotky svlékl. Tak, aby se neponičily. Teď jsme proti sobě stáli nazí a koukali se do očí. Zafoukal vítr a ona se ke mně přitiskla. Nemohl jsem uvěřit, že můžu takovou krásu držet v náručí.
„Chci tě,“ zašeptala a přisála se poprvé na mé rty. Ze začátku jsme se jenom ochutnávali. Potom jsem se do toho položil víc a vjel jí jazykem do úst. Zavzdychala a přidala se k mému jazyku. Svoje ruce měla zapletené v mých vlasech a já jsem je měl na jejích zádech. Jednou rukou jsem vyjel k jejímu krku a přitáhl si ho blíž k sobě. Normálně by se jí zvedly koutky, ale dnes ne. Byla stejně vzrušená jako já. Jediné, co měla na sobě, byl prsten s erbem, zásnubní prsten a medailónek. Zavřel jsem oči, vychutnával si každý její polibek. Odtáhla se ode mě a já otevřel oči. Sjela rty na můj krk, namáhavě jsem vydechl a přirazil ji na strom za námi. Podíval jsem se na ni, jestli jsem jí neublížil, ale usmívala se. Zmocnil jsem se opět jejích rtů a nechtěl je pustit. Otřela se o mě a já věděl, že to dlouho nevydržím. Zatlačila do mě a já se jí podvolil. Společně jsme padli na zem. Bella ležela na mně a já věděl, že je jenom moje.
„Chci tě,“ zašeptala jako už dneska po několikáté.
Autor: Jana173 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 55. kapitola - Procházka?:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!